Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=военное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Чорний, Олександр (кандидат історичних наук; викладач Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Реформування системи підготовки морських спеціалістів на півдні України у 1850 - 1860-х роках / Олександр Чорний // Історичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 82-90. - Бібліографія : С.90 : 32 назви. - В БИБИЛОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 63.3(4Укр)52
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История

   Україна
    Миколаїв

    Севастополь

Кл.слова (ненормовані):
адмиралтейские мастерские -- адмиралы -- адмірали -- адміралтейські майстерні -- військова освіта -- військово-морська освіта -- військово-морський флот -- военное образование -- военно-морское образование -- военно-морской флот -- история военно-морского флота России -- история образования -- історія військово-морського флоту -- історія освіти -- морские офицеры -- морские специалисты -- морские школы -- морські офіцери -- морські спеціалісти -- морські школи -- офицерский состав флота -- офіцерський склад флоту -- підготовка офіцерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка офицеров -- подготовка специалистов -- портові ремісничі школи -- портовые ремесленные школы -- реформирование образования -- реформування освіти -- специальное образование -- спеціальна освіта -- Черноморские морские училища -- школа флотских юнкеров -- школа флотських юнкерів
Анотація: Досвід реформування Чорноморських морських училищ і шкіл у 50 - 60-х рр. 19 ст. у зв'язку з появою парового флоту. Діяльність адміралів М. Лазарєва, В. Корнілова, Є. Путятина щодо реформування воєнно-морської освіти та створення спеціальних військово- морських навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Корнилов, Владимир Алексеевич (генерал ; 1806-1854) \о нем\; Лазарев, Михаил Петрович (1788-1852) \о нем\; Путятин, Ефим Васильевич (1803-1883) \о нем\; Чорноморська гардемаринська рота,учбовий заклад \о нем\; Черноморский флот \о нем\

Знайти схожі

2.


    Финин, Г. И. (кандидат философских наук; профессор Харьковской гуманитарно-педагогической академии).
    Влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум (учебный план) будущих офицеров / Г. И. Финин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 37-41. - Література : С.40-41 : 15 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры -- військова освіта -- военное образование -- искусство -- история образования -- історія освіти -- майбутні офіцери -- мистецтво -- навчальні плани -- образование и общество -- освіта і суспільство -- социально-культурная среда -- социокультурная среда -- соціально-культурне середовище -- соціокультурне середовище -- учебные планы -- холодна війна -- холодная война
Анотація: Анализируется влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум военных специалистов. Приводятся уровни социокультурного влияния на военное образование. Рассматривается проблема сущности холодной войны, а также её отображение в произведениях искусства.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Калагін, Ю. А. (доктор соціологічних наук; доцент, професор Харківського університету Повітряних Сил).
    Сучасні вимоги до мети виховної роботи у ВВНЗ / Ю. А. Калагін // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 104-107. - Література : С.107 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
армия -- армія -- виховна робота -- вища освіта -- вища освіта України -- вищі військові навчальні заклади -- військова освіта -- військовослужбовці -- военное образование -- военнослужащие -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшие военные учебные заведения -- образование в Украине -- освіта в Україні -- реформирование вооружённых сил -- реформування збройних сил -- современные требования -- социально-профессиональный потенциал -- социально-профессиональный потенциал военнослужащего -- социологическое исследование -- социология образования -- соціально-професійний потенціал -- соціально-професійний потенціал військовослужбовця -- соціологічне дослідження -- соціологія освіти -- сучасні вимоги
Анотація: Автор пропонує основні результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню соціальних проблем реформування Збройних сил України. Показуються результати дослідження відповідності змісту виховної роботи у ВВНЗ сучасним вимогам. Обгрунтовується н еобхідність зміни мети і змісту виховної роботи у ВВНЗ, відповідно до місця і ролі Збройних сил України в суспільстві, що змінилися.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Вооруженные силы Украины \о них\; Збройні сили України \о них\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Калагін, Юрій Аркадійович (доктор соціологічних наук; професор Харківського університету Повітряних Сил).
    Початок військової кар'єри в Україні / Ю. А. Калагін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 103-106. - Література : С.106 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військова служба -- військова соціологія -- військові навчальні заклади -- військовослужбовці -- военная служба -- военная социология -- военное образование -- военнослужащие -- военные учебные заведения -- высшие военные учебные заведения -- реформирование вооружённых сил -- реформування збройних сил -- социально-профессиональный потенциал военнослужащего -- соціально-професійний потенціал військовослужбовця
Анотація: Автор викладає основні результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню соціальних проблем реформування Збройних сил України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Збройні сили України \о них\; Вооруженные силы Украины \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Михайлева, Е. Г. (Харьковский гуманитарный университет "Народная украинская академия";Харьков).
    Мотивация получения высшего военного образования в современной Украине [Текст] / Е. Г. Михайлева // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 92-98, Д. А. (Медведева). - Литература : С.97-98 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- військова освіта -- военное образование -- высшее образование -- высшее образование Украины -- курсанти -- курсанты -- мотивация выбора профессии -- мотивація вибіру професії -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання -- профессиональная мотивация -- професійна інформація -- мотивация студентов -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- освітня мотивація -- образовательная мотивация -- мотивація студентів -- социология высшего образования -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи
Анотація: Статья посвящена анализу мотивации получения высшего военного образования в Украине, которую предложено рассматривать на трех этапах - выбора профессии, обучения в военном вузе и профессиональ- ного становления после получения образования. На основании проведенных авторских исследований качественными и количественными стратегиями выявлено, что на первом этапе основными факторами выбора профессии военнослужащего выступают престиж профессии, гарантия трудоустройства. Опреде- ленное влияние оказывают семейные традиции. Показано, что на втором этапе воздействие различных факторов формируют три группы курсантов по силе мотивационных компонентов для получения высше- го военного образования: с высокой, средней и низкой силой мотивации. Проведенное исследование по- казало, что у курсантов доминируют такие ценностные ориентации, как здоровье, счастливая семейная жизнь, наличие хороших и верных друзей и материальная обеспеченность. На основании проведенного компаративного анализа продемонстрировано, что система ценностей курсантов идентична ценностям студентов, наряду с этим, их мотивация на получение профессии более устойчива, чем у последних. Ана- лиз проблем профессионального становления на третьем этапе позволил очертить круг проблем, требу- ющих решения в высших военных учебных заведениях. Среди них: содержание учебных программ, их идентичность практическим аспектам профессиональной деятельности, формирование субъект-субъект- ных отношений и другие. .

