Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (107)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (34)Мережеві ресурси (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Сорока, К. О.
    Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу / К. О. Сорока, А. А. Макаренко, Я. С. Стовба // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 6. - С. 7-11
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
МАЛЫЙ БИЗНЕС


Дод.точки доступу:
Макаренко, А.А.; Стовба, Я.С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Анпілогова, Ж. Д.
    Модель формування маркетингу освітніх послуг / Ж. Д. Анпілогова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 6-9
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мордвінцева, Т. В.
    Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯМИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Профатило, О. В.
    Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Профатило // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 44-46
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ПРЕДПРИЯТИЯ ПРОМЫШЛЕННЫЕ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Ільяшенко, А. Х.
    Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства / А. Х. Ільяшенко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 41-44
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   ЛОГИСТИКА

   ЛОГІСТИКА

   ИННОВАЦИИ

   ІННОВАЦІЇ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Рудченко, І. В.
    Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І. В. Рудченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 137-142
УДК
Рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ
   МАРКЕТИНГ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   06
   Д 54


    Герцик, В. А.
    Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві / В. А. Герцик // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   СБЫТ ПРОДУКЦИИ

   ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ


Знайти схожі

8.


    Логунов, Орест (управляющий партнер компании "Логистический Практикум").
    Логисты в социальной сети : [интервью] / О. Логунов ; беседу вел Шульман Александр // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 6. - С. 14 : Ил.: цв. фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интервью -- компании -- социальные сети -- консалтинговые услуги -- сетевые проекты -- логистика -- інтерв'ю -- компанії -- соціальні мережі -- консалтингові послуги -- мережеві проекти -- логістика
Анотація: Практика организации и управления первой в СНГ международной социальной сети "Логистика".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Безбородова, Т. В.
    Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу / Т. В. Безбородова // Інвестиції: практика та досвід. - 2008. - № 5. - С. 35-38
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.08.2008р. Інв.1691ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.
   33
   К38


    Бакалінський, О.
    Типологія змін в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / О. Бакалінський // Збiрник наукових праць. Сер. Економіка і управління / Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. - К. : ДЕТУТ, 2007. - Вип. 10. - С. 237-243
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний ун-т транспорту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


   
    Комплексная автоматизация первого магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 7/8. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Россия

    Росія

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
магазины -- детский товар -- дитячий товар -- автоматизация помещений -- техническое оснащение -- логистика -- розничная торговля -- игрушки -- торговые сети -- магазини -- автоматизація приміщень -- технічне оснащення -- логістика -- роздрібна торгівля -- іграшки -- торгові мережі
Анотація: Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.


Дод.точки доступу:
Детский мир, магазин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Шерепа, Е. Н. (магистр, ГЭТУТ).
    Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте / Е. Н. Шерепа // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   МАРКЕТИНГ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- РЫНОК -- ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РИНОК -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.09.2008р. Інв.1821ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Сайчук, И.
    Темпоральная компетентность маркетолога / И. Сайчук, И. Лылык // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 9. - С. 26-30
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Лылык, И.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.09.2008р. Інв.1872ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.
   656.1
   Н35


    Полонський, В. Г.
    Маркетинговий підхід до організації консалтингової діяльності / В. Г. Полонський, О. С. Горобець // Вісник Національного транспортного університету : наук.-техн. зб. В 2-х ч. - К., 2007. - Ч. 1, Вип. 15. - С. 195-199
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
КОНСАЛТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- КОНСАЛТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ


Дод.точки доступу:
Горобець, О.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Кукса, Ігор (кандидат економічних наук, Луганський національний аграрний університет).
    Актуальність виробництва та формування ринку олійних культур / І. Кукса, Старченко А. // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 31-33
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринок соняшника -- соняшник -- олія -- олійні культури -- державна підтримка -- агропромисловий комплекс -- АПК -- ріпакова олія -- рынок подсолнечника -- подсолнечник -- масло -- масличные культуры -- государственная поддержка -- агропромышленный комплекс -- рапсовое масло
Анотація: Розгялнуто актуальність виробництва й формування ринку соняшнику; проведено порівняльний аналіз якісних характеристик олій, що виробляються з соняшнику; проаналізовано привабливість олійних культур, вироблених іноземними експортерами; стан державної підтримки виробників олійних культур та переробників цих культур. Наведено пропозиції з підвищення рентабельності олійних культур та контролю ринку збуту.


Дод.точки доступу:
Старченко , Алла (Луганський національний аграрний університет)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Стрижикурка, В.
    Семь правил пересмотра маркетиногового бюджета в условиях финансового кризиса / В. Стрижикурка // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 11. - С. 29-33
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2144ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.


    Карбоне, Э.
    Маркетинг в условиях кризиса: последенее, что следует сокращать / Э. Карбоне // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 11. - С. 34-38
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2144ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Окландер, М. (професор; доктор економічних наук).
    Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Дод.точки доступу:
Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Пасечник, В.
    "Детская" профессия / В. Пасечник, О. Пищевец // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 12. - С. 24-28
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТОЛОГИ


Дод.точки доступу:
Пищевец, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.01.2009р. Інв.2244ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)