Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=глобальные информационные сети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.


    Дубовик, Т. В. (Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- ИНТЕРНЕТ -- ІРТЕРНЕТ -- INTERNET -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- управление потенциалом -- управління потенціалом -- электронная информация -- електронна інформація -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.39(0)-2
   С 13


    Савчук, Н. В. (кандидат економічних наук; Київський національний університет ім. Т.Шевченка).
    Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг / Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(0)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Австралия
    Австралія

    Афганистан

    Афганістан

    Ирак

    Ірак

    Китай

    Сирия

    Сірія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- государственное регулирование -- державне регулювання -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-услуги -- ІНТЕРНЕТ-послуги -- рынок ИНТЕРНЕТ-услуг -- ринок ІТЕРНЕТ-послуг -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Присвячено розгляду світового досвіду регулювання ринку інтернет- послуг в європейських, арабських країнах та країнах Близького Сходу.


Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Доброханська, Н.Є.

Знайти схожі

3.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

4.


    Ін Цзе Лю (старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
    Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность -- сприймана корисність -- інформаційні системи охорони здоров'я -- информационные системы охраны здоровья -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- ИНТЕРНЕТ-ресурсы -- ІРТЕРНЕТ-ресурси -- медицина -- медицина -- медицинские сайты -- медичні сайти -- постоянство -- постійність -- потребительские ожидания -- споживацькі очікування -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- теория подтверждения ожиданий -- теорія підтвердження очікувань -- сайты медицинских консультаций -- сайти медичних консультацій -- электронная информация -- електронна інформація -- інформаційні технології в медицині -- информационные технологии в медицине
Анотація: Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

5.


    Йованович Міленковіч, Марина (викладач факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія; PhD).
    Зв'язок через ІНТЕРНЕТ і SMS в системі охорони здоров'я Республіки Сербія / Йованович Міленковіч М., Д. Міленкович, М. Доброта // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 364-369 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4ЮГС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
врачи -- лікарі -- техническое обеспечение -- технічне забезпечення -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- ИНТЕРНЕТ-услуги -- ІНТЕРНЕТ-послуги -- информационные технологии в медицине -- інформаційні технології в медицині -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг -- медичні послуги -- медицинские услуги -- коммуникационные технологии в медицине -- комунікаційні технології в медицині -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- пациенты -- пацієнти -- SMS-услуги -- SMS-послуги
Анотація: Визначено, що однією з основних проблем охорони здоров'я і сучасної медицини в цілому є збір, обробка і використання даних, які збираються щодня у вигляді паперової документації в медичних установах. Впровадження інформаційних і комунікативних технологій підвищує ефективність, продуктивність і якість роботи організацій охорони здоров'я, а також надає можливість покращити спілкування між пацієнтами і лікарями. Можливими каналами зв'язку є Інтернет і SMS. Досліджуються можливості використання ІНТЕРНЕТ і SMS для спілкування між лікарями і пацієнтами в Республіці Сербія.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міленкович, Деян (співробітник Генерального штабу Збройних Сил Сербії); Доброта, Марина (асистент кафедри статистики Університету Белграду; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

6.


    Грубіч, Горан (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія).
    Вертикальна портальна модель електронного бізнесу : (на прикладі будівельної галузі в Південно-Східній Європі) / Г. Грубіч, М. Ратковіч, Л. Пауновіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 224-235 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.31(47)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика строительства

   Економіка будівництва

   Юго-Восточная Европа
    Південно-Східна Європа

    Западные Балканы

    Західні Балкани

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- веб-сайты -- веб-сайти -- вертикальные информационные порталы -- вертикальні інформаційні портали -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- отраслевая конкуренция -- галузева конкуренція -- рекламное ценообразование -- рекламне ціноутворення -- рекламные потенциалы -- рекламні потенціали -- социальные медиа-услуги -- соціальні медіа-послуги -- строительные предприятия -- будівельні підприємства -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Дослідженно вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ратковіч, Мілянка (професор Коледжу професіного управління та бізнес-комунікацій; м.Срємські Карловці; Сербія; PhD (маркетинг)); Пауновіч, Лідія (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

7.


