Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

2.


    Граніш, Світлана.
    Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- споживчий ринок -- маркетингова політика -- рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- комунікації -- рекламная деятельность -- рекламні засоби -- рекламные средства -- потребительский рынок -- маркетинговая политика -- коммуникации
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Диба, М. (доктор економічних наук; професор).
    CRM - системи в маркетинговій політиці банку / М. Диба, Є. Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 18-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- клієнти банків -- клиенты банков -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- прибутковість банків -- доходность банков -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- crm - системи -- crm - системы
Анотація: Розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки.


Дод.точки доступу:
Данилюк, Є. (асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Кисіль, С. В. (здобувач; УкрДАЗТ).
    Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності / С. В. Кисіль // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 50-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Вокзалы

   Вокзали

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- послуги вокзалів -- услуги вокзалов -- додаткові послуги вокзалів -- дополнительные услуги вокзалов -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- реалізація квитків -- реализация билетов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- моніторинг послуг -- мониторинг услуг -- рейтинг послуг -- рейтинг услуг -- дохідність вокзалів -- доходность вокзалов
Анотація: Визначена сутність рейтингового методу та проведена оцінка ефективності існуючих додаткових послуг вокзалів за допомогою цього методу.

Утримувачі документа:
Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

7.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 208-213 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
длительные конкурентные преимущества -- тривалі конкурентні переваги -- методология ценообразования -- методологія ціноутворення -- логистическая поддержка -- логістична підтримка -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые логистические системы -- маркетингові логістичні системи -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- обслуживание клиентов -- объемы продаж -- обсяг продажів -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские восприятия -- споживацькі сприйняття -- сельскохозяйственная техника -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарське машинобудування -- ценность продукции -- цінність продукції
Анотація: Наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

8.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- потребительский снобизм -- споживацький снобізм -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- товары класса «люкс» -- товари класу "люкс" -- услуги класса «люкс» -- послуги класу "люкс" -- товари роскоші -- товары роскоши -- предмети розкоші -- предметы роскоши -- лакшері товари -- лакшери товары -- Luxury товари -- Luxury товары -- елітні товари -- элитные товары -- эксклюзиная продукция -- ексклюзивна продукція -- эффект сноба -- ефект сноба -- статусные товары -- статусні товари -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)

Знайти схожі

9.


    Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги
Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

10.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

11.


    Смертенко, П. С.
    Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П. С. Смертенко, В. С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі : наукове видання / Національна академія наук України. - Київ, 2019. - Вип. 16. - С. 37-45 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-360-391-9
УДК
Рубрики: Видавнича справа
   Издательское дело

   Наука

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний науковий журнал -- международный научный журнал -- інформаційний та інноваційний простір -- информационное и инновационное пространство -- науково-технічна політика -- научно-техническая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика


Дод.точки доступу:
Солнцев, В. С.; Національна академія наук України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)