Пошуковий запит: <.>K=бренды<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2006/8 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2006р. № 8
Зміст: Гребенникова, Е. В. Бренды коммерческих банков Украины, их оценка и использование в современых экономических условиях / Е.В. Гребенникова, И.А. Джум. - С.35-39 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2.
|
Гребенникова, Е. В. Бренды коммерческих банков Украины, их оценка и использование в современых экономических условиях / Е.В. Гребенникова, И.А. Джум> // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 8. - С. 35-39
Дод.точки доступу: Джум, И.А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11
. - ISSN 0131-775Х Рубрики: БРЕНДЫ БРЕНДИ
Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 06 Д 54
Щербак, В. Г. Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу / В. Г. Щербак> // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 20. - С. 251-255
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ БРЕНДЫ СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ БРЕНДИ СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДЫ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДИ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ Анотація: Статистика по всім видам транспорту (вантажообіг).
Знайти схожі
|
>5.
|
Пустотин, В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21
Рубрики: БРЕНДЫ БРЕНДИ Украина Україна Кл.слова (ненормовані): БРЕНДИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.2003ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Маркина, О. В. Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина> // Строит. материалы, оборуд., технол. XXI века. - 2009. - № 1. - С. 90-91
Рубрики: МАРКЕТИНГ БРЕНДЫ БРЕНДИ Кл.слова (ненормовані): СОЗДАНИЕ БРЕНДОВ -- СТВОРЕННЯ БРЕНДІВ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (10.02.2009р. Інв.2304ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету). Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерский учет Торговые марки Бухгалтерський облік Торговельні марки Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця"). Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Железнодорожный транспорт Перевозки пассажирские Залізничний транспорт Перевезення пасажирські Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- сервис -- сервисное обслуживание пассажиров -- сервисные бренды -- бренды -- брендинг -- услуги транспортные -- стратегия бренда -- матрица стратегий развития -- матрица позиционирования -- вагоны пассажирские -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- конкуренція на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- сервіс -- сервісне обслуговування пасажирів -- сервісні бренди -- бренди -- послуги транспортні -- стратегія бренда -- матриця стратегій розвитку -- матриця позиціонування -- вагони пасажирські Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 06 Л 89
Мірошник, Р. О. Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів / Р. О. Мірошник> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 150-154
Рубрики: Инновации Інновації Кл.слова (ненормовані): инновационный потенциал -- нематериальные активы -- бренды -- имидж предприятий -- інноваційний потенціал -- нематеріальні активи -- бренди -- імідж підприємств
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
| 06 Л 89
Білан, О. В. Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
Рубрики: Бренды Бренди Кл.слова (ненормовані): брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки). Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
| 06 Л 89
Білан, О. В. Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ Кл.слова (ненормовані): ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шевелева, Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг / Т. Шевелева> // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 9. - С. 12-16
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: БРЕНДЫ БРЕНДИ Кл.слова (ненормовані): брендинг -- брендінг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор). Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- бренди -- економічні відносини -- маркетинг -- идидж государства -- бренды -- экономические отношения -- бренд країни -- бренд государства -- міжнародний імідж країни -- международный имидж государства Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.
Дод.точки доступу: Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук; доцент); Личова, Ганна (кандидат економічних наук; асистент) Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Григоренко, Ольга. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / О. Григоренко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ринки ділових видань -- друковані видання -- ділові видання -- бренди -- деловые печатные издания -- ділові друковані видання -- рынки деловых изданий -- печатные издания -- деловые издания -- бренды -- стратегії позиціонування -- стратегии позицирования Анотація: Розглянуто тенденції розвитку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки). Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
Дод.точки доступу: Доця, Т. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17.
|
Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент). Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М. Григораш> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - 8 рис., 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): корпоративні бренди -- товарні бренди -- порівняльний аналіз -- брендинг -- марочні стратегії -- менеджмент -- корпоративные бренды -- товарные бренды -- сравнительные анализ -- марочные стратегии Анотація: Сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.
Дод.точки доступу: Григораш, Марина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Доронін, Василь. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки Анотація: Формування ринку вина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Старостіна, Алла (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри). Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду / А. Старостіна, В. Кравченко, Д. Шмиглюк> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 16-23 : ил. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічні ризики -- экономические риски -- управління ризиками -- управление рисками -- методи управління ризиками -- методы управления рисками -- фінансові установи -- финансовые учреждения -- ризик-менеджмент -- банківські бренди -- банковские бренды -- бренд банку -- оцінка брендів -- оценка бренда -- бренди українських банків -- бренды украинских банков -- економічна криза -- экономический кризис -- сила банківського бренду -- сила банковского бренда -- риски -- риск-менеджмент Анотація: Про результати дослідження взаємозв’язку ефективного ризик-менеджменту із формуванням банківського бренду.
Дод.точки доступу: Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук ; доцент); Шмиглюк, Дарья (магістр економічних наук) Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Премія "EFFI AWARDS" 2010> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 7-9 : ил.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3
Кл.слова (ненормовані): нагорода -- премія -- реклама -- кейси -- бренди -- ринки -- награда -- премия -- реклама -- кейсы -- бренды -- рынки Анотація: Нагорода за найбільш ефективні рішення в рекламі.
Дод.точки доступу: EFFI AWARDS, премія \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
|
|