Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительское поведение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.


    Набруско, Ірина (кандидат філософських наук; доцент Київського національного університету імені Т. Шевченка).
    Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / Ірина Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Бібліографія : С. 155. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія -- деньги -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економічна соціологія -- потребительское поведение -- социология потребления -- соціологія споживання -- споживча поведінка -- статусне споживання -- статусное потребление -- функции денег -- функції грошей -- шопинг -- шопінг -- экономическая социология
Анотація: У статті аналізується процес функціонування та роль грошей у процесі споживання. Розглянуто теоретичні підходи до поняття "гроші" як соціологічної категорії у працях класиків соціології та сучасних дослідників. Автором визначено показники соціокультурної ситуації, за якої процес споживання виходить за рамки суто економічних реалій, і гроші стають мірою ціннісних відносин людей.


Знайти схожі

2.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; кандидат політичних наук).
    Споживча політика місцевих органів влади: напрями та проблеми реалізації / В. М. Торяник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 152-155. - Бібліографія: С. 155 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- интересы потребителей -- інтереси споживачів -- местная государственная администрация -- местные органы власти -- місцеві органи влади -- органи місцевого самоврядування -- органы местного самоуправления -- потребительская политика -- потребительское поведение -- права потребителей -- права споживачів -- споживча поведінка -- споживча політика
Анотація: У статті характеризуються основні повноваження, права та обов'язки місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування під час розробки і реалізації споживчої політики.


Знайти схожі

3.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кичко, І. І. (кандидат економічних наук; доцент; Чернігівський державний технологічний університет; м.Чернігів; Україна).
    Інституціональне забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особистих вотреб / І. І. Кичко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 185-190 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23(0)в-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое прогнозирование

   Економічне прогнозування

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- институциональная среда -- інституціональне середовище -- личные потребности -- особисті потреби -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- споживча поведінка -- потребительское поведение
Анотація: Розглянуто теоретичні засади індивідуально-ринкового регулювання, фактори та інструменти впливу на особисті потреби. Обґрунтовано поняття інституціонального забезпечення індивідуально-ринкового регулювання особливих потреб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович (завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы -- генетичні алгоритми -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- оптимизационные задачи -- оптимізаційні задачі -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- товары -- товари -- эволюционное моделирование -- еволюційне моделювання -- споживча поведінка -- вибір товару -- потребительское поведение -- выбор товара -- алгоритм прийняття рішення споживачем -- алгоритм принятия решений потребителем
Анотація: Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)

Знайти схожі

6.


    Кудінова, А. (кандидат економіних наук).
    Постіндустріальна трансформація споживчого попиту і проблеми ринкових механізмів економічної координації / А. Кудінова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- товари масового попиту -- споживчі блага -- виробничий потенціал людини -- споживчий попит -- потребительское поведение -- товары массового потребления -- потребительские блага -- производственный потенциал человека -- потребительский спрос
Анотація: Досліджено процеси трансформації споживчої поведінки в умовах високої диференційованості товарів масового попиту; обгрунтовано поширеність нестійкості та неодиничності ринкової рівноваги в таких умовах. Запропоновано принципи класифікації споживчих благ за впливом приросту обсягів споживання на виробничий потенціал особи і суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

8.


    Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.).
    Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну / Л. Х.С. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 501-511 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
импортный табак -- імпортний тютюн -- горілчані вироби -- маркетинг -- комплексный маркетинг -- комплексний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- повторные покупки -- повторні покупки -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- правовая грамотность -- правова грамотність
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тайванская корпорация табака и алкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

9.


    Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- маркетинг -- воспринимаемые потребительские ценности -- сприймані споживчі цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочная методология -- оціночна методологія -- торговые центры -- торгівельні центри -- конкурентоспроможність торговельного центру -- конкурентоспособность торгового центра -- ценностные предложения -- ціннісна пропозиція
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Є Жо Хо (аспірант Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Еластичність попиту по прибутку в Малайзії в період паливозалежної інфляції / Є Жо Хо, Тіень Хун Те, Д. К. Мансур // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 404-416 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3(5МАЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства, 2008 г.

