Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=высшее профессиональное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.


    Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.


Знайти схожі

2.


    Галус, О. М.
    Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- адаптивні здібності -- адаптивные способности -- безперервна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- здібності -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна адаптація молоді -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная адаптация молодежи -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- способности
Анотація: Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.


Знайти схожі

3.


    Коляда, М. Г.
    Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- дидактические принципы -- дидактичні принципи -- захист інформації -- защита информации -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- навчальний процес -- обучение -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- принципи навчання -- принципы обучения -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації -- управление информационной безопасностью -- управління інформаційною безпекою -- учебный процесс
Анотація: Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.


Знайти схожі

4.


    Пантелеев, А. А. (кандидат экономических наук; заместитель председателя научного студенческого общества Российской таможенной академии).
    Инновации в работе студенческого общества Российской таможенной академии и их влияние на образовательный процесс и научную деятельность : доклад / А. А. Пантелеев // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2010. - № 3. - С. 109-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Таможенное дело
   Работники таможенных органов

   Специализированные учебные заведения других стран

   Митна справа

   Працівники митних органів

   Спеціалізовані навчальні заклади інших країн

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
студентські товариства -- інновації -- навчальний процес -- наукова діяльність -- вища професійна освіта -- вільне працевлаштування -- наукові групи -- творчі об'єднання -- науково-інноваційна діяльність -- наукові працівники -- студенческие общества -- инновации -- учебный процесс -- научная деятельность -- высшее профессиональное образование -- свободное трудоустройство -- научные группы -- творческие объединения -- научно-инновационная деятельность -- научные работники
Анотація: Про діяльність та перспективи роботи студентського товариства Російської митної академії.

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Російська митна академія \о ней\; Положення про наукове студентське товариство Російської митної академії \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Скульська, В. Є.
    Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого насалення в сучасних умовах / В. Є. Скульська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 62-68. - Бібліографія : С.67-68 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- зайнятість населення -- занятость населения -- незайняте населення -- незанятое население -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійна підготовка незайнятого населення -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка незанятого населения -- профессиональное образование -- профессиональное обучение -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: В статті розкрито соціально-економічні проблеми розвитку професійного навчання незайнятого населення України. На основі економіко-статистичного аналізу стану професійного навчання незайнятого населення визначені соціально-економічні чинники, що вплива ють на якість та результативність навчання цієї категорії громадян. Запропоновані шляхи удосконалення системи професійного навчання незайнятого населення.


Знайти схожі

6.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

7.


    Ничкало, Н. Г.
    Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 33-45. - Бібліографія : С.44-45 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогика труда -- педагогіка праці -- персоналии педагогики -- персоналії педагогів -- професійна освіта -- професійна педагогіка -- профессиональная педагогика -- профессиональное образование -- психопедагогика -- психопедагогика труда -- психопедагогіка -- психопедагогіка праці -- ринок і освіта -- рынок и образование -- функции педагогики -- ринок праці -- рынок труда -- функції педагогіки
Анотація: В статті проаналізовані теоретичні і технологічні функції педагогіки, охарактеризована систематизація педагогічних наук, викладені методологічні положення педагогіки праці (Т.Новацький, З.Вятровський, С.Качор) і професійної педагогіки (С.Батишев). Професійна педагогіка і педагогіка праці - це субдисциплини педагогіки, що мають інтегрований характер і обгрунтовують свої теорії з урахуванням результатів досліджень з інших галузей наукового знання. Педагогіка праці й професійна педагогіка обгрунтовують такі принципи професійної освіти: випереджальний характер професійної підготовки; неперервність; фундаменталізація; інтеграція професійної освіти, науки й виробництва; рівний доступ до здобуття якісної професійної освіти всіма категоріями населення ; гнучкість і взаємозв'язок процесу професійного навчання з реструктуризацією й розвитком економіки, зайнятості населення та різних форм власності; диверсифікація; регіоналізація професійної освіти; поєднання загальноосвітньої й професійної підготовки ; єдність професійного навчання й виховання, варіативність, індивідуалізація й диференціація.


Дод.точки доступу:
Батышев, С.Я. \о нем\; Новацкий, Тадеуш \о нем\; Новацький, Тадеуш \о нем\

Знайти схожі

8.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

9.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

10.


    Барановська, Ольга (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету).
    Філософський Foot-Quest: гра як методика викладання / О. Барановська, Н. Бородіна, Ю. Томашевська // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 103-109
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- вища школа -- методики викладання -- філософський Foot-Quest -- ігрові методики -- філософські квести -- навчальні ігри -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- высшая школа -- методики преподавания -- философский Foot-Quest -- философские квесты -- игровые методики -- обучающие игры
Анотація: Представлено досвід проведення філософського квесту для студентів Одеського політехнічного університету та огляд методичних прийомів, розроблених для його здійснення.


