Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Сорока, К. О. Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу / К. О. Сорока, А. А. Макаренко, Я. С. Стовба> // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 6. - С. 7-11
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): МАЛЫЙ БИЗНЕС
Дод.точки доступу: Макаренко, А.А.; Стовба, Я.С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Анпілогова, Ж. Д. Модель формування маркетингу освітніх послуг / Ж. Д. Анпілогова> // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 6-9
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): ОБРАЗОВАНИЕ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мордвінцева, Т. В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств / Т. В. Мордвінцева> // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯМИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Профатило, О. В. Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Профатило> // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 44-46
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): ПРЕДПРИЯТИЯ ПРОМЫШЛЕННЫЕ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Ільяшенко, А. Х. Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства / А. Х. Ільяшенко> // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 41-44
Рубрики: МАРКЕТИНГ ЛОГИСТИКА ЛОГІСТИКА ИННОВАЦИИ ІННОВАЦІЇ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Рудченко, І. В. Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І. В. Рудченко> // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 137-142
Рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 06 Д 54
Герцик, В. А. Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві / В. А. Герцик> // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
Рубрики: МАРКЕТИНГ СБЫТ ПРОДУКЦИИ ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ Кл.слова (ненормовані): СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ
Знайти схожі
|
>8.
|
Логунов, Орест (управляющий партнер компании "Логистический Практикум"). Логисты в социальной сети : [интервью] / О. Логунов ; беседу вел Шульман Александр> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 6. - С. 14 : Ил.: цв. фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): интервью -- компании -- социальные сети -- консалтинговые услуги -- сетевые проекты -- логистика -- інтерв'ю -- компанії -- соціальні мережі -- консалтингові послуги -- мережеві проекти -- логістика Анотація: Практика организации и управления первой в СНГ международной социальной сети "Логистика".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Безбородова, Т. В. Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу / Т. В. Безбородова> // Інвестиції: практика та досвід. - 2008. - № 5. - С. 35-38
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (12.08.2008р. Інв.1691ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 33 К38
Бакалінський, О. Типологія змін в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / О. Бакалінський> // Збiрник наукових праць. Сер. Економіка і управління / Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. - К. : ДЕТУТ, 2007. - Вип. 10. - С. 237-243
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Дод.точки доступу: Державний економіко-технологічний ун-т транспорту Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Комплексная автоматизация первого магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 7/8. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.291.3 Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Россия Росія Дніпропетровськ Днепропетровск Кл.слова (ненормовані): магазины -- детский товар -- дитячий товар -- автоматизация помещений -- техническое оснащение -- логистика -- розничная торговля -- игрушки -- торговые сети -- магазини -- автоматизація приміщень -- технічне оснащення -- логістика -- роздрібна торгівля -- іграшки -- торгові мережі Анотація: Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.
Дод.точки доступу: Детский мир, магазин Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Шерепа, Е. Н. (магистр, ГЭТУТ). Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте / Е. Н. Шерепа> // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ МАРКЕТИНГ ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- РЫНОК -- ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РИНОК -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (10.09.2008р. Інв.1821ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
|
Сайчук, И. Темпоральная компетентность маркетолога / И. Сайчук, И. Лылык> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 9. - С. 26-30
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Дод.точки доступу: Лылык, И. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.09.2008р. Інв.1872ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 656.1 Н35
Полонський, В. Г. Маркетинговий підхід до організації консалтингової діяльності / В. Г. Полонський, О. С. Горобець> // Вісник Національного транспортного університету : наук.-техн. зб. В 2-х ч. - К., 2007. - Ч. 1, Вип. 15. - С. 195-199
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): КОНСАЛТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- КОНСАЛТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Дод.точки доступу: Горобець, О.С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет). Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Кукса, Ігор (кандидат економічних наук, Луганський національний аграрний університет). Актуальність виробництва та формування ринку олійних культур / І. Кукса, Старченко А.> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 31-33
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): ринок соняшника -- соняшник -- олія -- олійні культури -- державна підтримка -- агропромисловий комплекс -- АПК -- ріпакова олія -- рынок подсолнечника -- подсолнечник -- масло -- масличные культуры -- государственная поддержка -- агропромышленный комплекс -- рапсовое масло Анотація: Розгялнуто актуальність виробництва й формування ринку соняшнику; проведено порівняльний аналіз якісних характеристик олій, що виробляються з соняшнику; проаналізовано привабливість олійних культур, вироблених іноземними експортерами; стан державної підтримки виробників олійних культур та переробників цих культур. Наведено пропозиції з підвищення рентабельності олійних культур та контролю ринку збуту.
Дод.точки доступу: Старченко , Алла (Луганський національний аграрний університет) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Стрижикурка, В. Семь правил пересмотра маркетиногового бюджета в условиях финансового кризиса / В. Стрижикурка> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 11. - С. 29-33
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2144ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
|
Карбоне, Э. Маркетинг в условиях кризиса: последенее, что следует сокращать / Э. Карбоне> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 11. - С. 34-38
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2144ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
|
Окландер, М. (професор; доктор економічних наук). Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.
Дод.точки доступу: Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
|
Пасечник, В. "Детская" профессия / В. Пасечник, О. Пищевец> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 12. - С. 24-28
Рубрики: МАРКЕТИНГ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТОЛОГИ
Дод.точки доступу: Пищевец, О. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (13.01.2009р. Інв.2244ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|
|