Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологічне дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Пономаренко, І. Ю.
    Виховна робота університеті очима студентів (за матеріалами соціологічного дослідження) / І. Ю. Пономаренко, А. Ткач, П. Федоренко // Вісник куратора. - 2009. - № 40. - С. 3-7
Рубрики: ДИИТ--СТУДЕНТЫ
   ДІІТ--СТУДЕНТИ

   Статьи студентов ДИИТа

   Статті студентів ДІІТу

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФС -- СОЦИОЛОГИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ДИИТ -- ДІІТ -- ВОСПИТАТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- ВИХОВНА РОБОТА


Дод.точки доступу:
Ткач, А.; Федоренко, П.
Є примірники у відділах:
АХЛ (28.04.2009р. Інв.В24/2009/40 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Андрєєва, Т. І. (доцент Школи охорони здоров'я Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Кому лікарі в Україні рекомендують припинити куріння? Результати опитування населення 2005 року / Т. І. Андрєєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 131-136. - Бібліографія: С. 136 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.6
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
выборочное социологическое исследование -- здравоохранение -- курение -- куріння -- масові опитування -- медицинская социология -- медична соціологія -- никотиновая зависимость -- нікотинова залежність -- соціологічні опитування -- опросы общественного мнения -- социологические опросы -- охорона здоров'я -- социология здоровья -- соціологічне дослідження -- соціологія здоров'я -- табакокурение -- тютюнопаління
Анотація: В статті показана залежність між бажанням і спробою відмовитися від куріння з одного боку, і порадами від медичних працівників з приводу куріння - з іншого. Метою статті є з'ясування, чим характеризуються групи курців, які отримали хоча б мінімальну консультацію з приводу припинення куріння з боку медичних працівників, порівняно з тими, кого ніколи не запитували про куріння.


Знайти схожі

3.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.262.2(5ПАК)-5
   А 40


    Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 310-322 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
банки -- банки -- банковская система -- банківська система -- довіра банкам -- доверие банкам -- надійність банків -- надежность банков -- критерии выбора банка -- критерії вибора банку -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- поведение студентов на рынке -- поведінка студентів на ринку
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Раза, Алі (Університет Суперіор; м.Лахор; Пакистан); Фархан, Мухаммад (Комерційний коледж Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

5.
   65.290-2
   Х 98


    Хуанг, Шієнь-Пінь (доцент; Коледж морських технологій; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інноваційного менеджменту на ефективність управління / Ш. -П. Хуанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 475-485 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление предприятием

   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологические предприятия -- високотехнологічні підприємства -- високі технології -- высокие технологии -- інноваційні підприємства -- инновационные предприятия -- економіка підприємств -- экономика предприятий -- инновациионная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационый менеджмент -- інноваційний менеджмент -- обучение в команде -- навчання у команді -- преданность организации -- відданість організації -- творческая среда -- творча середа -- технопарки -- эффективность управления предприятиями -- ефективність управління підприємствами -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Головним інструментом дослідження є опитування, проведене серед керівників та персоналу високотехнологічного підприємства у складі технопарку. Загальна кількість анкет - 360; вірно заповненими повенено 307. За результатами аналізу даних можна зробити наступні висновки: 1) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з фінансовими показниками ефективності управління; 2) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з операційними показниками ефективності; 3) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з поведінкою складової управління; 4) кореляція між інноваційним менеджментом та ефективним управлінням багато в чому визначається демографічними змінами. Розроблено рекомендації для підприємств та для подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.
   88.4(5ПАК)
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент; Інститут наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Емпіричне дослідження сприйняття етичної поведінки студентами вищих навчальних закладів Пакистану / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 328-359 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(5ПАК) + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- университеты -- університети -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни -- этическое поведение -- етична поведінка -- соціологічне дослідження -- социологические исследования -- толерантність студентів -- толерантность студентов
Анотація: Емпірично досліджено студентське сприйняття етичної поведінки у вищих навчальних закладах Пакистану. Для збору первинної інформації проведено структуроване опитування 670 студентів. Результати дослідження показали, що ступінь толерантності студентів підвіщується у такій послідованості: списування, порушеня загальних правил університету; порушення комп'ютерної етики; використання у корисливих цілях. Жодної суттєвої різниці за всіма позиціями за змінними віку, статі, спеціалізації, кваліфікаційного рівня та року навчання не виявлено. Розроблено рекомендації для адміністрації університетів щодо відповідних політик закладів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Калагін, Ю. А. (доктор соціологічних наук; доцент, професор Харківського університету Повітряних Сил).
    Сучасні вимоги до мети виховної роботи у ВВНЗ / Ю. А. Калагін // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 104-107. - Література : С.107 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
армия -- армія -- виховна робота -- вища освіта -- вища освіта України -- вищі військові навчальні заклади -- військова освіта -- військовослужбовці -- военное образование -- военнослужащие -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшие военные учебные заведения -- образование в Украине -- освіта в Україні -- реформирование вооружённых сил -- реформування збройних сил -- современные требования -- социально-профессиональный потенциал -- социально-профессиональный потенциал военнослужащего -- социологическое исследование -- социология образования -- соціально-професійний потенціал -- соціально-професійний потенціал військовослужбовця -- соціологічне дослідження -- соціологія освіти -- сучасні вимоги
Анотація: Автор пропонує основні результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню соціальних проблем реформування Збройних сил України. Показуються результати дослідження відповідності змісту виховної роботи у ВВНЗ сучасним вимогам. Обгрунтовується н еобхідність зміни мети і змісту виховної роботи у ВВНЗ, відповідно до місця і ролі Збройних сил України в суспільстві, що змінилися.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Вооруженные силы Украины \о них\; Збройні сили України \о них\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


    Вербицька, У. Ю.
    Архітектура багатоквартирного житла в історично сформованій забудові міста [Текст] / У. Ю. Вербицька // Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2015. - № 816 : Архітектура. - С. 64-71 : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 70
УДК
Рубрики: Архітектура
   Архитектура

Кл.слова (ненормовані):
житло -- жилье -- історично сформована забудова -- исторически сложившаяся застройка -- принципи формування -- принципы формирования -- типи житлових одиниць -- типы жилых единиц -- контингент споживачів -- контингент потребителей -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ющенко, Ляна Іванівна (журналіст журналу "Економіка. Фінанси. Право").
    Огляд прес-конференції на тему "я не даю хабарі!" [Текст] / Л. І. Ющенко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 12. - С. 51-52. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
корупція -- хабарі -- соціологічне дослідження -- практичні рекомендації -- коррупция -- взятки -- социологическое исследование -- практические рекомендации
Анотація: Розглянуті матеріали прес-конференції на тему? "Я не даю хабарі!". Надані висновки соціологічного опитування про хабарі в Україні та практичні рекомендації що робити якщо вимагають хабар.


Дод.точки доступу:
Демократичні ініціативи, фонд \о нем\; Національне антикорупційне бюро України \о нем\; Я не даю хабарів, прес-конференція \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)