Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=брендовий імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)