Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Корж, М. (кандидат экономических наук Донбасской государственной машиностроительной академии).
    Оценка прибыльности инновационного проекта в условиях глобализации и развития инструментария международного маркетинга / М. Корж // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2009. - № 1. - С. 43-45 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація економіки -- міжнародний маркетинг -- заводи -- прогнозування прибутку -- модель прогнозування прибутку -- глобализация экономики -- международный маркетинг -- прогнозирование прибыли -- модель прогнозирования прибыли
Анотація: Разработана модель прогнозирования прибыльности хозяйственной деятельности на международном уровне с учетом эффективности использования инструментария международного маркетинга.


Дод.точки доступу:
ЗАО НКМЗ, предприятие
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Інв.2361ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки).
    Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки
Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.


Дод.точки доступу:
Доця, Т. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Флейчук, Марія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / М. Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
метатехнології -- конкурентоспроможність економіки -- міжнародний маркетинг -- інтелектуальна праця -- національна безпека -- глобальне середовище -- інституційна трансплантація -- метатехнологии -- конкурентоспособность экономики -- международный маркетинг -- интеллектуальная работа -- национальная безопасность -- глобальная среда -- институционная трансплантация
Анотація: Застосування метатехнологій у глобальному середовищі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Стефаненко, Маргарита Миколаївна (доктор економічних наук; професор кафедри обліку та аудиту; Кримський інженерно-педагогічний університет).
    Методологічні заходи удосконалення організації зовнішньо-економічної діяльності на підприємстві / З. Муртазаєва // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 3-5. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.298
Рубрики: Економіка
   Міжнародне підприємництво. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства

   Экономика

   Международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне підприємництво -- зовнішньоекономічна діяльність підприємств -- зовнішньоекономічна діяльність -- організація ЗЕД -- управління ЗЕД -- експортна діяльність -- міжнародний маркетинг -- международное предпринимательство -- внешнеэкономическая деятельность предприятий -- внешнеэкономическая деятельность -- организация ВЭД -- управление ВЭД -- экспортная деятельность -- международный маркетинг
Анотація: Розглянуто сутність і процес організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві. Викладені напрямки удосконалення співпраці з зарубіжними партнерами, напрямки підвищення ефективності організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві.


Дод.точки доступу:
Муртазаєва, З. А (аспірант кафедри обліку та аудиту; Кримський інженерно-педагогічний університет)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Урбанєц, Марія (декан факультету економії Академії Полонійної; м.Ченстохова; Польща; PhD (економіка); професор).
    Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства / М. Урбанєц, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 78-85 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международное государство -- міжнародна держава -- толкование терминов -- тлумачення термінів -- національні традиції -- национальные традиции -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- национальные государства -- національні держави -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- міжнародний розподіл праці -- международное распределение труда -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти міжнародного маркетингу світового господарства, досліджено основні тенденції й особливості функціонування міжнародної економіки в епоху глобалізації в країнах Європи, Польщі і України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон Васильович (завідувач кафедри курортного менеджменту й маркетингу Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка; м.Дрогобич; Україна; доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої освіти України)

Знайти схожі

7.


    Мудрак, Р. П. (доцент; доктор экономических наук; зав. кафедрой маркетинга).
    Экспорт украинского продовольствия: состояние, тенденции, причины / Р. Мудрак // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 5. - С. 70-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
готовые пищевые продукты -- продовольственное сырье -- структурные диспропорции -- международный маркетинг -- готові харчові продукти -- продовольча сировина -- структурні диспропорції -- міжнародний маркетинг -- импорт готовых пищевых продуктов -- імпорт готових харчових продуктів -- экспорт продовольственного сырья -- експорт продовольчої сировини -- импорт готовой продукции -- імпорт готової продукції -- перерабатывающая промышленность -- переробна промисловість
Анотація: Исследовано положение украинского экспорта продовольственных товаров. Определены проблемы сырьевого характера отечественного продовольственного экспорта при одновременном увеличении импорта готовых пищевых продуктов. Сделаны предположения относительно внутренних и внешних причин исследуемого явления и предложены способы их устранения.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Сапіч, Срджан (PhD; викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія).
    Стратегії іноземних компаній по виходу на нові ринки : за даними Сербії / С. Сапіч, М. Йованович, С. Фуртуза // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 51-61 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298(4СЕР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 2000-2014 гг.

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 2000-2014 рр.

   Западная Сербия
    Західна Сербія

Кл.слова (ненормовані):
инвестиционные потоки -- інвестиційні потоки -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- иностранные компании -- іноземні компанії -- контролинг -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- международная конкурентоспособность -- міжнародна конкурентоспроможність -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- микроуровень -- мікрорівеь -- организационное координирование -- організаційне координування -- прямые иностранные инвестиции -- прямі іноземні інвестиції -- финансовые менеджмент -- фінансовий менджмент
Анотація: Описано стратегії виходу компаній на нові ринки на прикладі регіону Західної Сербії після 2000 року. Для аналізу використано дані опитування 76 менеджерів щодо їх ставлення до прямого іноземного інвестування, його впливу на розвиток економіки та підвищення конкурентоспроможності компаній, а також щодо необхідності контролю потоків ПІІ та координації діяльності на макро- та мікрорівнях у процесі формулювання стратегічного підходу до управління потоками ПІІ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Йованович, Мідос (PhD; Бізнес-технічний коледж вільних досліджень; м.Юзік; Сербія); Фуртуза, Срджан (старший викладач економічного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія; PhD)

Знайти схожі

9.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

10.


    Виктор, Ян (доктор економічних наук ; професор).
    Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі [Текст] / Я. Виктор // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 63-75 : ил. - Bibliography is at the end of the article. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- науково-дослідні проекти -- польські підприємства -- міжнародний поділ праці -- держава і бізнес -- моделі бізнесу польських підприємств -- мережевий підхід -- маркетинг харчових продуктів -- международный маркетинг -- научно-исследовательские проекты -- польские предприятия -- международное разделение труда -- государство и бизнес -- модели бизнеса польских предприятий -- сетевой подход -- маркетинг пищевых продуктов -- інтернаціоналізація підприємств -- интернационализация предприятий
Анотація: Проведено порівняльний аналіз методології 10 науково-дослідних проектів інтернаціоналізації компанії, що фінансувалися Національним Центром Науки у Польщі. Представлений аналіз показує, що всі дослідження істотно розвили методологію проведення такого типу досліджень. Це стосується як вибору методу збору даних, так і наукової постановки завдань.


Дод.точки доступу:
Національний Центр Науки у Польщі \о нем\

Знайти схожі

11.


    Дудченко, М. А.
    Проблеми, умови та перспективи диверсифікації України на міжнародних ринках / М. А. Дудченко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2013. - N 2 (8). - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/96/95. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/6. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Міжнародна економіка

   Международная экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
диверсифікація -- диверсификация -- світова економіка -- мировая экономика -- міжнародні ринки -- международные рынки -- конкуренція -- конкуренция -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)