Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ



Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Д 54


    Щербак, В. Г.
    Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу / В. Г. Щербак // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 20. - С. 251-255
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   БРЕНДЫ

   СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   БРЕНДИ

   СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДЫ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДИ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ
Анотація: Статистика по всім видам транспорту (вантажообіг).


Знайти схожі

3.


    Пустотин, В.
    Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНДИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.2003ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Заиченко, И. А.
    Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг
Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України.


Дод.точки доступу:
Гребеникова, Е. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Маркина, О. В.
    Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина // Строит. материалы, оборуд., технол. XXI века. - 2009. - № 1. - С. 90-91
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   БРЕНДЫ

   БРЕНДИ

Кл.слова (ненормовані):
СОЗДАНИЕ БРЕНДОВ -- СТВОРЕННЯ БРЕНДІВ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.02.2009р. Інв.2304ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Торговые марки

   Бухгалтерський облік

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи
Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця").
    Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- сервис -- сервисное обслуживание пассажиров -- сервисные бренды -- бренды -- брендинг -- услуги транспортные -- стратегия бренда -- матрица стратегий развития -- матрица позиционирования -- вагоны пассажирские -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- конкуренція на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- сервіс -- сервісне обслуговування пасажирів -- сервісні бренди -- бренди -- послуги транспортні -- стратегія бренда -- матриця стратегій розвитку -- матриця позиціонування -- вагони пасажирські
Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


    Мірошник, Р. О.
    Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів / Р. О. Мірошник // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 150-154
УДК
Рубрики: Инновации
   Інновації

Кл.слова (ненормовані):
инновационный потенциал -- нематериальные активы -- бренды -- имидж предприятий -- інноваційний потенціал -- нематеріальні активи -- бренди -- імідж підприємств

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
   06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Стратегія марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649 : Логістика. - С. 3-8
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНДЫ -- ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ -- БРЕНДИ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Ковальчук, С.
    Кулхатинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- кулхатингові агенції -- молодіжний сегмент -- тренди -- стилі -- бренди -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Відображено результати досліджень кулхатингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.


Дод.точки доступу:
Слободян, І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Шевелева, Т.
    Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 9. - С. 12-16 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренди -- економічні відносини -- маркетинг -- идидж государства -- бренды -- экономические отношения -- бренд країни -- бренд государства -- міжнародний імідж країни -- международный имидж государства
Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.


Дод.точки доступу:
Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук; доцент); Личова, Ганна (кандидат економічних наук; асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Чикусова, Марина.
    Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / М. Чикусова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові програми -- бренди -- дилери -- ринки легкових автомобілів -- легкові автомобілі -- конкуренція -- програми лояльності -- маркетинговые программы -- дилеры -- рынки легковых автомобилей -- легковые автомобили -- конкуренция -- программы лояльности
Анотація: Підвищення ефективності маркетингових програм засобами формування програм лояльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Григоренко, Ольга.
    Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / О. Григоренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринки ділових видань -- друковані видання -- ділові видання -- бренди -- деловые печатные издания -- ділові друковані видання -- рынки деловых изданий -- печатные издания -- деловые издания -- бренды -- стратегії позиціонування -- стратегии позицирования
Анотація: Розглянуто тенденції розвитку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки).
    Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки
Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.


Дод.точки доступу:
Доця, Т. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - 8 рис., 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди -- товарні бренди -- порівняльний аналіз -- брендинг -- марочні стратегії -- менеджмент -- корпоративные бренды -- товарные бренды -- сравнительные анализ -- марочные стратегии
Анотація: Сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.


Дод.точки доступу:
Григораш, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Юрчак, Олександр (консультант з питань стратегічного маркетингу В2В; член СІМ).
    Виклики маркетингу В2В в Україні / О. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- бренди -- консалтинг -- маркетингові дослідження -- маркетинг В2В -- инструменты маркетинга -- маркетинговые иссдедования
Анотація: Методи та інструменти маркетингу В2В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)