    Говорушко, Т. А. (доктор економічних наук.; професор Національного університету харчових технологій; Україна).
    Загрози і небезпеки розвитку ІНТЕРНЕТ-банкінгу в Україна / Т. А. Говорушко, І. П. Ситник, Т. О. Немченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 74-78 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитование

   Кредитування

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковские аферы -- банківські афери -- банковские услуги -- банківські послуги -- вишинг -- вішинг -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ИНТЕРНЕТ-банкинг -- ІНТЕРНЕТ-банкінг -- ИНТЕРНЕТ-мошенничества -- ІНТЕРНЕТ-шахрайства -- ИНТЕРНЕТ-платежи -- ІНТЕРНЕТ-платежі -- информационная защита -- інформаційний захист -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кардинг -- кардинг -- скимминг -- скіммінг -- технические инновации -- технічні інновації -- технологические угрозы -- технологічні загрози -- финансовые риски -- фінансові ризики -- фишинг -- фішинг -- чиповые карты -- чипові картки -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Розглянуто послуги, що надаються сучасними банками через мережу ІНТЕРНЕТ. Проведено аналіз загроз і небезпек розвитку іІНТЕРНЕТ-банкінгу, досліджено типи ІНТЕРНЕТ-шахрайств в Україні та розроблено пропозиції, реалізація яких дозволить підвищити рівень безпеки банківських операцій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ситник, І.П. (кандидат технічних наук; доцент Національного університету харчових технологій; Україна); Немченко, Т.О. (магістр Національного університету харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

8.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Полянська, Вікторія (лаборант кафедри управління ; адміністративного права і процесу та адміністративної діяльності ; Національний університет державної податкової служби України).
    Кібернетична безпека України в умовах розвитку глобальної інформаційної системи [] / В. Полянська // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. - № 7. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401.11
Рубрики: Право
   Управління у сфері господарської діяльності

   Управление в сфере хозяйственной деятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- информационное общество -- інтернет-злочинність -- интернет-преступность -- правоохоронна діяльність -- праоохранительная деятельность -- кібернетична безпека -- кибернетическая безопасность -- глобальні комп"ютерні мережі -- глобальные компьютерные сети -- глобальні інформаційні мережі -- глобальные информационные сети -- комп"ютерні злочини -- компьютерные преступления
Анотація: Досліджуються питання забезпечення кібернетичної безпеки України в умовах розвитку глобальної інформаційної комп'ютреної мережі Інтернет, розкривається поняття "Інтернет-злочинність" в умовах формування інформаційного суспільства у державі.


Дод.точки доступу:
Про основи національної безпеки України, закон України \о произв.\; Про інформацію, закон України \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные сервисы -- інформаційні сервіси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- онлайн-реклама -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительское восприятие рекламы -- споживче сприйняття реклами -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- электронная реклама -- електронна реклама
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.


