Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетинговою діяльністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск).
    Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 66-69 : ил., рис
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства -- психологія управління -- управління маркетинговою діяльністю -- управління маркетингом -- промышленные предприятия -- психология управления -- управление маркетинговой деятельностью -- управление маркетингом -- маркетинговая деятельность -- психологический портрет предприятия -- психологічний портрет підприємства -- психология управления предприятием -- управление предприятием
Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
    Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетингом -- управления маркетингом -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- системи управління -- системы управления -- процес управління -- процесс управления -- функції управління маркетингом -- функции управления маркетингом
Анотація: Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)