Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=безперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.


    Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України).
    Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв) // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Данія
    Дания

    Нідерланди

    Нидерланды

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества
Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Стеблянский, Н.
    Непрерывное корпоративное образование / Н. Стеблянский // Мир трансп. - 2009. - № 3. - С. 157-159
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом -- непрерывное образование -- обучение персонала -- корпоративное развитие -- управління персоналом -- безперервна освіта -- навчання персоналу -- корпоративний розвиток

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.01.2010р. Інв.3083ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Вербицький, В. (доктор педагогічних наук; директор Национального еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України).
    Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 28-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- позашкільне навчання -- безперервна освіта -- модернізація позашкільної освіти -- навчально-виховний процес -- моніторинг навчально-виховного процесу -- моніторингові дослідження -- механізм моніторингу -- інтерактивні способи навчання -- профільне навчання -- позашкільни заклади -- інноваційний розвиток позашкільних закладів -- внешкольное образование -- внешкольное обучение -- беспрерывное образование -- модернизация внешкольного образования -- учебно-воспитательный процесс -- мониторинг учебно-воспитательного процесса -- мониторинговые исследования -- механизм мониторинга -- интерактивные способы обучения -- профильное обучение -- внешкольные учреждения -- инновационное развитие внешкольных учреждений
Анотація: У сучасній системі безперервної освіти позашкільне навчання і виховання відіграють суттєву роль в інтерактивному й моральному розвитку молоді, формування у неї фізичних і творчо-перетворювальних здібностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Астахова, В. (ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор історичних наук; професор).
    Експеримент із запровадження безперервної освіти / В. Астахова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- система освіти -- національна освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- беспрерывное образование -- высшее образование -- система образования -- национальное образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Підбиваються підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії з реалізації власної концепції бесперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу.


Дод.точки доступу:
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Галус, О. М.
    Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 54-63. - Бібліографія : С.63-64 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- адаптивні здібності -- адаптивные способности -- безперервна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- здібності -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна адаптація молоді -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная адаптация молодежи -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- способности
Анотація: Розглянуті питання розвитку адаптивних здібностей студентів в контексті неперервної освіти. Використовуючи різні методики, автор пропонує три рівня професійної адаптації в залежності від розвитку адаптивних здібностей студентів: високий, середній та н изький рівень професійної адаптації.


Знайти схожі

6.


    Астахова, О. (кандидат економічних наук; Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України м. Київ).
    Перспективи розвитку професійної освіти в Україні / О. Астахова // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- профессиональное образование -- криза освіти -- кризис образования -- фахівці -- специалисты -- ринок праці -- рынок труда -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- перепідготовка дорослого населення -- переподготовка взрослого населения
Анотація: У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівців на ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Антонюк, В. (доктор економіних наук).
    Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка. Економічні науки
   Экономика. Экономические науки

   Україна
    США

    Велика Британія

    Польща

    Франція

    Данія

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- ступені освіти -- этапы образования -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- людський капітал -- человеческий капитал -- якість освіти -- качество образования -- формування особистості -- формирование личности -- конкурентоспроможність економіки -- конкурентоспособность экономики -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність країни -- конкурентоспособность страны
Анотація: В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Стрелкова, И. Б.
    Образование на протяжении всей жизни. (Аналитический обзор литераьуры последнего десятилетия) / И. Б. Стрелкова // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 7. - С. 75-80
УДК
Рубрики: Библиотеки
   ПОДГОТОВКА КАДРОВ

   БІБЛІОТЕКИ

   ПІДГОТОВКА КАДРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА КАДРОВ -- НЕПРЕРЫВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

9.


    Мудрак, Р.
    Академия водоподготовки [украинского водного общества WaterNet] / Р. Мудрак // Вода і водоочисні технології. - 2010. - № 9-10. - С. 28-30
ББК Ч48(4Укр)
Рубрики: Безперервна освіта--Підготовка фахівців з водопостачання--Україна
   Безпрерывное образование--Подготовка специалистов по водоснабжению--Украина

   Украина
Кл.слова (ненормовані):
Безперервна освіта -- Підготовка фахівців з водопостачання -- Безпрерывное образование -- Подготовка специалистов по водоснабжению

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Знайти схожі

10.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- беспрерывное профессиональное образование -- информация -- история образования -- історія освіти -- ключевые компетенции -- компетенції -- личностно-профессиональная компетентность -- навчання протягом життя -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- образовательная политика -- обучение на протяжении жизни -- освітня політика -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.


Знайти схожі

11.


    Гугул, О. (Тернопільский національний економічний університет).
    Управління професійною підготовкою персоналу корпорації / О. Гугул // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 31-35 : табл., рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
персонал корпорації -- професійна підготовка -- людські ресурси -- підготовка кадрів -- підвищення кваліфікації -- безперервна освіта -- персонал корпорации -- профессиональная подготовка -- человеческие ресурсы -- подготовка кадров -- повышение квалификации -- непрерывное образование
Анотація: В роботі процес управління професійною підготовкою персоналу подано як найважливішу складову розвитку персоналу корпорації, адже саме вона створює умови для самореалізації особистості, збереження і раціонального використання людських ресурсів у процесі досягнення стратегічної корпоративної мети. Автором визначено особливості професійної підготовки персоналу корпорації, які забеспечують її ефективність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Мадзігон, Василь (директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Реформа освіти в руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- система освіти -- система образования -- інтегрування освіти -- интеграция образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- фінансування освіти -- финансирование образования -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інтелектуалізація праці -- интеллектуализация труда -- освітній процес -- образовательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование
Анотація: Висвітлені теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення в руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: Реформа освіти в руслі Болонського процесу та

Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон (професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; академік Академії наук вищої освіти; доктор педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Вакульчик, О. М. (доктор економічних наук; завідувач кафедри обліку і аудиту Академії митної служби України).
    Застосування сучасних форм і методів навчання в системі безперервної професійної підготовки персоналу митних органів / О. М. Вакульчик, Т. М. Чіка // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2011. - № 1. - С. 91-100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Митна справа
   Таможенное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- метод Case study -- Case study метод -- інтерактивні методи -- професійна підготовка -- безперервна освіта -- підвищення кваліфікації -- митний персонал -- дистанционное обучение -- интерактивные методы -- профессиональная подготовка -- непрерывное образование -- повышение квалификации -- таможенный персонал
Анотація: Обгрунтовано необхідність запровадження сучасних інтерактивних методів і технологій навчання в систему безперервної фахової підготовки персоналу митних органів з метою підвищення її ефективності. Розглянуто особливості та можливості використання методу Саsе study в системі дистанційного навчання, що має позитивно вплинути на якість підготовки та ефективність процесу підвищення кваліфікації митників.


Дод.точки доступу:
Чіка, Т.М.

Знайти схожі

14.


    Гуньковская, Н. В.
    Академия водоподготовки водного общества / Н. В. Гуньковская, М. А. Сусь // Вода і водоочисні технології. - 2011. - № 5. - С. 22-24 : рис.
ББК Ч48(4Укр)
Рубрики: Безперервна освіта--Підготовка фахівців з водопостачання--Україна
   Безпрерывное образование--Подготовка специалистов по водоснабжению--Украина

   Украина
Кл.слова (ненормовані):
Безперервна освіта -- Підготовка фахівців з водопостачання -- Безпрерывное образование -- Подготовка специалистов по водоснабжению


Дод.точки доступу:
Сусь, М.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Кухаренко, Володимир (кандидат технічних наук; професор НТУ "ХПІ").
    Масові відкриті дистанційні курси у світовому просторі [Текст] / В. Кухаренко // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 231-235 : граф. - Библиогр.: с. 235. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- навчальні курси -- освітні курси -- дистанційні курси -- масові відкриті дистанційні курси -- інтернет-навчання -- інтернет-курси -- мобільне навчення -- дистанционное образование -- учебные курсы -- образовательные курсы -- дистанционные курсы -- массовые открытые дистанционные курсы -- интернет-обучение -- интернет-курсы -- мобильное обучение -- безперервна освіта -- непрерывное образование
Анотація: Оцінено рівень розвитку інтернет-навчання у світі. Розглянуто особливості інтернет навчання та інтернет курсів .

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Черепаха, В. М.
    Філософські основи сучасної освіти / В. М. Черепаха // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 5 : 28-33
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- Болонский процесс -- Болонський процес -- задачи образования -- завдання освіти -- проблемы образования -- проблеми освіти -- модензация образования -- модернізація освіти -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- образовательные услуги -- освітні послуги -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- образовательные инновации -- освітні інновації


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Лесняк, Тереза (директор Публічної бібліотеки м. Кросно (Польща)).
    Бібліотечна освіта в Польщі: система, приклади функціонування, спроба оцінки / Т. Лесняк // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 1. - С. 38-42
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Бібліотечна освіта

   Библиотечное образование

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- бібліотечна освіта -- библиотечное образование -- підготовка бібліотекарів -- подготовка библиотекарей -- бібліотечні курси -- библиотечные курсы -- бібліотечні школи -- библиотечные школы -- аніматори культури -- аниматоры культуры -- бібліотерапія -- библиотерапия -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- безперервна освіта -- непрерівное образование -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- бібліотекарі освіти -- библиотекари образования -- інформаційні редактори -- информационные редакторы -- брокери інформації -- брокеры информации -- інформаційна когнітивістика -- информационная когнитивистика -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины
Анотація: У статті характеризується система бібліотечної освіти Польщі та подаються результати дослідження щодо актуалізації та введення нових дисциплін.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Інститут наукової інформації і бібліології Варшавського університету \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

19.


    Литвиненко, Т. А. (викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект / Т. А. Литвиненко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 65-68. - Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- вища освіта України -- вищі навчальні заклади -- вищі навчальні заклади України -- высшее образование в Украине -- высшие учебные заведения -- высшие учебные заведения Украины -- навчальні заклади -- непрерывное образование -- образование в Украине -- образовательно-научные комплексы -- освіта в Україні -- освітньо-наукові комплекси -- приватні навчальні заклади -- приватні освітньо-наукові комплекси -- частные образовательно-научные комплексы -- процес освіти -- процесс обучения -- учебные заведения -- частные высшие учебные заведения -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Семенюк, Наталія Вікторівна (кандидат філософських наук; доцент; Хмельницький національний університет).
    Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. В. Семенюк // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 100-106. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.05
Рубрики: Непрерывное профессиональное образование
   Безперервна професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- система освіти -- культура навчання -- освіта дорослих -- суб'єкти навчання -- професійні знання -- непрерывное образование -- система образования -- образование взрослых -- субъекты обучения -- профессиональные знания -- образование на протяжении жизни -- освіта продовж життя
Анотація: Проаналізовано проблему організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)