Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренды стран<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кирилов, Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- урожайнсть зернових культур -- урожайность зерновых культур -- торгівля зерном -- торговля зерном -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- експорт зерна -- экспорт зерна -- експорт пшениці -- экспорт пшеницы -- бренди країн -- бренды стран -- житница Европы -- житниця Європи
Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.


Знайти схожі

2.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)