Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промисловий дизайн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Спасоєвіч, Соня (асистент юридичного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія).
    Економічне значення і правовий захист дизайну в Сербії / С. Спасоєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 469-475. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.3(4СЕР)
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
авторское право -- авторське право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоздатність -- потребительская привлекательность -- споживацька привабливість -- потребительские товары -- споживчі товари -- правовое регулирование -- правове регулювання -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- товарные упаковки -- товарні упаковки
Анотація: Показано, що для успіху будь-якого продукту на ринку естетична привабливість або форма продукту мають величезне значення. Для споживчих товарів, як правило, проводяться постійні дослідження і вдосконалення зовнішньої форми товару і його упаковки як необхідних елементів привабливості для потенційних споживачів. Необхідно, щоб вигляд товарів відповідав функціональності і естетичним вимогам споживачів, а також вимогам сучасного мистецтва і технологій. Зі збільшенням кількості виробників одного і того ж різновиду продукції з однаковим рівнем якості, ціною і умовами постачання, дизайн став важливим фактором, що дає можливість виділитися. Сьогодні немає практично жодного товару, для якого дизайн не мав би значення. У деяких з них це виражається більше, в деяких менше, але в жодному разі не ігнорується.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Булейченко, В. В. (директор по развитию ООО "НПП "РОСТ").
    ООО "НПП "РОСТ" -лидер промышленного дизайна / В. В. Булейченко // Вагонный парк. - 2016. - № 9/10. - С. 32-37
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Промышленный дизайн

   Промисловий дизайн

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- вагоны -- вагони -- вагоны-рестораны -- вагони-ресторани -- кабины машинистов -- кабіни машиністів -- пассажирские вагоны -- пасажирські вагони -- электровозы -- електровози -- локомотивы -- локомотиви -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- интерьер вагонов -- інтер'єр вагонів -- комфорт -- научно-производственные предприятия -- науково-виробничі підприємства -- научные департаменты -- наукові департаменти
Анотація: В работе наведены примеры самых значительных дизайнерских работ вагонов, электровозов, вагонов-ресторанов, салонов вагонов компании "НПП "РОСТ".

Утримувачі документа:
Днепропетровский национальный университет жележнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
НПП "РОСТ", ООО \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 11. - С. 39-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- промисловий дизайн -- постмодернізм -- постмодернизи -- апелянт -- товарні знаки -- товарные знаки -- апелянти -- апеллянты -- публичный порядок -- публічний порядок -- захист суспільної моралі -- комбіновані позначення -- комбинированные обозначения -- словесні елементи -- словесные элементы -- однорідність товарів -- однородность товаров -- Postmodern -- Havka -- Attiva
Анотація: В статті розглядаються питання щодо реєстрації знаків для товарів і послуг "POSTMODERN", "HAVKA", "ATTIVA".

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Колегія Апеляційної палати \про неї\; Державне патентне відомство України \про нього\; Paramount Pictures International, компанія \про неї\; Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки, закон України \о произв.\; Про захист суспільної моралі, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)