Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживча цінність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Мельничук, Віра (аспірант; Національний технічний університет України"Київський політехнічний інститут").
    Детермінанти розвитку споживчої цінності продукції флексографічних підприємств / В. Мельничук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 54-56 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.9
Рубрики: Економіка
   Економіка інших галузей промисловості

   Экономика

   Экономика других отраслей промышленности

Кл.слова (ненормовані):
економіка галузей промисловості -- галузі промисловості -- флексографічні підприємства -- продукція флексографічних підприємств -- споживча цінність -- споживча цінність продукції -- якість продукції -- поліграфічні підприємства -- продукція поліграфічних підприємств -- харчова промисловість -- продуктова упаковка -- цінність упаковки -- экономика отраслей промышленности -- флексографические предприятия -- отрасли промышленности -- продукция флексографических предприятий -- потребительская ценность -- потребительская ценность продукции -- качество продукции -- полиграфические предприятия -- продукция полиграфических предприятий -- пищевая промышленность -- продуктовая упаковка -- ценность упаковки
Анотація: Розглянуто особливості формування споживчої цінності продукції флексографічних підприємств, які в першу чергу обумовлені їх діяльністю на промисловому ринку. З огляду на це детально досліджено вплив потреб кінцевих споживачів та вимог підприємств харчової промисловості на процес формування споживчої цінності. Крім того, на основі структури елементів споживчої цінності вперше запропоновано механізм її розвитку для продукції поліграфічних підприємств та визначено етапи її створення під впливом визначених диференціаторів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   656.2
   И 73


    Мельник, Т. С.
    Показники безпеки пасажирського транспорту як складові споживчої цінності транспортної послуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Интеграция Украины в международную транспортную систему (17.11-18.11.2011) : тезисы III международной научно-практической конференциии / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск : ДНУЖТ, 2011. - С. 34-38
УДК
Рубрики: Безопасность на железнодорожном транспорте
   Безпека на залізничному транспорті

   Залізничний транспорт

   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
безопасность на железнодорожном транспорте -- безпека на залізничному транспорті -- пассажирский транспорт -- пасажирський транспорт -- показатели безопасности -- показники безпеки -- потребительская ценность -- споживча цінність -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.; Министерство инфраструктуры Украины(Киев)Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна(Д.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бакалінський, О. В.
    Модель утворення споживчої цінності пасажирських перевезень залізницями / О. В. Бакалінський // Вагонный парк. - 2012. - № 11. - С. 31-33 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- модель -- потребительская ценность -- споживча цінність -- транспортные услуги -- транспортні послуги


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Концепція монетизації в розвитку торговельних трансакцій з покупцями товарів і послуг / Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 25-31 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Загальна економічна теорія

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії риночного господарства

Кл.слова (ненормовані):
денежное обращение -- грошовий обіг -- монетизация -- монетизація -- экономическая теория -- економічна теорія -- монетарные концепцмм -- монетарні концепції -- потребительская ценность -- споживча цінність -- потребительские товары -- споживчі товари -- потребляемые услуги -- споживані послуги -- стоимостные преимущества -- вартісні переваги -- товарные цены -- товарні ціни -- торговые трансакции -- торговельні трансакції
Анотація: Розкрито проблему використання концепції монетизації в розвитку торговельних трансакцій з покупцями товарів. Представлено результати дослідження проблеми, які свідчать про активізацію торгівлі через переваги концепції монетизації. Проведено аналіз категорії ціни й вартості товару, механізму надання їхніх вартісних переваг у грошовому вираженні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Стадник, Валентина Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Хмельницького національного університету).
    Інноваційні чинники в системі ціннісно-орієнтованого управління промисловим підприємством [Текст] / В. В. Стадник, О. В. Замазій // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 242-249 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійськрю мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301(4УКР-4ХМЕ)г-2 + 65.04(4УКР-4ХМЕ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Финансы промышленного предприятия, 2003-2013 гг.

   Фінанси промислового підприємства, 2003-2013 рр.

   Украина
    Україна

    Хмельницкая область

    Хмельницька область

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы -- бізнес-процеси -- инновации -- інновації -- инновационная деятельность -- інноваційна дяльність -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационные расходы -- іноваційні витрати -- потребительская ценность -- споживча цінність -- ценностно-ориентированное управление -- ціннісно-орієнтоване управління
Анотація: Розширено концептуальну основу ціннісно-орієнтованого управління промисловим підприємством з урахуванням методологічних підходів до інноваційного менеджменту. Проведено аналіз змісту і результатів інноваційної діяльності підприємств Хмельницької області з метою визначення внеску даної діяльності у створення споживчої цінності кінцевої продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Замазій, Оксана Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і аудиту Хмельницького національного університету); Новатор, АО \о нем\

Знайти схожі

6.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аналитическое обеспечение -- дискаунтеры -- дискаунтери -- индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- магазины шаговой доступности -- магазини крокової доступності -- потребительская ценность -- споживча цінність -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- супермаркеты -- супермаркети -- торговые предприятия -- торговельні підприємства
Анотація: Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

7.


    Бакалінський, О. В.
    Денні швидкісні перевезення залізницями України: чи змінилося ставлення пасажирів? / О. В. Бакалінський // Українська залізниця. - 2018. - № 3/4. - С. 60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Пасажирські перевезення

   Пассажирские перевозки

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- швидкісні перевезення -- скоростные перевозки -- денні поїзди -- дневные поезда -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- споживча цінність -- потребительская ценность


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Pariy, L. V.
    Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 2 (28). - P58-65 : il., a-tabl. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2151/2051. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Сільське господарство
   Сельское хозяйство

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
consumer preferences -- споживчі уподобання -- cheese market -- сирний ринок -- consumers -- споживачі -- business -- бізнес -- consumer value -- споживча цінність -- market segmentation -- сегментація ринку

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)