Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=имидж компаний<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Любаренко Т. Інноваційні технології формування міжнародних брендів/Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 11.-С.3-6
>
2.
Любаренко Т. І. Глобалізація брендів на світових товарних ринках/Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2010,N № 11.-С.7-10
>
3.
Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. -К, 2012,N № 11.-С.39-42
>
4.
Мельник Т. С. Актуальні питання кадрового менеджменту в умовах кризи та реформування галузі/Т. С. Мельник, О. В. Мельник // Вагонный парк, 2016,N № 9/10.-С.60-64
>
5.
Паламарчук В.В. Стратегії покращення іміджу організації в умовах інноваційного розвитку/В. В. Паламарчук, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 12.-С.23-28
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)