Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=библиотечный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Петрицька, Валентина (головний бібліотекар Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету).
    Комфортність обслуговування очима користувачів / В. Петрицька // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-36 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотеки вищих навчальних закладів
   Соціологічні дослідження

   Библиотеки высших учебных заведений

   Социологические исследования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки ВНЗ -- соціологічні дослідження -- бібліотечний маркетинг -- інформаційні потреби -- опитування -- анкетування -- рівень обслуговування -- інформаційні технології -- користувачі бібліотек -- библиотеки вузов -- библиотеки высших учебных заведений -- социологические исследования -- библиотечный маркетинг -- информационные потребности -- опросы -- анкетирование -- уровень обслуживания -- информационные технологии -- пользователи библиотек
Анотація: В статті наведено висновкисоціологічних досліджень, які проводились у Науковій бібліотеці Хмельницького національного університету з метою вдосконалення інформаційно-бібліотечних технологій та потреб студентів, викладачів, науковців, виявлення перспективних напрямків обслуговування користувачів.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Наукова бібліотека Хмельницького національного університету \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

2.


    Войцеховська, М.
    Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- Buzz-маркетинг -- библиотечные услуги -- бібліотечні послуги -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг


Є примірники у відділах:
ДИР Прим. 1 - 6.10грн. р. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Полякова, Олена (завідувачка сектору менеджменту і маркетингу).
    Бібліотека - центр громадської активності села / О. Полякова, Т. Рєзнік // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 2. - С. 25-27
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- сельские библиотеки -- сільські бібліотеки -- сообщества -- громади -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- привлечение молодежи -- залучення молоді -- работа со спонсорами -- робота зі спонсорами -- работа с властью -- рбота із владою -- адвокация библиотек -- адвокація бібліотек
Анотація: У статті описується низка заходів, які дозволять сільській бібліотеці стати центром громади.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Рєзнік, Тетяна (головний бібліотекар сектору менеджменту і маркетингу; Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва імені О. М. Бойченка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Кирьянова, А. П.
    Применение технологий интернет-маркетинга в научной библиотеке: теоретический аспект / А. П. Кирьянова // Науч.-техн. б-ки. - 2012. - № 10. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотеки
   Информационные технологии

   Бібліотеки

   Інформаційні технології

   Библиотечное дело

   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- библиотекари -- интернет -- маркетинг -- библиотечный маркетинг -- інформаційні технології -- бібліотекарі -- інтернет -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечна справа


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

5.


    Ржеусский, А. В.
    Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Науч.-техн. б-ки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Библиотековедение

   Библиотеки

   Бібліотечна справа

   Бібліотекознавство

   Бібліотеки

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- библиотечный маркетинг -- социологические исследования -- веб-сайты -- веб-порталы -- бібліотечна справа -- комунікації -- маркетингові комунікації -- бібліотечний маркетинг -- соціологічні дослідження -- веб-сайти -- веб-портали


Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

6.


    Лазоренко, Юлія (старший науковий співробітник ННСГБ НААН України; кандидат історичних наук).
    Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукові бібліотеки -- сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- реклама бібліотечної діяльності -- маркетинговий підхід -- научные библиотеки -- сельскохозяйственные библиотеки -- библиотечный маркетинг -- библиотечно-информационные услуги -- культурно-просветительская деятельность -- имидж библиотеки -- реклама библиотечной деятельности -- маркетинговый подход
Анотація: Розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів III-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Сафонова, Тетяна (кандидат наук із соціальних комунікацій).
    Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках / Т. Сафонова // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 3. - С. 23-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Організація бібліотечної справи

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
управління організацією -- управление организацией -- управління бібліотеками -- управление библиотеками -- бібліотечний менеджмент -- библиотечный менеджмент -- бібліотечний маркетинг -- библиотечный маркетинг -- реінжиніринг -- реинжиниринг -- соціально-інформаційні технології управління -- социально-информационные технологии управления
Анотація: Обґрунтовується необхідність використання соціально-інформаційних технологій управління в бібліотечній сфері. Виокремлюються переваги упровадження в бібліотечну справу технологій сучасного менеджменту.



Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)