Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Новошинская, Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета).
    Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора / Л. Новошинская // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансові кризи -- кризи -- інституціональні інвестори -- фінансові ринки -- фондові ринки -- індекс ПФТС -- страховий бізнес -- конкурентні переваги -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність страхових компаній -- державне регулювання -- антикризовий маркетинг -- особисте страхування -- финансовые кризисы -- кризисы -- институциональные инвесторы -- инвесторы -- финансовые рынки -- фондовые рынки -- индекс ПФТС -- страховой бизнес -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность страховых компаний -- государственное регулирование -- антикризисный маркетинг -- личное страхование
Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Співаковська, Тетяна.
    Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Співаковська, М. Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 40-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
латеральний маркетинг -- стратегічна канва -- латеральне мислення -- інновації -- вертикальний маркетинг -- ринки -- латеральный маркетинг -- стратегическая канва -- латеральное мышление -- инновации -- вертикальный маркетинг -- рынки -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків.


Дод.точки доступу:
Отрода, Марія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 54-57 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вартість компанії -- эффективность маркетинговых стратегий -- конкурентоспроможність підприємств -- рентабельність -- ринкова вартість -- стоимость предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ефективність маркетингових стратегій -- конкурентоспособность предприятий -- рентабильность -- рыночная стоимость
Анотація: Розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обгрунтовуються підходи до вибору показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Семак, Богдан.
    Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 10-15 : ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл екотекстилю -- жизненный цикл экотекстиля -- екологобезпечний одяг -- экологобезопастная одежда -- екотекстиль -- экотекстиль -- механізм управління -- механизм управления -- ринки товарів -- рынки товаров -- маркетинг -- екологобезпечні групи товарів -- экологобезопасные рынки товаров -- ринок екотекстілю -- рынок экотекстиля -- екологобезпечні матеріали -- экологобезопастные материалы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.


Дод.точки доступу:
Іванова, Лілія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лерке, Стефан.
    Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / С. Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачи -- нетрадиційна реклама -- мобільність -- маркетингові кампанії -- потребители -- нетрадиционная реклама -- мобильность -- маркетинговые компании -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Аветикян, А. А.
    Интеграция в товаропроизводственные структуры и конвергенция - основные постулаты современной философии транспорта / А. А. Аветикян // Вестник ВНИИЖТа. - 1993. - № 1. - С. 3-11 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конвергенция -- философия транспорта -- перевозка грузов -- транспортная инфраструктура -- маркетиноговые стратегии -- залізничний транспорт -- конвергенція -- філософія транспорту -- перевезення вантажів -- транспортна інфраструктура -- маркетингові стратегії


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Степанова, Елизавета (Одесский государственный экономический университет).
    Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения) / Е. Степанова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 46-49 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.4
Рубрики: Экономика
   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка

   Економіка машинобудівної промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
экономика машиностроительной промышленности -- отрасли экономики -- машиностроительная промышленность -- подъемно-транспортное машиностроение -- ПТМ -- предприятия подъемно-транспортного машиностроения -- маркетинговые стратегии -- формы маркетинговой стратегии -- самоорганизация предприятий -- саморегулируемая организация -- СРО -- управление СРО -- самоуправляющиеся объединения -- СУО -- економіка машинобудівної промисловості -- галузі економіки -- машинобудівна промисловість -- підйомно-транспортне машинобудування -- підприємства підйомно-транспортного машинобудування -- маркетингові стратегії -- форми маркетингової стратегії -- самоорганізація підприємств -- саморегулююча організація -- управління СРО -- самоврядні об'єднання
Анотація: Статья посвящена некоторым методологическим и прикладным аспектам формирования системы самоорганизации и саморегулирования в современных условиях развития предприятий машиностроения. Рассматривается понятийно-категориальная сущность самоорганизации и саморегулирования и их производных в контексте управления развитием предприятий.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Шрамко, І.
    Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати / І. Шрамко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 45-46 . - ISSN 1606-3732
УДК
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- реклама -- торгівельні марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- бренды -- маркетинговые стратегии
Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Андрієнко, О. (магістр економічних наук).
    Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / О. Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
повідінка споживачів -- екологізація поведінки -- маркетингові стратегії -- стратегії підприємства -- екологічне сегментування -- екологічна безпека -- поведение потребителей -- экологизация поведения -- маркетинговые стратегии -- стратегия предприятия -- экологическое сегментирование -- экологическая безопасность
Анотація: Розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.
   65.262.2(5ПАК)-5
   А 40


    Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 310-322 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банки -- банки -- банковская система -- банківська система -- довіра банкам -- доверие банкам -- надійність банків -- надежность банков -- критерии выбора банка -- критерії вибора банку -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- поведение студентов на рынке -- поведінка студентів на ринку
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Алі (Університет Суперіор; м.Лахор; Пакистан); Фархан, Мухаммад (Комерційний коледж Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

16.


    Дмитрієв, Валерій (проректор з економіки та перспективного розвитку Приазовського державного технічного університету; м. Маріуполь).
    Маркетінгова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - 1 рис.
ББК 74.584к94
Рубрики: Маркетинг образовательных услуг
   Маркетинг освітніх послуг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг ВНЗ -- маркетинг освітніх послуг -- маркетингові стратегії -- аналіз ринкових можливостей ВНЗ -- критерії успішності ВНЗ -- маркетинг вузов -- маркетинг образовательных услуг -- маркетинговые стратегии -- анализ рыночных возможностей вуза -- критерии успешности вузов -- образовательные услуги -- освітні послуги
Анотація: Запропоновано комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

18.


    Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)).
    Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR / Х. Дінчер, Ю. Хаджіоглу, Р. Їлмаз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 247-260 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1в7-5 + 65.053в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
банковские операции -- банківські операції -- банкротство -- банкрутство -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- коммерческие банки -- комерційні банки -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочные показатели -- оціночні показники -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовая несостоятельность -- фінансова неспроможність -- финансовая результативность -- фінансова результативність -- финансовое прогнозирование -- фінансове прогнозування -- финансовые дефлоты -- фінансові дефолти -- fuzzy VIKOR -- экономическая эфективность -- економічна ефективність
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хаджіоглу, Юміт (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)); Їлмаз, Реджеп (старший викладач кафедри зв'язків з громадськістю Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (комунікації))

Знайти схожі

19.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

20.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)