   Основи теорії риночного господарства, 2008 р.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
доходы населения -- доходи населення -- расходы насления -- витрати населення -- экономическая теория -- економічна теорія -- индексы потребительских цен -- індекси споживчих цін -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- рыночные взаимосвязи -- ринкові взаємозв'язки -- семейные доходы -- сімейні прибутки -- структура расходов населения -- структура витрат населення -- сырая нефть -- сира нафта -- топливозависимая инфляция -- паливозалежна інфляція -- ценовая динамика -- цінова динаміка -- эластичность спроса по доходу -- еластичність попиту за прибутком
Анотація: Розглянуто вплив паливозалежної інфляції, яка відбувалася в 2008 р., на поведінку малайзійських споживачів. Різке підвищення цін на сиру нафту в 2008 р. призвело до одного з найзначніших підвищень індексу споживчих цін (ІСЦ) в історії країни. З використанням даних опитування, що стосувалося змін структури витрат до і після інфляції, розраховано загальну еластичність попиту по прибутку в реальному вираженні на основі сукупного ІСЦ, вивчено вплив інфляції на структуру витрат за трьома категоріями - їжа і неалколгольні напої; комунальні послуги, вода, електрика, газ та інше паливо; транспорт. Також детально розглянуто чутливість споживачів залежно від демографічних показників - етнічної приналежності, статі та віку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тіень Хун Те (позаштатний молодший науковий співробітник факультету економіки та управління Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія); Мансур, Датук Касім (доцент Школи бізнесу та економіки; проректор з роботи зі студентами та випускниками Університету Саба Малайзія; м.Кота Кінабалу; Малайзія; PhD (економіка))

Знайти схожі

11.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

12.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вибір генетично модифікованих продуктів китайськими споживачами : висновки для розробки політики харчових ризиків / Р. Б. Кім, Х. Чен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 258-266 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
государственная продовольственная политика -- державна продовольча політика -- маркетинг -- генетически модифицированные продукты питания -- генетично модифіковані продукти харчування -- ГМО -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- пищевая безопасность -- харчова безпека -- пищевые риски -- харчові ризики -- потребительское поведение -- споживацька поведінка
Анотація: Показано, що генетично модифіковані продукти харчування поширені в Китаї, проте не всі китайські споживачі інформовані про них в повній мірі. Розуміння ставлення китайських споживачів до ГМ продуктів є основою для розробки ефективної державної політики з управління харчовими ризиками і маркетингових стратегій для ГМ харчових продуктів. Порівняно відносну важливість 3 основних чинників – якості продукції, інформування споживачів і відповідної політики. Передбачено, в якому напрямі зацікавлені сторони повинні розвиватися в майбутньому для успішного маркетингу і управління ризиками генетично модифікованих харчових продуктів. Знання і обізнаність мають найбільший вплив на небажання споживачів зробити покупку, а передбачуваний ризик має вторинну дію.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Хаоран (аспірант Шкоди бізнес-адміністрування Університету Хяньянг; м.Сеул; Південна Корея; PhD (бізнес-адміністрування))

Знайти схожі

13.


    Радуновіч, Данка (доцент факультету спеціальної корекційної освіти та треабілітації Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Гендерні відмінності в процесі прийняття споживчих рішень / Д. Радуновіч, Б. Марічіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 381-390 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4СЕР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
гендерные отличия -- гендерні відмінності -- маркетинг -- женщины -- жінки -- мужчины -- чоловіки -- пол -- стать -- потребительская импульсивность -- споживацька імпульсивність -- потребительский рационализм -- споживацький раціоналізм -- потребительское поведение -- споживацька поведінка
Анотація: Наведено результати дослідження, проведеного на вибірці з 3206 учасників, показано як чоловіки (1328) і жінки (1878) приймають споживчі рішення під впливом таких змінних, як якість продукції, реклама, найменування виробника, ціна, доступність і співвідношення реальної вартості і ціни. Результати показали, що обом статям може бути властивe раціональне і імпульсивне ухвалення рішень, але у чоловіків раціональне ухвалення рішень є переважаючим, а імпульсивне ухвалення рішень переважає серед жінок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марічіч, Бранко (професор економічного факультету Університету Бєлграду; президент Сербської асоціації маркетингу; м.Бєлград; Сербія; PhD)

