Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=управление маркетинговой деятельностью<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Корж, Марина
(кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск).
Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. -
№ 9
. - С. 66-69 : ил., рис
УДК
338.24
ББК
65.291.2
Рубрики:
Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Україна
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства
--
психологія управління
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управління маркетингом
--
промышленные предприятия
--
психология управления
--
управление
маркетинговой
деятельностью
--
управление
маркетингом
--
маркетинговая деятельность
--
психологический портрет предприятия
--
психологічний портрет підприємства
--
психология управления предприятием
--
управление
предприятием
Анотація:
Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления
маркетинговой
деятельностью
путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Григорук, Павло
(кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
управління маркетинговою діяльністю
--
маркетингові рішення
--
прийняття маркетингових рішень
--
управлінські рішення
--
розробка рішень
--
процес прийняття рішень
--
механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
--
муппмр
--
модельний базис муппмр
--
маркетинговая деятельность
--
управление
маркетинговой
деятельностью
--
маркетинговые решения
--
принятие маркетинговых решений
--
управленческие решения
--
разработка решений
--
процесс принятия решений
--
механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація:
Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Аронова, В. В.
Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко> //
Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. -
№ 18
: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление
маркетинговой
деятельностью
--
ринкове середовище
--
рыночная среда
--
інструменти маркетингу
--
инструменты маркетинга
Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Килипенко, Володимир Володимирович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 11
. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетингом
--
управления маркетингом
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление
маркетинговой
деятельностью
--
системи управління
--
системы управления
--
процес управління
--
процесс управления
--
функції управління маркетингом
--
функции управления маркетингом
Анотація:
Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Килипенко, Володимир Володимирович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. -
№ 8
. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством
--
управление
предприятием
--
маркетинг на підприємстві
--
маркетинг на предприятии
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление
маркетинговой
деятельностью
--
напрями маркетингової діяльності
--
направления
маркетинговой
деятельности
--
інструменти маркетингової діяльності
--
инструменты
маркетинговой
деятельности
--
маркетингові служби
--
маркетинговые службы
--
цінова політика
--
ценовая политика
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
просування товарів
--
продвижение товаров
--
товарна політика
--
товарная политика
Анотація:
Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)