Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Шерепа, Е. Н. (магистр, ГЭТУТ). Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте / Е. Н. Шерепа> // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ МАРКЕТИНГ ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- РЫНОК -- ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РИНОК -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (10.09.2008р. Інв.1821ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет). Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск). Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 66-69 : ил., рис
ББК 65.291.2 Рубрики: Економіка Менеджмент Экономика Менеджмент Україна Кл.слова (ненормовані): промислові підприємства -- психологія управління -- управління маркетинговою діяльністю -- управління маркетингом -- промышленные предприятия -- психология управления -- управление маркетинговой деятельностью -- управление маркетингом -- маркетинговая деятельность -- психологический портрет предприятия -- психологічний портрет підприємства -- психология управления предприятием -- управление предприятием Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кодацкий, В. П. Совершенствование управления предприятием / В. П. Кодацкий> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 11. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.2 Рубрики: Економіка Менеджмент Экономика Менеджмент Україна Кл.слова (ненормовані): управління підприємством -- оптимізація управління -- просунення товару -- маркетингова діяльність -- менеджмент на підприємстві -- управление предприятием -- оптимизация управления -- продвижение товара -- маркетинговая деятельность -- менеджмент на предприятии Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2249ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Голосун, В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету). Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін / В. Голосун> // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 18-21 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка, 2006-2008 рр. Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): цінова політика підприємств -- ціноутворення -- ціни на сільгоспродукцію -- ціни на зернові культури -- ціни на зерно кукурудзи -- ринок зірна -- коливання цін -- ланцюг вартості сільгоспродукції -- витрати підприємств -- агропромислові підприємства -- АПК -- агропромисловий комплекс -- сільськогосподарська продукція -- маркетингова діяльність -- ценовая политика предприятий -- ценообразование -- цены на сельхозпродукцию -- цены на зерновые культуры -- цены на зерно кукурузы -- рынок зерна -- колебания цен -- цепь стоимости сельхозпродукции -- затраты предприятий -- агропромышленные предприятия -- агропромышленный комплекс -- АПК -- сельскохозяйственная продукция -- маркетинговая деятельность Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України). Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.32-45 + 65.32-82 Рубрики: Економіка АПК Економічне районування Сільськогосподарська продукція Экономика АПК Сельскохозяйственная продукция--Экономическое районирование Кл.слова (ненормовані): продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням.
Утримувачі документа: Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет" Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ковальчук, С. Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- бенчмаркитенг -- стратегічне управління -- види бенчмаркетингу -- бізнес -- маркетинговая деятельность -- стратегическое управление -- виды бенчмаркетинга -- бизнес Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
|
Окландер, Михайло (доктор економічних наук). Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.
Дод.точки доступу: Новошинська, Любов (кандидат економічних наук) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Зайцева, Алла (аспірантка). Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Тимощук, Мирослава (кандидат економічних наук). Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств / М. Тимощук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): потенціал підприємств -- маркетингова діяльність -- управління підприємством -- ресурси -- потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность -- управление предприятием -- ресурсы -- методи оцінки -- методы оценки Анотація: Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємств.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент). Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): міжнародні форуми -- международные форумы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- регіони знань -- регионы знаний -- транскордонне співробітництво -- трансграничное сотрудничество Анотація: Мета форуму, програма та завдання.
Дод.точки доступу: Регіони знань: Україна в европейському просторі освіти-науки-інновацій для ревіталізації та процвітання територій, міжнародний форум \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Стефанишин, Владислав (керівник відділу маркетингу і розвитку ТОВ ТД "Водна техніка", здобувач кафедри маркетингу ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана"). Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством / В. Стефанишин> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): система показників -- збалансовані показники -- стратегічне управління -- операційне управління -- фінансовий менеджмент -- інвестиції -- ринкова конкуренція -- маркетингова діяльність -- система показателей -- сбалансованные показатели -- стратегическое управление -- операционное управление -- финансовый менеджмент -- инвестиции -- рыночная конкуренция -- маркетинговая деятельность Анотація: Сутність збалансової системи показників у стратегічному та операційному управлінні.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14.
|
Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу). Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Доронін, Василь. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки Анотація: Формування ринку вина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка). Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Кудла, Н. (доцент; кандидат економічних наук). Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі / Н. Кудла> // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 2. - С. 79-84 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.32 Рубрики: Економіка Економіка сільського господарства Экономика Экономика сельского хозяйства Україна Кл.слова (ненормовані): сільське господарство -- сільський туризм -- маркетингові заходи -- агротуризм -- маркетингова діяльність -- агротуристичні продукти -- структура агротуристичних продуктів -- сельское хозяйство -- сельский туризм -- маркетинговые мероприятия -- маркетинговая деятельность -- агротуристические продукты -- структура агротуристических продуктов Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері. Підкреслено залежність успіху агротуристичного господарства від вправного просування своїх послуг з використанням реклами, ЗМІ тощо.
Перейти к внешнему ресурсу: Про застосування комплексу Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України). Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.401 Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): державне управління -- государственное управление -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- механізм державного управління -- механизм государственного управления -- механізм менеджменту -- механизм менеджмента -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- державно-адміністративний менеджмент -- государственно-административный менеджмент -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетинг-менеджмент -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг -- маркетинг мережевого типу -- маркетинг сетевого типа Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет). Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины). Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Библиотечное дело Бібліотечна справа Украина Одесса Україна Одеса Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1) Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
|
|
|