Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживча поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Набруско, Ірина (кандидат філософських наук; доцент Київського національного університету імені Т. Шевченка).
    Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / Ірина Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Бібліографія : С. 155. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія -- деньги -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економічна соціологія -- потребительское поведение -- социология потребления -- соціологія споживання -- споживча поведінка -- статусне споживання -- статусное потребление -- функции денег -- функції грошей -- шопинг -- шопінг -- экономическая социология
Анотація: У статті аналізується процес функціонування та роль грошей у процесі споживання. Розглянуто теоретичні підходи до поняття "гроші" як соціологічної категорії у працях класиків соціології та сучасних дослідників. Автором визначено показники соціокультурної ситуації, за якої процес споживання виходить за рамки суто економічних реалій, і гроші стають мірою ціннісних відносин людей.


Знайти схожі

2.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; кандидат політичних наук).
    Споживча політика місцевих органів влади: напрями та проблеми реалізації / В. М. Торяник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 152-155. - Бібліографія: С. 155 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- интересы потребителей -- інтереси споживачів -- местная государственная администрация -- местные органы власти -- місцеві органи влади -- органи місцевого самоврядування -- органы местного самоуправления -- потребительская политика -- потребительское поведение -- права потребителей -- права споживачів -- споживча поведінка -- споживча політика
Анотація: У статті характеризуються основні повноваження, права та обов'язки місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування під час розробки і реалізації споживчої політики.


Знайти схожі

3.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кичко, І. І. (кандидат економічних наук; доцент; Чернігівський державний технологічний університет; м.Чернігів; Україна).
    Інституціональне забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особистих вотреб / І. І. Кичко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 185-190 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23(0)в-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое прогнозирование

   Економічне прогнозування

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- институциональная среда -- інституціональне середовище -- личные потребности -- особисті потреби -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- споживча поведінка -- потребительское поведение
Анотація: Розглянуто теоретичні засади індивідуально-ринкового регулювання, фактори та інструменти впливу на особисті потреби. Обґрунтовано поняття інституціонального забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особливих потреб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович (завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы -- генетичні алгоритми -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- оптимизационные задачи -- оптимізаційні задачі -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- товары -- товари -- эволюционное моделирование -- еволюційне моделювання -- споживча поведінка -- вибір товару -- потребительское поведение -- выбор товара -- алгоритм прийняття рішення споживачем -- алгоритм принятия решений потребителем
Анотація: Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)

Знайти схожі

6.


    Кудінова, А. (кандидат економіних наук).
    Постіндустріальна трансформація споживчого попиту і проблеми ринкових механізмів економічної координації / А. Кудінова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- товари масового попиту -- споживчі блага -- виробничий потенціал людини -- споживчий попит -- потребительское поведение -- товары массового потребления -- потребительские блага -- производственный потенциал человека -- потребительский спрос
Анотація: Досліджено процеси трансформації споживчої поведінки в умовах високої диференційованості товарів масового попиту; обгрунтовано поширеність нестійкості та неодиничності ринкової рівноваги в таких умовах. Запропоновано принципи класифікації споживчих благ за впливом приросту обсягів споживання на виробничий потенціал особи і суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

8.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

9.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Є Жо Хо (аспірант Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Еластичність попиту по прибутку в Малайзії в період паливозалежної інфляції / Є Жо Хо, Тіень Хун Те, Д. К. Мансур // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 404-416 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3(5МАЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства, 2008 г.

   Основи теорії риночного господарства, 2008 р.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
доходы населения -- доходи населення -- расходы насления -- витрати населення -- экономическая теория -- економічна теорія -- индексы потребительских цен -- індекси споживчих цін -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рыночные взаимосвязи -- ринкові взаємозв'язки -- семейные доходы -- сімейні прибутки -- структура расходов населения -- структура витрат населення -- сырая нефть -- сира нафта -- топливозависимая инфляция -- паливозалежна інфляція -- ценовая динамика -- цінова динаміка -- эластичность спроса по доходу -- еластичність попиту за прибутком
Анотація: Розглянуто вплив паливозалежної інфляції, яка відбувалася в 2008 р., на поведінку малайзійських споживачів. Різке підвищення цін на сиру нафту в 2008 р. призвело до одного з найзначніших підвищень індексу споживчих цін (ІСЦ) в історії країни. З використанням даних опитування, що стосувалося змін структури витрат до і після інфляції, розраховано загальну еластичність попиту по прибутку в реальному вираженні на основі сукупного ІСЦ, вивчено вплив інфляції на структуру витрат за трьома категоріями - їжа і неалколгольні напої; комунальні послуги, вода, електрика, газ та інше паливо; транспорт. Також детально розглянуто чутливість споживачів залежно від демографічних показників - етнічної приналежності, статі та віку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тіень Хун Те (позаштатний молодший науковий співробітник факультету економіки та управління Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія); Мансур, Датук Касім (доцент Школи бізнесу та економіки; проректор з роботи зі студентами та випускниками Університету Саба Малайзія; м.Кота Кінабалу; Малайзія; PhD (економіка))

Знайти схожі

11.
339.138
К 75


    Кочкіна, Наталія.
    Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 34-43 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивація підлітків -- споживча поведінка -- підлітковий сегмент споживачів -- моніторинги -- маркетингові дослідження -- мотивация подростков -- потребительское поведение -- подростковый сегмент потребителей -- мониторинги -- маркетинговые исследования
Анотація: Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Стефанов, С. (доктор; Университет пищевых технологий; г. Пловдив; Болгария).
    Информация на этикетках для потребителей / С. Стефанов // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - 3 рис., табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Харчування людини
   Питание человека