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Дем'янюк, Юрій (професор кафедри прикордонної безпеки; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 99-112 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- організаторська компетентність -- организаторская компетентность -- майбутні офіцери-прикордонники -- будущие офицеры-пограничники -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия
Анотація: Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання. З'ясовано, що організаторська компетентність офіцера-прикордонника - це інтегральна властивість підготовленого фахівця, що характеризує динамічне поєднання набутих ним компетенцій за структурою, яка відображає їх закономірну послідовність у відтворенні циклу організаторської діяльності за певними нормами в різних умовах. Встановлено, що у структурі організаторської компетентності набуті компетенції групуються в такі ключові компетентності: гностичну, прогностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну, оперативно-процесуальну та коректувальну. Доведено, що вимірюванню організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників з використанням таксономії Б. Блума у пізнавальній сфері сприятиме формулюванню результатів навчання у термінах компетентності.


Дод.точки доступу:
Ставицький, О. (начальник кафедри прикордонної безпеки; кандидат військових наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Діденко, Олександр (завідувач кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін; доктор педагогічних наук; професор).
    Креативність у структурі професійної готовності офіцера-прикордонника: суперечливий характер, компонентний склад і зміст / О. Діденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 88-98. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- офіцери -прикордонники -- офицеры -пограничники -- професійна творчість офіцерів -- профессиональное творчество офицеров -- здатність до творчості -- способность к творчеству -- структура обдарованості -- структура одаренности -- креативне мислення -- креативное мышление -- структура креативного мислення -- структура креативного мышления
Анотація: Наводиться характеристика здатності офіцера до професійної творчості та визначаються умови і засоби її формування у процесі професійної підготовки у вищому військовому навчальному закладі. Встановлено, що творчість може виявлятися в будь-яких сферах діяльності людини. Йдеться про професійно-пізнавальний, емоційно-мотиваційний та діяльнісно-творчий компоненти та систему педагогічних упливів, які в сукупності сприятимуть ефективному формуванню здатності до творчості у професійній діяльності загалом.


