Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Кодацкий, В. П.
    Совершенствование управления предприятием / В. П. Кодацкий // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 11. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- оптимізація управління -- просунення товару -- маркетингова діяльність -- менеджмент на підприємстві -- управление предприятием -- оптимизация управления -- продвижение товара -- маркетинговая деятельность -- менеджмент на предприятии
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2249ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Лысенко, А. (экономист).
    Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине / А. Лысенко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 52-54 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2007-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мелющие тела -- металлопродукция -- измельчение сырья -- помол сырья -- виды мелющих тел -- стержни -- цильпебс -- шары -- маркетинговые исследования -- добывающие предприятия -- канатные шары -- продвижение товара -- экспорт шаров -- конкурентные преимущества -- маркетингові дослідження -- добувні підприємства -- канатні кулі -- кулі -- просунення товару -- експорт куль -- конкурентні переваги
Анотація: Подведены итоги исследования рынка мелющих тел в Украине.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- видовое идентифицирование -- видове ідентифікування -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масло-жировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительские свойства товаров -- споживчі властивості товарів -- продажи -- продажі -- продвижение товара -- просування товару -- специализированное программное обеспечение -- спеціалізоване програмне забезпечення -- торговые марки -- торговельні марки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Наторна, Альона Олександрівна (старший викладач кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

6.


    Булатова, Аліна.
    Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламна продукція -- рекламная продукция -- PR -- просування товару -- продвижение товара -- гендерні чинники -- гендерные факторы -- логотипи -- логотипы -- реклама для жінок -- реклама для женщин -- реклама для домогосподарок -- реклама для домохозяек -- рекламна продукція для дітей -- рекламная продукция для детей -- спеціальна реклама для чоловіків -- специальная реклама для мужчин -- реклама для ділових чоловіків -- реклама для деловых мужчин -- реклама для молоді -- реклама для молодежи -- реклама для людей похілого віку -- реклама для людей пожилого возраста -- гендерні ознаки реклами -- гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.


Дод.точки доступу:
Река, О.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)