Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корпоративні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Спивак, Евгений (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Концепция развития молочного бизнеса в формате создания корпоративной страны / Е. Спивак // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 34-35
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративні стратегії -- стратегічний менеджмент -- молочний бізнес -- аграрний сектор економіки -- стратегічне управління -- агропромисловий комплекс -- АПК -- скотарство -- державне регулювання -- аграрный сектор экономики -- агропромышленный комплекс -- скотоводство -- государственное регулирование -- корпоративные стратегии -- стратегический менеджмент -- молочный бизнес
Анотація: В современных условиях развития аграрной сферы экономики Украины важное значение приобретает стратегическое управление бизнесом аграрного предприятия.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Хрущ, Ніла (доктор економічний наук, Хмельницький національний університет).
    Концепція розвитку стратегії компанії в сучасному динамічному середовищі / Н. Хрущ // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 62-65 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
стратегії компанії -- корпоративні стратегії -- впровадження стратегій -- корпоративне управління -- стратегічний менеджмент -- економічні категорії -- визначення категорій -- критерії вибору стратегії компанії -- внедрение стратегий -- стратегический менеджмент -- экономические категории -- определение категорий
Анотація: Систематизовано та проаналізовано основні підходи економістів до трактування поняття "стратегія" та запропоновано власне її визначення "стратегія" та запропоновано власне її визначення. Досліджено процес формування, вибору й впровадження стратегій компаній, а також обгрунтовано і запропоновано модель загальнокорпоративної стратегії та модель розробки і впровадження стратегії компанії.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)).
    Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR / Х. Дінчер, Ю. Хаджіоглу, Р. Їлмаз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 247-260 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1в7-5 + 65.053в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
банковские операции -- банківські операції -- банкротство -- банкрутство -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- коммерческие банки -- комерційні банки -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочные показатели -- оціночні показники -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовая несостоятельность -- фінансова неспроможність -- финансовая результативность -- фінансова результативність -- финансовое прогнозирование -- фінансове прогнозування -- финансовые дефлоты -- фінансові дефолти -- fuzzy VIKOR -- экономическая эфективность -- економічна ефективність
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хаджіоглу, Юміт (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)); Їлмаз, Реджеп (старший викладач кафедри зв'язків з громадськістю Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (комунікації))

Знайти схожі

4.


    Проць, Н. В. (аспірантка Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
    Бюджетування в системі управління фінансами підприємства [Текст] / Н. В. Проць // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 5. - С. 188-193 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление предприятием

   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
внутрифирменное бюджетирование -- внутрифірмове бюджетування -- финансы предприятий -- фінанси підприємств -- классическое бюджетирование -- класичне бюджетування -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- процессно-ориентированное бюджетирование -- процесно-орієнтироване бюджетування -- системы сбалансированных показателей -- системи сбалансованих показників -- терминология -- термінологія -- традиционное финансовое планирование -- традиційне фінансове планування -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие системы -- управлінські системи -- центры финансовой ответственности -- центри фінансової відповідальності
Анотація: Проаналізовано сутність бюджетування в системі управління фінансами підприємства, уточнено саме визначення бюджетування та здійснена оцінка внутрішньофірмового бюджетування згідно з корпоративною стратегією.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Кушнерук, Анна Сергіївна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Моделі, інструменти та стратегії корпоративного зростання в економіці України [Текст] / А. С. Кушнерук, М. О. Пустовіт // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 122-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301(4УКР)в-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
VBM-концепция -- VBM-концепція -- корпоративные бизнес-структуры -- корпоративні бізнес-структури -- корпоративные образования -- корпоративні утворення -- экономическая интеграция -- економічна інтеграція -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- промышленные корпорации -- промислові корпорації -- промышленные отрасли -- промислові галузі -- TQM-стратегия -- TQM-стратегія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- управленчесие модели -- управлінські моделі -- экономический рост -- економічне зростання
Анотація: Наведено результати аналізу стратегій корпоративного зростання. Показано, що розвиток національної економіки та галузей промисловості обумовлений моделями та стратегіями зростання промислових корпорацій. Доведено, що впровадження VBM-концепції в корпоративному управлінні вітчизняних корпорацій сприятиме стратегічній орієнтації діяльності та формуванню джерел генерації майбутнього прибутку. Обґрунтовано, що модель та стратегія внутрішнього росту є найбільш прийнятним механізмом розвитку промислових корпоративних утворень в економіці України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пустовіт, М.О.; Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)