Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=имидж компаний<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

4.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ "Укрзалізниця").
    Актуальні питання кадрового менеджменту в умовах кризи та реформування галузі / Т. С. Мельник, О. В. Мельник // Вагонный парк. - 2016. - № 9/10. - С. 60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Менеджмент
   Залізничний транспорт

   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- залізничні перевезення -- железнодорожные перевозки -- кадровий менеджмент -- кадровый менеджмент -- управління персоналом -- управление персоналом -- імідж компаній -- имидж компаний -- витрати -- расходы
Анотація: Висвітлено недостатньо досліджені питання антикризового управління персоналом, зокрема, важко вирішуване завдання оптимізації організаційних структур управління компаній, їх штатів, витрат на персонал. Зроблено спробу знайти шляхи вирішення цієї проблеми, не порушуючи систему корпоративних цінностей та уникаючи погіршення внутрішнього й зовнішнього іміджу компаній.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Мельник, О. В. (студент-ліцензіат Вищої школи "Гуманітас", Польща)

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Паламарчук, В. В. (студент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Стратегії покращення іміджу організації в умовах інноваційного розвитку [Текст] / В. В. Паламарчук, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 23-28 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Страхование, 2014-2016 гг.

   Страхування, 2014-2016 рр.

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-имидж -- бізнес-імідж -- имидж компаний -- імідж компаній -- инновационное развитие предприятий -- інноваційний розвиток підприємств -- организационные стратегии -- організаційні стратегії -- охранные предприятия -- охоронні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- персонал -- потребители услуг -- споживачі послуг -- страховой бизнес -- страховий бізнес -- страховые компании -- страхові компанії -- украинские страховщики -- українські страховики
Анотація: Розкрито сутність іміджу трьох основних страхових компаній України та надана їх оцінка за восьма основними складовими. Розкрито зміст інноваційних стратегій та зазначені стратегії покращення іміджу в умовах інноваційного розвитку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); АХА Страхование, украинское ООО \о нем\АХА Страхувння, українсько ТОВ \про нього\; ВЕНБЕСТ, украинское страховое ООО \о нем\; ВЕНБЕСТ, українськое страхове ТОВ \про нього\; ТАС, украинская страховая группа \о ней\; ТАС, українська страхова група \про неї\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)