Дод.точки доступу:
Державна прикордонна служба України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Дем'янюк, Катерина (доцент кафедри загальнонаукових та інженерних дисциплін; кандидат психологічних наук).
    Формування технічної уяви у курсантів прикордонників із застосуванням системи автоматизованого проектування SolidWorks / К. Дем'янюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 79-87 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- курсанти -прикордонники -- курсанты-пограничники -- технічні уяви -- технические представления -- системи автоматизованого проектування -- системы автоматизированного проектирования -- SolidWorks -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- загальнотенхнічні дисципліни -- общетехнические дисциплины
Анотація: Висвітлюються особливості формування технічної уяви у курсантів-прикордонників із застосуванням системи автоматизованого проектування SolidWorks. Розкриваэться зміст наочно-змістовного компонента формування технічної уяви, висвітлюються питання застосування програми SolidWorks, що використовує можливості перетворень тривимірної графіки під час вивчення загальнотехнічних дисциплін. З'ясовано, що формування у курсантів-прикордонників технічної уяви передбачає їх уміння сприймати зображення об'єкта цілісно, комбінувати образи моделей, виділяти й узагальнювати образи предметів і аналізувати зображення.


Дод.точки доступу:
Шевчук, Вікторія (старший викладач кафедри загальнонаукових та інженерних дисциплін; кандидат педагогічних наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Петреченко, Світлана (доцент кафедри конституційного, адміністративного та міжнародного права; кандидат юридичних наук).
    Застосування сучасних освітніх методик у підготовці майбутніх правників у Національній академії ДПСУ імені Богдана Хмельницького / С. Петреченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- методики підготовки -- методики подготовки -- освітні методики -- образовательные методики -- офіцери-прикордонники -- офицеры пограничники -- прикордонна служба -- пограничная служба -- факультети правоохоронної діяльності -- факультеты правоохранительной деятельности
Анотація: Висвітлено сучасні методики підготовки кадрів Державної прикордонної служби України. Узагальнено практики застосування сучасних методів навчання та виховання офіцерів-прикордонників. Результатом дослідження стало узагальнення досвіду підготовки офіцерів-прикордонників та висвітлення ролі освітніх методів у навчально-виховному процесі. Робота є першим дослідженням сучасних освітніх методик підготовки кадрів для Державної прикордонної служби України. Результати дослідження можуть бути використані під час підготовки методичних посібників та у процесі подальшого дослідження освітніх методик підгтовки офіцерських кадрів.


Дод.точки доступу:
Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\; НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Осташевський, Сергій (професор кафедри інженерного та технічного забезпечення; кандидат технічних наук; доцент).
    Експертне оцінювання ефективності службової діяльності випускника вищого війькового навчального закладу як інструмент оцінки якості освіти / С. Осташевський, А. Башинський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 37-43 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- службова діяльність випускників -- служебная деятельность выпускников -- експертна оцінка службової діяльності -- экспертная оценка служебной деятельности -- методи оцінювання -- методв оценивания -- метод експертного оцінювання -- метод экспертного оценивания
Анотація: Охарактеризовано метод експертної оцінки ефективності службової діяльності випускника вищого військового навчального закладу - посадової особи за трьома критеріями: відповідність стандартам Державної прикордонної служби України, управлінські навички та професійні навички. Метод дозволяє отримати адекватну та достовірну оцінку за кожним із критеріїв оцінювання, складовими критеріїв, а також загальну оцінку ефективності службової діяльності.


Дод.точки доступу:
Башинський, Андрій (ад'юнкт); Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Рабійчук, Лілія (завідувач кафедри англійської мови; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Структура та зміст комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника / Л. Рабійчук, О. Бабіч // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 26-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- система підготовки кадрів -- система подготовки кадров -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- комунікативно-дискурсивна культура -- коммуникативно-дискурсионная культура -- майбутні прикордонники -- будущие пограничники -- функції комунікацій -- функции коммуникаций -- зміст комунікативно-дискурсивної культури -- содержание коммуникативно-дискурсивной культуры -- компоненти комунікативно-дискурсивної культури -- компоненты коммуникативно-дискурсивной культуры
Анотація: Визначається зміст та структура комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників, їх професійної комунікативної компетенції. Зміст комунікативно-дискурсивної культури автори розглядають як сукупність знань, умінь, навичок, якими курсанти повинні оволодіти під час навчання у НАДПСУ для того, щоб здійснювати професійну діяльність та ефективне спілкування з особами, що перетинають державний кордон. На основі функцій комунікативно-дискурсивної культури та стратегії їх реалізації в різних типах дискурсів у структурі комунікативно-дискурсивної культури виділено когнітивний, мотиваційно-ціннісний та операційно-діяльнісний компоненти. Співвідношення функціональних та структурних компонентів комунікативно-дискурсивної культури забезпечує її цілісність та багаторівневий характер.


