Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339. 138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Якшина, Оксана.
    Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту / О. Якшина // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 68-70. - Библиогр. в конце ст. - 4 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
математичні методи -- цінові ризики -- еластичний попит -- цінова політика -- товар -- цінова еластичність -- математические модели -- ценовые риски -- эластичный спрос -- ценовая политика -- ценовая эластичность
Анотація: Застосування математичних методів аналізу попиту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Флейчук, Марія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / М. Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
метатехнології -- конкурентоспроможність економіки -- міжнародний маркетинг -- інтелектуальна праця -- національна безпека -- глобальне середовище -- інституційна трансплантація -- метатехнологии -- конкурентоспособность экономики -- международный маркетинг -- интеллектуальная работа -- национальная безопасность -- глобальная среда -- институционная трансплантация
Анотація: Застосування метатехнологій у глобальному середовищі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Пустовойт, О. (кандидат економічних наук).
    Ринок споживчих товарів України: тенденції розвитку і вплив на структуру економіки / О. Пустовойт // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 1. - С. 59-69 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 1990-2010 рр.

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари -- ринок споживчих товарів -- структура економіки -- огляд ринків -- внутрішній ринок -- потребительские товары -- рынок потребительских товаров -- структура экономики -- обзор рынков -- внутренний рынок
Анотація: Досліджено зміну ділової активності у 2009-2010 роках на внутрішньому ринку вітчизняних споживчих товарів під дією нецінових чинників попиту та пропозиції: зміни обмінного курсу грівні, заборгованості споживачів, втрати довіри населення до банків, дефіциту сировинних ресурсів, зростання вартості робочої сили. Підготовлено окремі прогнозні оцінки зростання даного ринку в середньостроковій перспективі, впливу на майбутню структуру економіки та пропозиції щодо його державного регулювання.

Перейти к внешнему ресурсу: Ринок споживчих товарів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Попова, Ольга Юріївна (доктор економічних наук; професор; завкафедрою).
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / О. Ю. Попова, А. А.-А. Хасан // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламні компанії -- мінімізація ризиків рекламної кампанії -- планування реклами -- метаеврістика -- економічне моделювання -- рекламные кампании -- минимизация рисков рекламной кампании -- планирование рекламы -- метаевристика -- экономическое моделирование
Анотація: Присвячено визначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. Обґрунтовано необхідність використання методів метаеврістікі з метою зниження ризиків рекламної компанії.


Дод.точки доступу:
Хасан, Али Аль-Абабнех (кандидат технічних наук; аспірант)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)