Знайти схожі

14.
339.138
К 75


    Кочкіна, Наталія.
    Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 34-43 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мотивація підлітків -- споживча поведінка -- підлітковий сегмент споживачів -- моніторинги -- маркетингові дослідження -- мотивация подростков -- потребительское поведение -- подростковый сегмент потребителей -- мониторинги -- маркетинговые исследования
Анотація: Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Стефанов, С. (доктор; Университет пищевых технологий; г. Пловдив; Болгария).
    Информация на этикетках для потребителей / С. Стефанов // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - 3 рис., табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 2225-2975
УДК
Рубрики: Харчування людини
   Питание человека

   Упаковка

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я людини -- здоровье человека -- вибір харчових продуктів -- выбор пищевых продуктов -- мета проекту Nutrilab -- цель проекта Nutrilab -- методика досліджень -- методика исследований -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Редакция начинает публиковать результаты научных исследований, проведенных учеными 12 университетов из 5 стран в рамках международного проекта Nutrilab. Nutrilab - проект обмена исследованиями IRSES в рамках действия международной программы "Мария Кюри" и предусматривает изучение поведения потребителей при покупке пищевых продуктов и напитков.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

16.
   656.2
   П 78


    Радіонова, Н. В.
    Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки / Н. В. Радіонова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 13
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- экономическая психология -- економічна психологія -- маркетинговая психология -- маркетингова психологія -- потребительское поведение -- споживча поведінка


Дод.точки доступу:
Радионова, Н. В.

Знайти схожі

17.


    Гуменна, О. В. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Маркетингове забезпечення розвитку фінансових ринків / О. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитная система

   Кредитна система

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинг -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночные процессы -- ринкові процеси -- финансовые активы -- фінансові активи -- финансовые компании -- фінансові компанії -- финансовые услуги -- фінансові послуги -- финансовый рынок -- фінансовий ринок -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти
Анотація: Розглянуто питання важливості маркетингового забезпечення діяльності компаній - суб'єктів фінансового ринку, а також особливості поведінки споживачів, зумовлені сутністю фінансових послуг і процесами на фінансових ринках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О финансовых услугах и государственном регулировании рынков финансовых услуг, закон Украины \о произв.\; Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг, закон України \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Оцінювання впливу імпорту на проміжне і кінцеве споживання в Україні / Т. М. Мельник, К. С. Пугачевська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 62-70 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли, 2000-2012 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2000-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- імпортна політика -- импортная политика -- импортные товарные потоки -- імпортні товарні потоки -- конечное потребление -- кінцеве споживання -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- международная специализация -- міжнародна спеціалізація -- международная производственная фрагментация -- міжнародна виробнича фрагментація -- национальные экономики -- національні економіки -- оценочные индикаторы -- оціночні індикатори -- промежуточное потребление -- проміжне споживання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто динаміку та структуру імпортних товарних потоків в Україну. Оцінено вплив розподіл імпортних надходжень на проміжне та кінцеве споживання за видами діяльності. Проаналізовано кількісні характеристики імпорту окремих країн і показник частки імпорту в експорті як ключовий індикатор міжнародної фрагментації виробництва.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пугачевська, Катерина Сергіївна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

19.


    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)

Знайти схожі

20.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Сприйняття клієнтами якості послуг у банківській сфері та рівень задоволеності клієнтів : за даними банку "Мейбанк Берхад" (Малайзія) / М. Садік, ур-Реман С., Джаліль Анджум Х.М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 494-504 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доступность -- доступність -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество услуг -- якість послуг -- клиентская удовлетворенность -- кліентська задоволеність -- надежность банков -- надійність банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- потребительское восприятие банков -- сповацьке сприйняття банків -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси -- экономическая эффективность банков -- економічна ефективність банків
Анотація: Досліджено фактори задоволеності клієнтів послугами банків. Показано, як клієнти можуть ранжувати фактори у відповідності до своїх пріоритетів і за демографічними особливостями. Результати показали, що всі 8 параметрів (відчутність, надійність, рівень чуйності, впевненість, співпереживання, ціна, доступність та ефективність) мають значну і позитивну взаємозалежність із задоволеністю клієнтів. Найбільшу значущість має параметр "відчутності". Доведено існування значного позитивного зв'язку між сприйняттям клієнтів, задоволеністю клієнтів і 8 параметрами якості обслуговування в банківській сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
ур-Реман, Саїф (доцент факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Джаліль Анджум, Хан Мухаммад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Мейбанк Берхад, малайзийский коммерческий банк \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)