Дод.точки доступу:
Бабіч, Ольга (викладач кафедри англійської мови); Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Купрієнко, Дмитро (докторант кафедри прикордонної безпеки; кандидат технічних наук; доцент).
    Методичні основи концептуального проектування системи підготовки кадрів у сфері інтегрованого управління кордонами / Д. Купрієнко, Я. Варга, В. Соляр // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 65-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- інтегрование управління кордонами -- интегрированное управление границами -- ІВМ -- Integrated Border Management -- освітні методики -- образовательные методики -- методики підготовки кадрів прикордонної служби -- методики пыдготовки кадров пограничной службы -- організаційні модели системи підготовки кадрів -- организационные модели подготовки кадров
Анотація: Охарактеризовано особливості концептуального проектування системи підготовки кадрів у сфері ІВМ (Integrated Border Management), із використанням компетентнісного й системного підходів сформовано бажаний образ системи підготовки кадрів як цільової настанови й чотирьох вимог, а також представлено методику його досягнення. У рамках методики розроблено організаційну модель системи підготовки, структуру національної диференційованої навчальної програми з вивчення інтегрованого управління кордонами, модель узагальненої матриці компетенцій. Практичне використання запропонованого підходу дозволить досягти адекватності підготовки всього персоналу ІВМ, і з часом - значного підвищення ефективності системи прикордонної безпеки.


Дод.точки доступу:
Варга, Янош (начальник прикордонної кафедри правоохоронного факультету; доктор філософії); Соляр, Володимир (заступник начальника управління професійної підготовки персоналу; начальник відділу навчальних закладів)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Андрушко, Олександр (начальник кафедри кримінального права та процесу; полковник юстиції; кандидат юридичних наук; доцент).
    Сучасні завдання правового виховання майбутніх офіцерів-прикордонників / О. Андрушко, Н. Логінова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 16-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- система підготовки кадрів -- система подготовки кадров -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- правове виховання -- правовое воспитание -- офіцери-прикордонники -- офицеры-пограничники -- професійно-правова компетентність -- профессионально-правовая компетентность
Анотація: Розглядаються сучасні завдання правового виховання майбутніх офіцерів-прикордонників та його значення в сучасному суспільстві. Автори вважають, що концепція правового виховання у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників об'єктивно потребує нових теоретичних розробок, історичного дослідження цієї проблеми, а також наукового пошуку, заснованого на спільній творчості вчених філософів, соціологів, культурологів та правознавців.


Дод.точки доступу:
Логінова, Наталія (доцент кафедри кримінального процесу та криміналістики; кандидат педагогічних наук; доцент); Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\; Державна прикордонна служба України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


   
    Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 11-15 : рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- система підготовки кадрів -- система подготовки кадров -- історія академій -- история академий -- система дворівневої підготовки кадрів -- система двухуровневой подготовки кадров -- наукова діяльність академій -- научная деятельность академий -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры приграничной службы
Анотація: Історія, організація учбового процесу, система підготовки кадрів прикордоної служби у НАДПСУ.


Дод.точки доступу:
Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\; НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Чухліб, Т. В. (доктор історичних наук; провідний науковий співробітник відділу історії середніх віків).
    Рец. на кн.: Кавалерія: від Єлисаветградського офіцерського кавалерійського училища до Української військової кіннотної школи ім. Будьонного (1850-і - 1930-і рр.) : книга-альбом. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 224 с. [Текст] : рецензия / Т. В. Чухліб // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 219-223. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Кавалерія: від Єлисаветградського офіцерського кавалерійського училища до Української військової кіннотної школи ім. Будьонного (1850-і - 1930-і рр.) : книга-альбом. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 224 с.
УДК
ББК 63.1
Рубрики: Історія
   История

