Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі товари<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Пустовойт, О. (кандидат економічних наук).
    Ринок споживчих товарів України: тенденції розвитку і вплив на структуру економіки / О. Пустовойт // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 1. - С. 59-69 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 1990-2010 рр.

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари -- ринок споживчих товарів -- структура економіки -- огляд ринків -- внутрішній ринок -- потребительские товары -- рынок потребительских товаров -- структура экономики -- обзор рынков -- внутренний рынок
Анотація: Досліджено зміну ділової активності у 2009-2010 роках на внутрішньому ринку вітчизняних споживчих товарів під дією нецінових чинників попиту та пропозиції: зміни обмінного курсу грівні, заборгованості споживачів, втрати довіри населення до банків, дефіциту сировинних ресурсів, зростання вартості робочої сили. Підготовлено окремі прогнозні оцінки зростання даного ринку в середньостроковій перспективі, впливу на майбутню структуру економіки та пропозиції щодо його державного регулювання.

Перейти к внешнему ресурсу: Ринок споживчих товарів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мазаракі, А. (доктор економічних наук, професор).
    Ринок споживчих товарів в Україні: посткризові тенденції / А. Мазаракі, В. Лагутін // Економіка України : щомісячний політико-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 9. - С. 17-26 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі, 2004-2010 рр.

   Экономика

   Экономика торговли, 2004-2010 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка торгівлі -- галузі економіки -- ринок споживчих товарів -- споживчі товари -- внутрішня торгівля -- внутрішній ринок -- товарні ринки -- оптова торгівля -- оптовий товарообіг -- роздрібна торгівля -- ресторанне господарство -- економічна конкуренція -- антикризові заходи -- статистика торгівлі -- экономика торговли -- отрасли экономики -- рынок потребительских товаров -- потребительские товары -- внутренняя торговля -- внутренний рынок -- товарные рынки -- оптовая торговля -- оптовый товарооборот -- розничная торговля -- ресторанное хозяйство -- экономическая конкуренция -- антикризисные меры -- статистика торговли
Анотація: Проаналізовано тенденції функціонування внутрішнього ринку споживчих товарів у посткризовий період. Визначено шляхи подолання кризових явищ і стабілізації вітчизняних товарних ринків. Обгрунтовано вплив розвитку оптової торгівлі й оптимізації товарних запасів на стан економічної конкуренції у цій сфері.


Дод.точки доступу:
Лагутін, В. (доктор економічних наук; професор)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Білан, Ганна Іванівна (кандидат історичних наук; доцент Придніпровської державної академії будівництва та архітектури).
    Соціальна інфраструктура Дніпропетровської області у 1946-1970 роках / Г. І. Білан // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 12-14. - Література : С.14 : 8 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1946-1970 рр.
   История, 1946-1970 гг.

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
благоустрій населених пунктів -- благоустройство населённых пунктов -- внутренняя политика -- внутрішня політика -- жилищно-коммунальное строительство -- жилье -- житло -- житлово-комунальне будівництво -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- развитие транспорта -- развитие экономики -- розвиток економіки -- розвиток транспорту -- социальная инфраструктура -- социальная история Украины -- соціальна інфраструктура -- соціальна історія -- споживчі товари -- товары потребления
Анотація: Простежено розвиток окремих галузей соціальної інфраструктури Дніпропетровської області у 1946-1970 роках, показано роль у цьому процесі державного і трудового факторів. Аналізу підлягали такі показники, як житлово-комунальне будівництво, благоустрій населених пунктів, транспорт, система охорони здоров'я, торгівля, рівень забезпечення товарами народного споживання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Концепція монетизації в розвитку торговельних трансакцій з покупцями товарів і послуг / Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 25-31 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Загальна економічна теорія

