Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сервіс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
1.


    Пастухов, С. С.
    Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты) / С. С. Пастухов // Вестн. ВНИИЖТа. - 2008. - № 1. - С. 23-28
УДК
Рубрики: ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ
   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПОЕЗДА ФИРМЕННЫЕ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- СЕРВІС -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПОЇЗДИ ФІРМОВІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1867ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Оценка эффективности сервисного обслуживания пассажиров на вокзалах / В. И. Солдаткин [и др.] // Транспорт: наука, техника, упр. - 2008. - № 9. - С. 43-44 : граф. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ
   ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ

   ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ

   ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- СЕРВІС


Дод.точки доступу:
Солдаткин, В.И.; Куренков, П. В.; Романенко, М.В.; Волкова, С.А.
Є примірники у відділах:
ДБВ (12.11.2008р. Інв.2000ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Яценко, Вероника.
    На пути транзита / Вероника Яценко // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 12. - С. 42-44 : рис. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 39
Рубрики: Техніка
   Транспорт

   Техника

   Транспорт

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
логістика -- логістичні центри -- транспортно-логістичний сервіс -- перевезення товарів -- вантажні перевезення -- митні термінали -- логістичні комплекси -- логистические центры -- транспортно-логистический сервис -- перевозка товаров -- грузовые перевозки -- таможенные терминалы -- логистические комплексы
Анотація: Розглядається транспортно-логістичний сервіс в Україні під час фінансової кризи.


Дод.точки доступу:
Colers Anternations, компанія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рыбальченко, Елена (заведующая информационно-библиографическим отделом Библиотеки Украинской инженерно-педагогической академии).
    Опыт формирования информационной компетентности пользователей вузовской библиотеки / Е. Рыбальченко // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. - № 3. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотеки высших учебных заведений

   Бібліотечна справа

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотеки высших учебных заведений -- информационные технологии -- информационное образование -- информационная культура пользователей -- дифференцированная система обучения -- библиографические ресурсы -- информационные ресурсы -- электронный каталог -- библиотечно-библиографические занятия -- Интернет-ресурсы -- виртуальный сервис -- витуальные выставки -- библиографические указатели -- библиографические списки -- бібліотечна справа -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- інформаційні технології -- інформаційна освіта -- інформаційна культура користувачів -- диференційована система навчання -- бібліографічні ресурси -- інформаційні ресурси -- електронний каталог -- бібліотечно-бібліографічні заняття -- Інтернет-ресурси -- віртуальний сервіс -- віртуальні виставки -- бібліографічні покажчики -- бібліографічні списки
Анотація: Представлен опыт работы библиотеки по формированию информационной культуры пользователей, основанный на организации дифференциированной многоуровневой системы обучения студентов, аспирантов, преподавателей.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Библиотека Украинской инженерно-педагогической академии \о ней\
Є примірники у відділах:
ДИР (31.08.2009р. Інв.2872ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Бакалінський, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY).
    Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Вагоны пассажирские

   Залізничний транспорт

   Вагони пасажирські

   Украина
    Канада

    США

    Бельгия

    Франция

    Великобритания

    Финляндия

    Германия

    Австрия

    Чехия

    Польша

    Италия

    Япония

    Україна

    Бельгія

    Франція

    Велика Британія

    Фінляндія

    Німеччина

    Австрія

    Чехія

    Польща

    Італія

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вагоны пассажирские -- вагоны двухэтажные -- компании-изготовители -- маркетинговые исследования -- интерьер вагона -- сервис -- поезда двухэтажные -- кластерные модели -- вагони пасажирські -- вагони двоповерхові -- компанії-виробники -- маркетингові дослідження -- інтер'єр вагона -- сервіс -- поїзди двоповерхові -- кластерні моделі
Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.


Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України); Bombardier \про нього\Alstom, компания \про неї\; GAI \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця").
    Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- сервис -- сервисное обслуживание пассажиров -- сервисные бренды -- бренды -- брендинг -- услуги транспортные -- стратегия бренда -- матрица стратегий развития -- матрица позиционирования -- вагоны пассажирские -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- конкуренція на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- сервіс -- сервісне обслуговування пасажирів -- сервісні бренди -- бренди -- послуги транспортні -- стратегія бренда -- матриця стратегій розвитку -- матриця позиціонування -- вагони пасажирські
Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Стадніченко, Вадим.
    Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители
Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.