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військові училища -- военное образование -- военные училища -- история образования -- рецензії на книги -- рецензии на книги -- історія освіти -- кавалерия -- кавалерія


Дод.точки доступу:
Єлисаветградське офіцерське кавалерійське училище \о нем\; Українська військова кіннотна школа ім. Будьонного \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Панасюк, Клавдія (старший викладач кафедри гуманітарних наук ).
    Гуманітарні дисципліни як чинник формування офіцерів-військовиків / К. Панасюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 11/12. - С. 64-73. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
духовність майбутніх офіцерів -- духовностьбудущих офицеров -- військова освіта -- военное образование -- культуротворча домінанта -- культуротворческая доминанта -- духовна деградація -- духовная деградация -- гуманітарні дисципліни -- гуманитарные дисциплины -- майбутні офіцери-військовики -- військові ВНЗ -- военные ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- духовна культура курсантів -- духовная культура курсантов -- мовна культура -- языковая культура -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Досліджено специфічні особливості гуманітарних дисциплін, наголошено на їх важливості у формуванні духовного світу майбутніх офіцерів-військовиків. Викладені пропозиції щодо розумного їх поєднаня із природничо-технічними предметами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Вітченко, Андрій (доктор педагоігчних наук; професор; професор кафедри суспільних наук).
    Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 68-90 : табл. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- зміст вищої освіти -- содержание высшего образования -- комплексні освітні програми -- комплексные образовательные программы -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- проектування змісту програм -- проектирование содержания программ -- якість освіти майбутніх викладачів -- качество образования будущих преподавателей -- компоненти освітнього змісту -- компоненты образовательного содержания -- класичний компонент -- классический компонент -- модерний компонент -- модерный компонент -- футуристичний компонент -- футуристический компонент -- проектування системи компетентностей -- проектирование системы компетентностей -- дослідницька компетентність -- исследовательская компетентность -- військова освіта -- военное образование -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Присвячено актуальній проблемі комплексного проектування змісту освітніх програм для підвищення якості вищої освіти майбутніх викладачів. Висвітлюються теоретичні аспекти змістового забезпечення освітнього процесу у військових ВНЗ, розкриваються особливості комплексного проектування змісту освітньої програми підготовки майбутніх викладачів вищої військової школи на засадах компетентнісного підходу. Обґрунтовується комплексний підхід до проектування освітнього змісту на основі системи компетентностей, визначено орієнтовну структуру комплексної освітньої програми для вищої школи, відпрацьовано алгоритм її формування для підготовки майбутніх викладачів ВВНЗ. Доведено, що комплексна освітня програма завдяки інтеграції основних видів освітньо-професійної підготовки забезпечує необхідний баланс між засвоєнням теорії, практичною діяльністю і науково-дослідницькою роботою слухачів, забезпечує цілісність, фундаментальність, гнучкість, інноваційну спрямованість освітнього процесу, підвищує мотивацію до навчання, створює умови для подальшої професіоналізації військових педагогів із вищою освітою.


Знайти схожі

18.
   656.2
   П 78


    Сокол, О. В.
    Гуманітарна освіта офіцерських кадрів Держспецтрансслужби. Проблеми та перспективи / О. В. Сокол // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 16-17 травня 2019 р.) / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Дніпров. нац . ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2019. - С. 405-406
УДК
Рубрики: Військова справа
   Военное дело

Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація військової освіти -- гуманитаризация военного образования -- вища військова школа -- высшая военная школа -- військово-навчальні заклади -- военно-учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- гуманітарні науки -- гуманитарные науки -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕОМ


Дод.точки доступу:
Радкевич, А. В. \ред.\; Сокол, Е. В.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.
   656.2
   П 78


    Сокол, О. В.
    Компетентність військових фахівців - основа успіху операції Об’єднаних сил / О. В. Сокол // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 16-17 травня 2019 р.) / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Дніпров. нац . ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2019. - С. 407
УДК
Рубрики: Військова справа
   Военное дело

Кл.слова (ненормовані):
підготовка військових фахівців -- подготовка военных специалистов -- військова освіта -- военное образование -- компетентність військового фахівця -- компетентность военного специалиста -- компетентність офіцера -- компетентность офицера -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕОМ


Дод.точки доступу:
Радкевич, А. В. \ред.\; Сокол, Е. В.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)