Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відеоігри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Примо, Наташа.
    Медиа-пиратство в развивающихся экономиках [Електронний ресурс] / Н. Примо, Л. Ллойд // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 7. - С. 58-63. - Продолжение, начало у № 9-12 2014 р., № 1-6 2015 р. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

   ЮАР
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- правова охорона інтелектуальної власності -- правовая охрана интеллектуальной собственности -- авторські права -- авторские права -- нарушение авторских прав -- порушення авторських прав -- книжное пиратство -- книжкове піратство -- копирование книг -- копіювання книг -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- піратство в інтернеті -- пиратство в интернете -- музыкальное пиратство -- музичне піратство -- видеоигры -- відеоігри
Анотація: Статья посвящена вопросу борьбы с пиратством в Интернете, а в частности в Южной Африке. Рассмотрены основные причины возникновения данной проблемы, а также пути ее решения.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Ллойд, Либи; Южноафриканский совет по книжному развитию \о нем\Закон об авторских правах ЮАР \о произв.\; Союз делового программного обеспечения \о нем\; Южноафриканская Федерация по борьбе с кражей авторских прав \о ней\; Ассоциация Развлекательного Программного Обеспечения \о ней\; Международный Альянс интеллектуальной собственности \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

2.


    Венедіктова, Ірина (доктор юридичних наук; професор; завідувач кафедри цивільно-правових дисциплін Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
    Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі / І. В. Венедіктова // Право України : Юридичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.404.3(4УКР)г
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Авторское право

   Авторське право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авторские права -- авторські права -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- гражданско-правовое регулирование -- цивільно-правове регулювання -- защита -- захист -- игровые эжлементы -- ігрові елементи -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- информация -- інформація -- компьютерные видеоигры -- комп’ютерні відеоігри -- национальное профильное законодательство -- національне профільне законодавство -- отличительніе свойства -- відмінні властивості -- охранные информационные отношения -- охоронні інформаційні відносини -- персонажи -- персонажі -- сложные литературные произведения -- складний літературні твори -- смежные права -- суміжні права -- субъективные правомочия -- суб’єктивні правомочності -- сюжеты -- сюжети -- творческие правоотношения -- творчі правовідносини -- 3D-дизайнеры -- 3D-дизайнери -- частные интересы -- приватні інтереси
Анотація: Комп’ютерна відеогра є складним твором, істотними елементами якого будуть ті, що належать саме до літературних творів: сюжет і персонаж. Розу міння відеоігор не може зводитись лише до розуміння їх як комп’ютерних програм – об’єктів авторського права (вихідний та об’єктний коди, які є охоронюваними з точки зору права). Мета автора полягає в науковому обґрунтуванні авторсько-правової охорони літературного твору, який покладено в основу комп’ютерної відеогри, крізь такі істотні елементи, як сюжет і персонаж. Комп’ютерна відеогра містить певні елементи літературного твору, що надає можливість адаптувати її сценарій для створення сценарію кінофільму чи роману або, навпаки, адаптувати сценарії фільмів та літературних творів для створення комп’ютерних відеоігор. Для авторсько-правової охорони важливо виділити кожен елемент відеогри з метою його аналізу на предмет відповідності критеріям охороноздатності. Таким чином, в основу більшості комп’ютерних відеоігор покладено літературний твір – сценарій. Персонаж комп’ютерної гри водночас є частиною літературного твору. Поширеним явищем убачається створення на основі комп’ютерних ігор похідних творів, здебільшого кіно-та мультиплікаційних фільмів, що передбачає передання майнових прав на використання сценаріїв, на персонажів комп’ютер них відеоігор.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\; INTERNET, глобальна інформаційна мережа \про нього\; О распространении экземпляров аудиовизуальных произведений, фонограмм, видеограмм, компьютерных программ, баз данных, закон Украины \о произв.\; Про розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних, закон України \о произв.\; Об авторском праве и смежных правах, Закон Украины \о произв.\; Про авторське право і суміжні права, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)