Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 218
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Окландер, М. (професор; доктор економічних наук).
    Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Дод.точки доступу:
Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


    Барановська, С. П.
    Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 8-15
УДК
Рубрики: ИННОВАЦИИ
   ІННОВАЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
инновационные структуры -- маркетинговые исследования -- машиностроение -- інноваційні структури -- маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Подольчак, Н. І.
    Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 206-213
УДК
Рубрики: ЛИЗИНГ
   ЛІЗИНГ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- машиностроительные предприятия -- лизинговые услуги -- маркетингові дослідження -- машинобудівні підприємства -- лізингові постуги

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


    Савченко, Ю. Т.
    Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 236-242
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- міжнародні маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ціпан, О. (студентка Національного авіаційного університету).
    Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні / О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 9-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- консалтинг -- успішність підприємств -- конкурентний аналіз -- бізнес-технології -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- успешность предприятий -- бизнес-технологии
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Бакалінський, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY).
    Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Вагоны пассажирские

   Залізничний транспорт

   Вагони пасажирські

   Украина
    Канада

    США

    Бельгия

    Франция

    Великобритания

    Финляндия

    Германия

    Австрия

    Чехия

    Польша

    Италия

    Япония

    Україна

    Бельгія

    Франція

    Велика Британія

    Фінляндія

    Німеччина

    Австрія

    Чехія

    Польща

    Італія

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вагоны пассажирские -- вагоны двухэтажные -- компании-изготовители -- маркетинговые исследования -- интерьер вагона -- сервис -- поезда двухэтажные -- кластерные модели -- вагони пасажирські -- вагони двоповерхові -- компанії-виробники -- маркетингові дослідження -- інтер'єр вагона -- сервіс -- поїзди двоповерхові -- кластерні моделі
Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.


Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України); Bombardier \про нього\Alstom, компания \про неї\; GAI \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Новошинская, Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета).
    Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора / Л. Новошинская // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансові кризи -- кризи -- інституціональні інвестори -- фінансові ринки -- фондові ринки -- індекс ПФТС -- страховий бізнес -- конкурентні переваги -- маркетингові стратегії -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність страхових компаній -- державне регулювання -- антикризовий маркетинг -- особисте страхування -- финансовые кризисы -- кризисы -- институциональные инвесторы -- инвесторы -- финансовые рынки -- фондовые рынки -- индекс ПФТС -- страховой бизнес -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность страховых компаний -- государственное регулирование -- антикризисный маркетинг -- личное страхование
Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Лысенко, А. (экономист).
    Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине / А. Лысенко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 52-54 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2007-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мелющие тела -- металлопродукция -- измельчение сырья -- помол сырья -- виды мелющих тел -- стержни -- цильпебс -- шары -- маркетинговые исследования -- добывающие предприятия -- канатные шары -- продвижение товара -- экспорт шаров -- конкурентные преимущества -- маркетингові дослідження -- добувні підприємства -- канатні кулі -- кулі -- просунення товару -- експорт куль -- конкурентні переваги
Анотація: Подведены итоги исследования рынка мелющих тел в Украине.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Брік, Тимофій (соціолог відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України).
    Про що мовчать соціологи. Які дані масових опитувань ми аналізуємо? / Тимофій Брік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 3. - С. 207-212. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- масові опитування -- массовые опросы -- методики социологических исследований -- методики соціологічних досліджень -- полевые исследования в социологии -- польові дослідження в соціології -- социологические исследования -- социологический опросник -- соціологічний опитувальник -- соціологічні дослідження
Анотація: Мета статті - ознайомити читачів із деякими ризиками у процесі польових масових опитувань у соціологічних і маркетингових дослідженнях.


Знайти схожі

14.
   06
   Л 89


    Мавріна, А. О.
    Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 334-341
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
эффективность маркетинга -- маркетинговые исследования -- маркетинговые расходы -- ефективність маркетингу -- маркетингові дослідження -- маркетингові витрати

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Аксьонов, І. М. (ДЕТУТ).
    Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі / І. М. Аксьонов, К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Пригородные перевозки, 2006-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Приміські перевезення, 2006-2009 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- пригородные перевозки -- тарифы железнодорожные -- тарифная политика -- маркетинговое управление -- маркетинговые исследования -- ценообразование -- теория эластичности -- экономические модели -- стоимость билета -- пассажирооборот -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- приміські перевезення -- тарифи залізничні -- тарифна політика -- маркетингове управління -- маркетингові дослідження -- ціноутворення -- теорія еластичності -- економічні моделі -- вартість квитка -- пасажирообіг
Анотація: Розкрито основні маркетингові підходи до здійснення та управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Шерепа, К.М. (ДЕТУТ); Київ-Пасажирський, станція \про неї\Станция "Київ-Пасажирський" \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Мельник, Т. С.
    Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів / Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко // Вагонный парк. - 2010. - № 4. - С. 48-53
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
   МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- УПРАВЛЕНЧЕСКИЕ РЕШЕНИЯ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УПРАВЛІНСЬКИ РІШЕННЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.; Сіренко, С. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Ковальчук, С.
    Кулхатинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- кулхатингові агенції -- молодіжний сегмент -- тренди -- стилі -- бренди -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Відображено результати досліджень кулхатингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.


Дод.точки доступу:
Слободян, І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Шаргородський, А.
    Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкукрентоспроможность -- оперативний маркетинг -- ринки -- споживачі -- інноваційні продукти -- маркетинговые исследования -- конкурентоспособность -- оперативный маркетинг -- рынки -- потребители -- инновационные продукты
Анотація: Схема стратегічних маркетингових досліджень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Данніков, Олег.
    Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 27-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринки -- страхові послуги -- інфраструктура ринків -- фінансові послуги -- маркетингові дослідження -- управління якістю -- рынки -- страховые услуги -- инфраструктура рынка -- финансовые услуги -- маркетинговые исследования -- управление качеством
Анотація: Маркетинговий підход до взаємин між виробниками і споживачами страхових послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку -- цільовий сегмент -- кластеризація -- споживчий ринок -- ламінат -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- целевой сегмент -- потребительский рынок -- ламинат -- маркетинговые исследования
Анотація: Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)