Дод.точки доступу:
Цибулько, Андрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
   656.2
   С 56


    Юрков, С. И.
    Информационная система кооперативных перевозок как инновационный сервис / С. И. Юрков // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тезисы Междунар. науч.-практ. конф. (13.05.2010 - 14.05.2010). - Днепропетровск : ДИИТ, 2010. - С. 73
УДК
Рубрики: ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
   Автомобильные перевозки

   ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ

   Автомобільні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- ККІТ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- автомобильные перевозки -- кооперативные перевозки -- инновационный сервис -- ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ -- автомобільні перевезення -- кооперативні перевезення -- інноваційний сервіс

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Козлов, П. А.
    Экспедитор как системный интегратор в области перевозок грузов / П. А. Козлов, Н. А. Тушин // Транспорт: наука, техника, упр. - 2010. - № 10. - С. 13-16 . - ISSN 0236-1914
УДК
Рубрики: Транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Залізничний транспорт

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- системный интегратор -- грузовые перевозки -- транспортно-экспедиционная деятельность -- экспедиторские услуги -- доставка грузов -- холдинги -- виртуальные системы -- транспортный сервис -- залізничний транспорт -- системний інтегратор -- вантажні перевезення -- транспортно-експедиційна діяльність -- експедиторські послуги -- доставка вантажів -- віртуальні системи -- транспортний сервіс


Дод.точки доступу:
Тушин, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

10.


    Сорокин, И. В.
    Технологии Web и Web 2.0 как средства интеграции библиотек в современную электронную среду : [конф., 5-13 июня 2010 г., АРК, Украина] / И. В. Сорокин, А. В. Скалабан // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 3. - С. 23-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 0130-9765
Рубрики: Библиотеки
   Библиотечное дело

   Бібліотеки

   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
электронные социальные коммуникации -- электронные каталоги -- сервис Web 2.0 -- веб-стандарты -- видеохостинг -- подкастинг -- библиотечно-информационные услуги -- библиотека 2.0 -- бібліотека 2.0 -- електронні соціальні комунікації -- електронні каталоги -- сервіс Web2.0 -- веб-стандарти -- відеохостінг -- бібліотечно-інформаційні послуги
Анотація: Рассмотрены вопросы практической реализации концепции «Библиотека 2.0»; в результате чего библиотека может стать создателем качественных электронных ресурсов и продуктов, активным участником электронных социальных коммуникаций. Сформулированы требования к электронным каталогам нового поколения, дан развернутый обзор применения сервисов Web2.0 в библиотеках.


Дод.точки доступу:
Скалабан, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Иванова, Е. В.
    12-й Международный семинар «Электронные ресурсы и международный обмен: Восток - Запад» : (обзор работы) / Е. В. Иванова // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 3. - С. 125-136. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 0130-9765
УДК
Рубрики: Библиотеки
   Библиотечное дело

   Бібліотеки

   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
OCLC -- онлайновый компьютерный библиотечный центр -- онлайн-каталоги -- корпоративная каталогизация -- электронные каталоги библиотек -- веб-сервис -- оцифровка книг -- фонды библиотек -- онлайновий комп'ютерний бібліотечний центр -- корпоративна каталогізація -- електронні каталоги бібліотек -- веб-сервіс -- фонди бібліотек

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Куракова, Елена Викторовна.
    Информационные ресурсы и услуги в электронной среде: эффективность, потребности, перспективы : (по материалам приклад. исслед. науч. б-ки Ульяновского гос. ун-та) / Е. В. Куракова // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 5. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-9765
Кл.слова (ненормовані):
информационные услуги -- сетевая инфраструктура -- университетские библиотеки -- мониторинг -- респонденты -- анкетирование -- информационно-библиотечный сервис -- інформаційні послуги -- мережева інфраструктура -- університетські бібліотеки -- моніторинг -- респонденти -- анкетування -- інформаційно-бібліотечний сервіс
Анотація: Изложены основные итоги исследования, нацеленного на изучение осведомленности преподавателей и аспирантов об информационных услугах и продуктах, продвижение идеи формирования сетевой инфраструктуры, развитие информационных ресурсов и услуг в электронной среде научной библиотеки классического университета.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

13.