Дод.точки доступу:
Бородіна, Наталія (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету); Томашевська, Юлія (асистент кафедри філософії та методології науки Одеського Національного політехнічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Щербина, Олена (кандидат філософських наук; доцент кафедри логіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Проблеми викладання логіки та дисциплін логічного циклу: IV Міжнародна науково-практична конференція / О. Щербина, В. Гаджиєв // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 110-113
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2010 р., травень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- викладання логіки -- дисципліни логічного циклу -- міжнародні конференції -- науково-практичні конференції -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- преподавание логики -- дисциплины логического цикла -- международные конференции -- научно-практические конференции -- зарубежный опыт
Анотація: Досягненням конференції став обмін досвідом у викладанні дисциплін логічного циклу як майбутнім логікам-професіоналам, так і студентам інших гуманітарних спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Гаджиєв, Віталій (студент філософського факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка); Проблеми викладання логіки та дисциплін логічного циклу, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Пляка, Л. В.
    Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 74-78. - Бібліографія : С.78 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- медицинское образование -- медична освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- провизор -- провізор -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование
Анотація: Комунікативна компетентність провізора вимагає чіткого орієнтування в професійній ситуації й вибору саме найефективніших засобів спілкування. Основи комунікативної компетентності майбутніх провізорів закладаються під час навчання та поглиблюються й розвиваються в період післядипломної освіти. На основі викладеного аналізу професійну компетентність можна представити як якісну характеристику особистості фахівця, що охоплює систему науково-технічних знань, професійних умінь і навичок.

Перейти к внешнему ресурсу: Структура професійної комунікативної компетентності

Знайти схожі

13.


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів

Знайти схожі

14.


    Рудишин, С. Д.
    Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
биологическая подготовка -- біологічна підготовка -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- концептуальні підходи -- концептуальні положення -- концептуальные подходы -- концептуальные положения -- образование Украины -- освіта України -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: В статті обрані певні методичні орієнтири екологічної освіти і виховання студентів у вищих навчальних закладах та узгоджені з рекомендаціями Концепції екологічної освіти України. Викладені основні концептуальні положення підготовки еколога, біологічна підготовка фахівців у галузі 0411 "Природничі науки" за напрямом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування".

Перейти к внешнему ресурсу: Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі

Знайти схожі

15.


    Войнаренко , Михайло (доктор економічних наук; професор; перший проректор Хмельницького національного університету).
    Наші в Сорбонні... / М. Войнаренко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 1
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Франція

    Украина

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- міжнародні зв'язки -- міжнародні організації -- зарубіжна освіта -- університети -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- международные связи -- международные организации -- зарубежное образование -- университеты
Анотація: Про враження викладачів та студентів Хмельницького національного університету від візиту до Європи, а особливо від знайомства із найстарішим та найвідомішим - Університетом Сорбонни в Парижі.


Дод.точки доступу:
Войнаренко, Михайло (доктор економічних наук, професор) \о нем\; Сорбонна, университет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри фіософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Філософія: життя після смерті = Німецький погляд на постболонські реалії / М. Култаєва // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 70-85. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Німеччина

    Германия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- професійна освіта -- реформування освіти -- Болонський процес -- наука філософія -- викладання філософії -- навчальний процес -- практика тестування -- філософська освіта -- філософська практика -- зарубіжний досвід -- высшее профессиональное образование -- профессиональное образование -- реформирование образования -- Болонский процесс -- наука философия -- преподавание философии -- учебный процесс -- практика тестирования -- философское образование -- философская практика -- зарубежный опыт
Анотація: Визначено статус філософії у Болонському процесі та досліджена духовна ситуація, що склалася в світі та в Україні. Аналіз праць вітчизняних авторів утворюють підтекст розгляду німецького дискурсу, що дає підстави зрозуміти його у певному значенні як пригадування майбутнього. Проаналізовано особливості філософської освіти та гуманітарно зорієнтованої філософської практики в Німеччині.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Література : С.75-76 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- викладання психології -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- людиноцентризм -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- підготовка психологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- преподавание психологии -- профессиональная подготовка психологов -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Зроблено спробу проаналізувати підстави та особливості підготовки майбутнього вчителя на основі розкриття моделі фасилітативного підходу в культурі людиноцентризму.


Знайти схожі

18.


    Добровська, Л. М.
    Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 55-66. - Література : С.65-66 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- инженерно-техническое образование -- комп'ютерні системи медичного профілю -- компьютерные системы медицинского профиля -- підготовка інженерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка инженеров -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- технічна освіта
Анотація: Представлено концепцію організації процесу формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю на факультетах вищих технічних навчальних закладів.


Знайти схожі

19.


    Кофанова, О. В.
    Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- екологічна безпека -- екологічна освіта -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- підготовка екологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- экологическая безопасность -- экологическое образование
Анотація: У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.


Знайти схожі

20.


    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)