Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск).
    Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 66-69 : ил., рис
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства -- психологія управління -- управління маркетинговою діяльністю -- управління маркетингом -- промышленные предприятия -- психология управления -- управление маркетинговой деятельностью -- управление маркетингом -- маркетинговая деятельность -- психологический портрет предприятия -- психологічний портрет підприємства -- психология управления предприятием -- управление предприятием
Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Язвінська, Надія (кандидат економічних наук).
    Cтратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства [] / Н. Язвінська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 46-50 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- показники ефективності -- управління маркетингом підприємств -- управление маркетингом предприятий -- управление маркетингом -- показатели эффективности -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели
Анотація: Показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетингом -- управления маркетингом -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- системи управління -- системы управления -- процес управління -- процесс управления -- функції управління маркетингом -- функции управления маркетингом
Анотація: Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)