    Семилет, Наталья (директор; заслуженный работник культуры Украины).
    Читатель изменился. А мы?! / Н. Семилет, Г. Гречко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 2. - С. 17-20
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотеки

   Бібліотечна справа

   Бібліотеки

   Украина
    Николаев

    Україна

    Миколаїв

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечные услуги -- обслуживание читателей -- обслуживание пользователей -- обслуживание детей -- обслуживание подростков -- обслуживание молодежи -- новые формы работы -- новые услуги -- внестационарное обслуживание -- библиотечный сервис -- служба книжной навигации -- буккроссинг -- доступ к информации -- библиотечные блоги -- бібліотечна справа -- бібліотечні послуги -- обслуговування читачів -- обслуговування користувачів -- обслуговування дітей -- обслуговування підлітків -- обслуговування молоді -- нові форми роботи -- нові послуги -- позастаціонарне обслуговування -- бібліотечний сервіс -- служба книжкової навігації -- буккросинг -- доступ до інформації -- бібліотечні блоги
Анотація: В статье представлен опыт работы Центральной городской библиотеки для детей им. Ш. Кобера и В. Хоменко г. Николаева по предоставлению новейших видов и форм библиотечных услуг. Позиционируя себя как ресурсный, библиотечно-информационный центр, библиотека нацеливает свои услуги на обеспечение доступа к информации всех категорий пользователей.

Утримувачі документа:
ДНУЖТ

Дод.точки доступу:
Гречко, Галина (заместитель директора по библиотечному менеджменту; заслуженный работник культуры Украины; Центральная городская библиотека для детей им. Ш. Кобера и В. Хоменко г. Николаева); Центральная городская библиотека для детей им. Ш. Кобера и В. Хоменко \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

14.


    Соцков, Олег (заместитель директора по научной работе Луганской областной универсальной научной библиотеки им. А. М. Горького).
    Новый взгляд на новую библиотеку / О. Соцков // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 2. - С. 21-23
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотеки

   Бібліотечна справа

   Бібліотеки

   Украина
    Луганск

    Україна

    Луганськ

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- модификация библиотек -- свободный доступ к ресурсам -- открытый доступ к книжным фондам -- областные библиотеки -- научные библиотеки -- обслуживание читателей -- библиотечные фонды -- новые формы работы -- библиотечный сервис -- реформирование -- периодические издания -- бібліотечна справа -- модифікація бібліотек -- вільний доступ до ресурсів -- відкритий доступ до книжкових фондів -- обласні бібліотеки -- наукові бібліотеки -- обслуговування читачів -- бібліотечні фонди -- нові форми роботи -- бібліотечний сервіс -- реформування -- періодичні видання
Анотація: Изменение внутреннего простанства, структурные преобразования, создание новых надстроек, изменение качества сервисных библиотечных услуг - вот те векторы модификации библиотеки, которые помогут сформировать библиотеку как социально востребованную и популярную институцию.

Утримувачі документа:
ДНУЖТ

Дод.точки доступу:
Луганская областная универсальная научная библиотека им. А. М. Горького \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

15.


    Лупіка, Людмила (провідний бібліограф-методист Бібліотеки Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка).
    Бібліотека Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка на пульсі часу / Л. Лупіка // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 2. - С. 40-42
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотеки

