Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рудченко, І. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Д4/2007/6
   Журнал

Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : наук.-вироб. журн./ Гуманіт. ун-т "Запоріж. ін-т держ. та муніципального упр.". - 2006 . - Виходит раз на два місяця
2007р. № 6
Зміст:
Євтушевська, О. В. Основні тенденції розвитку державного корпоративного сектора в Україні / О. В. Євтушевська, Ю. О. Солов'ян. - С.17-21
Ільяшенко, А. Х. Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства / А. Х. Ільяшенко. - С.41-44
Корінєв, В. Л. Методичний підхід до ціноутворення в умовах нестабільної економіки / В. Л. Корінєв. - С.63-68
Коротаєва, Ю. В. Вплив динаміки прямих іноземних інвестицій України на структуру експортно-імпортних операцій / Ю. В. Коротаєва. - С.68-72
Ліфанова, Я. В. Аналіз і прогноз демографічної ситуації в регіоні для розробки прогнозної моделі контингенту ВНЗ / Я. В. Ліфанова. - С.84-87
Максименко, І. Я. Аутсорсинг як стратегічний напрям розвитку виробничої кооперації / І. Я. Максименко. - С.96-100
Мельничук, Д. О. Моделювання динаміки логістиичної системи підприємства / Д. О. Мельничук. - С.106-111
Петрушевська, В. В. Стримуванн іноземних інвестицій в економіку України / В. В. Петрушевська, А. І. Іващенко. - С.126-129
Рибченко, М. Ф. Проблеми та шляхи вдосконалення обліку основних засобів / М. Ф. Рибченко, В. М. Кириленко. - С.134-137
Рудченко, І. В. Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І. В. Рудченко. - С.137-142
Семенов, А. Г. Аналіз виробництва, просування та збуту продукції в акціонерному товаристві / А. Г. Семенов. - С.142-147
Сергєєва, Л. Н. Аналіз соціально-економічних функцій системи акцизних зборів / Л. Н. Сергєєва, О. І. Макаренко. - С.147-153
Томарева, В. В. Роль транснаціональних корпорацій у процесі транскордонної консолідації / В. В. Томарева. - С.179-186
Тульчинська, С. О. Інтелектуальна власність як основа інноваціного розвитку / С. О. Тульчинська. - С.186-189
Холод, Б. І. Логічно-структурна схема впровадження принципових засад Болонської декларації / Б. І. Холод, В. Є. Момот. - С.190-196
Шаповал, В. М. Вітчизняна модель відповідальності бізнесу: проблеми формування та перспективи розвитку / В. М. Шаповал, В. П. Валіков. - С.197-203
Шапурова, О. О. Особливості визначення розміру плати за навчання у вищиих навчальних закладах / О. О. Шапурова. - С.203-208
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Рудченко, І. В.
    Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві / І. В. Рудченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 137-142
УДК
Рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ
   МАРКЕТИНГ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)