Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=брендовий імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ісмаїл, Камаріа
(декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки
--
безалкогольні напої
--
маркетинг
--
брендовый имидж
--
брендовий
імідж
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
потребительская культура
--
споживацька культура
--
потребительские предпочтения
--
споживацькі переваги
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
Анотація:
Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на
імідж
брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)