   Библиотечное дело

   Библиотеки

   Украина
    Харьков

    Україна

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки ВНЗ -- ювілеї бібліотек -- науково-практичні конференції -- міжнародні конференції -- бібліотечний сервіс -- сільськогосподарські бібліотеки -- проблеми бібліотек -- бібліотечне співробітництво -- масова робота -- бібліотечні корпорації -- бібліотечні консорціуми -- електронні ресурси -- управління бібліотекою -- виховна робота -- культурно-просвітницька робота -- библиотечное дело -- библиотеки высших учебных заведений -- библиотеки ВУЗов -- юбилеи библиотек -- научно-практические конференции -- международные конференции -- библиотечный сервис -- сельскохозяйственные библиотеки -- проблемы библиотек -- бибилотечное содружество -- массовая работа -- библиотечные корпорации -- библиотечные консорциумы -- электронные ресурсы -- управление библиотекой -- воспитательная работа -- культурно-просветительская работа
Анотація: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка - один із провідних освітніх закладів України. Значну роль у діяльності закладу відіграє бібліотека, яка разом із колективом університету пройшла довгий шлях становлення й розвитку. Восени 2010 року університет та бібліотека відсвяткували свій 80-річний ювілей.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Новікова, Т. В. (директор бібліотеки ХНТУСГ) \про неї\; Шемаєва, Г. В. (викладач; доктор наук із соціальних комунікацій ХДАК) \про неї\; Соколовська, Т. Б. (провідний бібліотекар ХНТУСГ) \про неї\; Глазунова, Л. В. (головний бібліограф науково-методичного віддділу Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка) \про неї\; Петрухно, Ю. Є. (кандидат наук із соціальних комунікацій; завідувачка сектора відділу обслуговування бібліотеки Національної юридичної академії України імені Я Мудрого) \про неї\; Угнівенко, Т. М. (керівник відділу педагогічного досвіду і творчості молоді Науково-методичного центру) \про нього\; Грабар, Н. Г. (головний бібліограф) \про неї\; Бездольна, Л. І. (головний бібліограф) \про неї\; Кірєєва, С. М. (завідувачка сектора культурно-просвітницької роботи) \про неї\; Бібліотека Харківського національного університету сільського господарства імені Петра Василенка \про неї\; Бібліотечно-інформаційний сервіс: сучасний стан і перспективи розвитку, міжнародна науково-практична конференція \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

16.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Глазков, В. Н.
    Туризм в поездах: подготовка персонала / В. Н. Глазков // Мир трансп. - 2011. - № 3. - С. 146-151
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Подготовка кадров

   Туризм

   Залізничний транспорт

   Підготовка кадрів

Кл.слова (ненормовані):
обучение персонала -- железнодорожный транспорт -- подготовка кадров -- туризм в поездах -- индустрия туризма -- повышение квалификации работников -- пассажирские перевозки -- туристический сервис -- перевозка туристов -- навчання персоналу -- залізничний транспорт -- підготовка кадрів -- туризм на поїздах -- індустрія туризму -- підвищення кваліфікації працівників -- пасажирські перевезення -- туристичний сервіс -- перевезення туристів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Евланов, М. В. (кандидат технических наук).
    Формализованное описание условий интеграции IT-сервисов в информационную систему управления предприятием / М. В. Евланов, Н. В. Васильцова, В. А. Никитюк // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки" : науковий журнал. - 2011. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 32.973.202
Рубрики: Комп'ютерні системи
   Компьютерные системы

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- бизнес-процессы -- интеграция данных -- управление предприятием -- условия интеграции -- IT-сервис -- массив данных -- база оперативных данных -- інформаційні системи -- бізнес-процеси -- інтеграція даних -- управління підприємством -- умови інтеграції -- IT-сервіс -- масив даних -- база оперативних даних
Анотація: Розглянуто основні підходи до інтеграції різнорідних елементів сучасних інформаційних систем. Обгрунтовано вибір сервіс-орієнтованої архітектури інформаційної системи як основного підходу до інтеграції елементів інформаційної системи. Запропоновано формалізований опис операцій інтеграції сервісів у сервіс-орієнтовану інформаційну систему.


Дод.точки доступу:
Васильцова, Н.В. (кандидат технических наук); Никитюк, В.А. (аспирант)

Знайти схожі

19.


    Бровко, Ю. К.
    Экономия и программы лояльности в ответ конкуренции транспортного рынка некоторых стран и Украины / Ю. К. Бровко // Вагонный парк. - 2012. - № 9. - С. 50-52 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- конкуренція на залізничному транспорті -- программы лояльности -- програми лояльності -- маркетинг -- реформы -- реформи -- сервис -- сервіс -- тарифы -- тарифи -- билеты -- квитки -- стоимость проезда -- вартість проїзду


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Смирнов, И. В.
    Логистический менеджмент запасов: проблемы и методы оптимизации / И. В. Смирнов // Логистика: проблемы и решения. - 2012. - № 5. - С. 54-66
УДК
Рубрики: Логістика
   Логистика

   США
Кл.слова (ненормовані):
логістичний менеджмент -- логистический менеджмент -- политика запасов -- політика запасів -- рівень попиту -- уровень спроса -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- анализ запасов -- аналіз запасів -- данные о продажах -- дані про продажі -- галузі промисловості -- отрасли промышленности -- индекс оборачиваемости запасов -- індекс оборотності запасів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)