   Упаковка

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я людини -- здоровье человека -- вибір харчових продуктів -- выбор пищевых продуктов -- мета проекту Nutrilab -- цель проекта Nutrilab -- методика досліджень -- методика исследований -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Редакция начинает публиковать результаты научных исследований, проведенных учеными 12 университетов из 5 стран в рамках международного проекта Nutrilab. Nutrilab - проект обмена исследованиями IRSES в рамках действия международной программы "Мария Кюри" и предусматривает изучение поведения потребителей при покупке пищевых продуктов и напитков.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

13.
   656.2
   П 78


    Радіонова, Н. В.
    Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки / Н. В. Радіонова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 13
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- экономическая психология -- економічна психологія -- маркетинговая психология -- маркетингова психологія -- потребительское поведение -- споживча поведінка


Дод.точки доступу:
Радионова, Н. В.

Знайти схожі

14.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Оцінювання впливу імпорту на проміжне і кінцеве споживання в Україні / Т. М. Мельник, К. С. Пугачевська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 62-70 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли, 2000-2012 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2000-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- імпортна політика -- импортная политика -- импортные товарные потоки -- імпортні товарні потоки -- конечное потребление -- кінцеве споживання -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- международная специализация -- міжнародна спеціалізація -- международная производственная фрагментация -- міжнародна виробнича фрагментація -- национальные экономики -- національні економіки -- оценочные индикаторы -- оціночні індикатори -- промежуточное потребление -- проміжне споживання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто динаміку та структуру імпортних товарних потоків в Україну. Оцінено вплив розподіл імпортних надходжень на проміжне та кінцеве споживання за видами діяльності. Проаналізовано кількісні характеристики імпорту окремих країн і показник частки імпорту в експорті як ключовий індикатор міжнародної фрагментації виробництва.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пугачевська, Катерина Сергіївна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

15.


    Співаков, Сергій (кандидат економічних наук).
    Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / С. Співаков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивації споживачів -- сегменти ринків -- споживча поведінка -- ринок води -- мотивации потребителей -- сегменты рынков -- потребительское поведение -- рынок воды -- питьевая вода -- питна вода -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Янкевич, Яцек (ад'юкт кафедри мікроекономіки Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD (економіка)).
    Схильність до заощаджень та споживання в період трансформацій в Польщі : аналіз тенденцій в опитуваннях споживачів / Я. Янкевич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 122-129 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4ПОЛ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 1993-2013 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 1993-2013 рр.

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительский опрос -- опитування споживачів -- склонность к сбережениям и потреблению -- заощадження населення -- заощадливість -- споживча поведінка -- економічна стабільність -- экономическая стабильность -- экономические трансформации -- економічні трансформації -- економічна активність населення -- экономическая активность населения
Анотація: Проаналізовано зміни у схильності до споживання та заощадження за даними польських родин. Відстежено еволюцію ставлення до споживання протягом більш ніж 20 років економічних трансформацій у Польщі. Результати авторського аналізу співпали з результатами попередніх досліджень, що були проведені на інших статистичних даних. Оцінено вплив економічних реформ на процеси споживання та заощадження населення, особливо на початку 1990-х рр., а також вплив циклічних коливань в економічній активності у країні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

17.


    Куревіна, Ірина (кандидат економічних наук).
    Приватні трансферти, споживання та інвестиції в Україні: оцінки VAR\VEC / І. Куревіна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 11-14 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.263
Рубрики: Економіка
   Інвестиційна діяльність

   Экономика

   Инвестиционная деятельность

Кл.слова (ненормовані):
трудова міграція -- грошові перекази трудових мігрантів -- приватні трансфери трудових мігрантів -- фінансові трансфери трудових мігрантів -- приватне споживання -- споживча поведінка -- міграційний капітал -- зарубіжний досвід -- трудовая миграция -- денежные переводы трудовых мигрантов -- частные трансферы трудовых мигрантов -- частное потребление -- потребительское поведение -- миграционный капитал -- зарубежный опыт
Анотація: За допомогою методу векторної авторегресії з коригуванням помилки (VAR/VEC) проаналізовано взаємний вплив приватних трансфертів та двох компонент сукупного попиту - приватного споживання та інвестицій. Ідентифіковано обернену (антициелічну) залежність приватних трансфертів від приватного споживання тоді, коли немає безпосередньої залежностівід інвестицій. Отримані результати свідчать на користь альтруїстичної мотивації надходжень від працюючих за кордоном. До несприятливих структурних характеристик української економіки слід віднести виявлений обернений зв`язок між приватним споживанням та інвестиціями.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

19.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

20.


    Мудрак, Р. П. (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу ).
    Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства / Р. П. Мудрак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 27-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Продовольча безпека

   Экономика

   Продовольственная безопасность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- споживча поведінка -- споживча інформація -- продовольча безпека -- соціальне середовище -- гастрономічна культура -- домогосподарства -- поведение потребителей -- потребительское поведение -- потребительская информация -- продовольственная безопасность -- социальная среда -- гастрономическая культура -- домохозяйства
Анотація: Досліджується проблема забезпечення продовольчої безпеки на мікроекономічному рівні. Вказується на важливу проблему нетотожності продовольчої безпеки на національному рівні та рівні окремого домогосподарства. Аналізуються чинники, які формують поведінку споживача і впливають на процес його продовольчого забезпечення. Висувається припущення про наявність нераціональної споживчої поведінки українських домогосподарств, зумовленої навколишнім соціальним середовищем, низьким рівнем гастрономічної культури, дефіцитом споживчої інформації. Пропонуються управлінські заходи, спрямовані на виховання раціональної споживчої поведінки.


Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)