Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=имидж компаний<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки)
Назва : Інноваційні технології формування міжнародних брендів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2009. - № 11. - С. 3-6: табл., рис. (Шифр Е31/2009/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Глобалізація брендів на світових товарних ринках
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 11. - С. 7-10: табл., рис. (Шифр Е3/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339. 138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет), Новошинська, Любов, Чукурна, Олена
Назва : Технологія брендінгу страхової компанії
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2012. - № 11. - С. 39-42: табл., рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Т. С. (кандидат економічних наук; Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ "Укрзалізниця"), Мельник О. В.
Назва : Актуальні питання кадрового менеджменту в умовах кризи та реформування галузі
Місце публікування : Вагонный парк. - 2016. - № 9/10. - С. 60-64 (Шифр В27/2016/9/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 005.95:656.2
Предметні рубрики: Менеджмент
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): залізничний транспорт--железнодорожный транспорт--залізничні перевезення--железнодорожные перевозки--кадровий менеджмент--кадровый менеджмент--управління персоналом--управление персоналом--імідж компаній--имидж компаний--витрати--расходы
Анотація: Висвітлено недостатньо досліджені питання антикризового управління персоналом, зокрема, важко вирішуване завдання оптимізації організаційних структур управління компаній, їх штатів, витрат на персонал. Зроблено спробу знайти шляхи вирішення цієї проблеми, не порушуючи систему корпоративних цінностей та уникаючи погіршення внутрішнього й зовнішнього іміджу компаній.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.271(4УКР)в6-80
Автор(и) : Паламарчук В.В. (студент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Мусієнко В.Д.
Назва : Стратегії покращення іміджу організації в умовах інноваційного розвитку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 12. - С. 23-28: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368.021
ББК : 65.271(4УКР)в6-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Страхование, 2014-2016 гг.
Страхування, 2014-2016 рр.
Инновационная деятельность
Інноваційна діяльність
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-имидж--бізнес-імідж--имидж компаний--імідж компаній--инновационное развитие предприятий--інноваційний розвиток підприємств--организационные стратегии--організаційні стратегії--охранные предприятия--охоронні підприємства--оценочные методы--оціночні методи--персонал--потребители услуг--споживачі послуг--страховой бизнес--страховий бізнес--страховые компании--страхові компанії--украинские страховщики--українські страховики
Анотація: Розкрито сутність іміджу трьох основних страхових компаній України та надана їх оцінка за восьма основними складовими. Розкрито зміст інноваційних стратегій та зазначені стратегії покращення іміджу в умовах інноваційного розвитку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)