Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=656.2:658.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Мельник, Т. С.
    Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт
   Пасажирський залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
сервисный бренд -- брендинг -- пасажирський залізничний транспорт -- пассажирский железнодорожный транспорт -- сервісний бренд -- брендінг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.12.2009р. Інв.3057ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   06
   Р 78


    Магомедова, И. М.
    Маркетинг в современном транспортном рынке / И. М. Магомедова // Вестник Ростовского государственного университета путей сообщения. - Ростов н/Д, 2002. - № 3. - С. 63-64
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
   МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   656.2
   З-22


    Гнатюк, О. Г.
    Некомерційний і соціальний маркетинг у системі залізничного транспорту України / О. Г. Гнатюк // Залізничний транспорт : сучасні проблеми науки. 19-20 квітня 2012 р. : зб. тез XLI наук.-практ. конф. молодих учених, асп. і студ. / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К. : ДЕТУТ, 2012. - Ч. 2. - С. 68-71
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний університет транспорту(Киiв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; Укрзалізниця).
    Методичні аспекти формування конкурентних переваг транспортної організації / Т. С. Мельник, О. В. Христофор, В. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 51-54 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- внутрішні ринки -- внутренние рынки -- конкурентоспроможність організацій -- конкурентоспособность организаций -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- тарифи на перевезення -- тарифы на перевозку -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- обсяги перевезень -- объемы перевозок -- пасажиропотоки -- пассажиропотоки -- транспортні організації -- транспортные организации -- внутрішні резерви -- внутренние резервы
Анотація: В статті подано сутність ключових компетенцій організації, функціонуючої на конкурентному ринку, розглянуто процес їх виявлення, запропоновано модель формування конкурентних переваг транспортної організації, визначені обмежувальні фактори реалізації продукції на ринку транспортних послуг.

Утримувачі документа:
Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; ДНДЦ УЗ); Христофор, В. В. (кандидат економічних наук; ДНДЦ УЗ)

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Мельник, Т.
    Управління конкурентними перевагами підприємства залізничної галузі як основа реалізації його ринкового потенціалу / Т. Мельник // Українські залізниці. - 2014. - № 11. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- маркетингові можливості -- маркетинговые возможности -- уровень рыночного потенциала -- рівень ринкового потенціалу -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Тихонова, С. Л.
    Перспективы развития маркетинга на транспорте / С. Л. Тихонова // Проблеми економіки транспорту : тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017. - С. 54
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- грузовые перевозки -- вантажні перевезення -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- экспортный маркетинг -- експортний маркетинг -- импортный маркетинг -- імпортний маркетинг

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)