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії риночного господарства

Кл.слова (ненормовані):
денежное обращение -- грошовий обіг -- монетизация -- монетизація -- экономическая теория -- економічна теорія -- монетарные концепцмм -- монетарні концепції -- потребительская ценность -- споживча цінність -- потребительские товары -- споживчі товари -- потребляемые услуги -- споживані послуги -- стоимостные преимущества -- вартісні переваги -- товарные цены -- товарні ціни -- торговые трансакции -- торговельні трансакції
Анотація: Розкрито проблему використання концепції монетизації в розвитку торговельних трансакцій з покупцями товарів. Представлено результати дослідження проблеми, які свідчать про активізацію торгівлі через переваги концепції монетизації. Проведено аналіз категорії ціни й вартості товару, механізму надання їхніх вартісних переваг у грошовому вираженні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Спасоєвіч, Соня (асистент юридичного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія).
    Економічне значення і правовий захист дизайну в Сербії / С. Спасоєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 469-475. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.3(4СЕР)
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
авторское право -- авторське право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоздатність -- потребительская привлекательность -- споживацька привабливість -- потребительские товары -- споживчі товари -- правовое регулирование -- правове регулювання -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- товарные упаковки -- товарні упаковки
Анотація: Показано, що для успіху будь-якого продукту на ринку естетична привабливість або форма продукту мають величезне значення. Для споживчих товарів, як правило, проводяться постійні дослідження і вдосконалення зовнішньої форми товару і його упаковки як необхідних елементів привабливості для потенційних споживачів. Необхідно, щоб вигляд товарів відповідав функціональності і естетичним вимогам споживачів, а також вимогам сучасного мистецтва і технологій. Зі збільшенням кількості виробників одного і того ж різновиду продукції з однаковим рівнем якості, ціною і умовами постачання, дизайн став важливим фактором, що дає можливість виділитися. Сьогодні немає практично жодного товару, для якого дизайн не мав би значення. У деяких з них це виражається більше, в деяких менше, але в жодному разі не ігнорується.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Іванова, Анна (економіст).
    Особливості формування інфраструктури ринку споживчих товарів / А. Іванова // Банківська справа. - 2014. - № 11/12. - С. 83-90 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура ринків -- инфраструктура рынков -- споживчі товари -- потребительские товары -- елементи інфраструктури -- элементы инфраструктуры -- функції інфраструктури ринків -- функции инфраструктуры рынков -- об'єкти роздрібної торгівлі -- объекты розничной торговли
Анотація: Розкриваються особливості формування інфраструктури ринку споживчих товарів у національній економіці. Визначено основні елементи инфраструктури ринку сподивчих товарів у національних їх взаємодії. З’ясовано, що функціонування будь-якого ринку перебуває у прямій залежності від стану його інфраструктури - сукупності підсистем, служб, підприємств, допоміжних ланок і установ, які опосередковують, прискорюють та полегшують укладання та виконання ринкових угод.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

7.


   
    Интернет вещей - революция, которая происходит прямо сейчас [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 58-60 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
интернет вещей -- інтернет речей -- Интернет маркетинг -- Інтернет маркетинг -- рынки потребительских товаров -- ринки споживчих товарів -- споживчі товари -- потребительские товары -- компанії -- компании -- розумний дім -- умный дом
Анотація: Рассмотрено результаты внедрения технологии Интернет вещей в повседневную жизнь на примере южнокорейской компании Samsung.


Дод.точки доступу:
Samsung, компания \о ней\

Знайти схожі

8.


    Решетилова, Татьяна.
    Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 56-63 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
инновационные товары -- потребительский спрос -- коммуникации предприятий -- потребительские товары -- конджойнт-анализ -- полезность товаров -- потребительская стоимость товара -- конкурентоспособность -- інноваційні товари -- споживчий попит -- комунікації підприємств -- споживчі товари -- конджойнт-аналіз -- корисність товарів -- споживча вартість товару -- конкурентоспроможність
Анотація: Для любого предприятия рано или поздно становится актуальным вопрос о выпуске инновационных товаров с целью увеличения или сохранения своих конкурентных позиций на рынке. Но процесс выведения таких товаров на рынок всегда сопровождается определенной степенью риска, даже если инновационный товар имеет очевидные преимущества для потребителей. Это касается как потребительских товаров массового спроса, так и товаров промышленного назначения. Результаты многих исследований показали, что более 30% товаров потребительского спроса и примерно 20% товаров промышленного назначения испытывают рыночной неудачи. Невостребованность инновационных товаров объясняется тем, что они возникают преимущественно только на базе новых знаний без учета реальных потребностей рынка. В последние годы рядом исследований доказано, что ключевым фактором рыночного успеха товара является маркетинговые исследования потребителей. Это гарантирует коммерческий успех более 70% инновационных товаров на рынке.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)