Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінність продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 208-213 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
длительные конкурентные преимущества -- тривалі конкурентні переваги -- методология ценообразования -- методологія ціноутворення -- логистическая поддержка -- логістична підтримка -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые логистические системы -- маркетингові логістичні системи -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- обслуживание клиентов -- объемы продаж -- обсяг продажів -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские восприятия -- споживацькі сприйняття -- сельскохозяйственная техника -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарське машинобудування -- ценность продукции -- цінність продукції
Анотація: Наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)