    Сапир, Елена (проректор по развитию образования Ярославского государственного университета имени П.Г.Демидова; г.Ярославль; Россия; доктор экономических наук; профессор).
    Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития / Е. Сапир // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 373-379 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.012.2в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика -- геоекономіка -- глобализация -- глобалізація -- глобальное экономическое развитие -- глобальний економічний розвиток -- глобальные информационные сети -- глобальні інформацйні мережі -- инновации -- інновації -- инновационная культура -- інноваційна культура -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- INTERNET -- Інтернет -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировая экономика -- світова економіка -- национальные экономики -- національні економіки -- неформальное знание -- неформальне знання -- сетевые бизнес-модели -- мережева бізнес-модель
Анотація: Раскрыта новая глобальная модель экономического развития, в которой геоэкономика выступает в качестве центрального вектора. Это требует пересмотра теоретических подходов в ключевых областях. В области методологии – смена парадигмы мирового развития с геополитической на геоэкономическую, в области организационной культуры – переход к инновационной культуре, основанной на приоритетах и ценностях интеллекта, в области структурных мер – создание и прогресс гибких сетевых моделей и структур национальной экономики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Єрмошенко, Микола Миколайович (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Третій ресурс України / М. М. Єрмошенко, В. Р. Сафонов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 228-237. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(4УКР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика -- геоекономіка -- глобализация -- глобалізація -- глобальное экономическое развитие -- глобальний економічний розвиток -- глобальные информационные сети -- глобальні інформацйні мережі -- информаційні мережі -- информационные сети -- інформаційні технології -- информационные технологии -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инновации -- інновації -- инновационная культура -- інноваційна культура -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировая экономика -- світова економіка -- национальные экономики -- національні економіки -- неформальное знание -- неформальне знання -- сетевые бизнес-модели -- мережеві бізнес-моделі -- творчий потенціал України
Анотація: Раскрито нову глобальну модель економічного розвитку, в якій національна економіка як складова геоекономіки виступає в якості центрального вектора. Це вимагає перегляду теоретичниих подходів в ключових галузях. В галузі методології – зміни парадигми національного інноваційного розвитку з геополітичної на геоекономічну, в галузі організаційної культури – перехід до інноваційної культури, заснованої на пріоритетах і цінностях інтелекту, в галузі структурних заходів – створення і прогрес гнучнких мережевих моделей і структур національної економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сафонов, В.Р. (незалежний експерт у сфері зв'язку та інорматизації України; член-кореспондент Міжнародної академії інформатики); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

13.


    Магеррамов, Аміль (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
    Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г + 65.39в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Китай
    США

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ІКТ -- ИКТ -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- інформаційні технології -- качественные экономические характеристики -- якісні економічні характеристики -- мировые тенденции -- світові тенденції -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- национальные экономики -- національні економіки -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)

Знайти схожі

14.


    Савич, С. С. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та історії держави права Східноєвропейського національного унверситету імені Лесі Українки; Україна).
    Авторське право у цифровому середовищі : проблема монополізації правовласника та забезпечення умов вільного використання творів / С. С. Савич // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2015. - № 1. - С. 86-92. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.3(0)в7
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- вільне використання творів -- свободное использование произведений -- информационные технологии -- інформаційні технології -- монополия правообладателей -- монополія правовласників -- свободное использование объектов авторских прав -- вільне використання об'єктів авторських прав -- технические средства защиты -- технічні засоби захисту -- управления цифровыми правами -- управління цифровими правами -- цифровая среда -- цифрове середовище -- электронная информация -- електронна інформація -- Интернет
Анотація: Охарактеризовано сучасні тенденції розвитку авторського права у цифрову епоху. Розкриваються основні проблеми, пов'язані із здійсненням прав правовласниками в мережі ІНТЕРНЕТ. Зокрема увага акцентується на сформованій у цифровому середовищі монополії правовласника, що дозволяє йому обмежувати або цілковито виключати впадки вільного користування творами особами, уповноваженими на це чинним законодавством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об авторском праве и смежных правах, закон Украины \о произв.\; Про авторське право і суміжні права, закон України \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.


    Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія).
    Рекрутинг талантів через соціальні мережі [Текст] / М. Міцик, Л. Єгер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 266-274 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4ЧЕШ)с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- самомаркетинг -- самомаркетинг -- рекрутинг талантов -- рекрутинг талантів -- социальные сети -- соціальні мережі -- терминология -- термінологія
Анотація: Показано важливість управління талантами підприємства для конкурентоспроможності та утримання ринкових позицій. Постійний розвиток інформаційних технологій відкриває все нові можливості для кадрового менеджменту. Коротко надано результати опитування, проведеного у Чеській Республіці щодо пошуку та управління талантами, а також представлено авторський аналіз кадрового ІНТЕРНЕТ-маркетингу трьох чеських підприємств. Крім того, уточнено визначення поняття «менеджмент талантів» та описано перспективи подальших досліджень у даній сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Єгер, Людвік (doc/ PaeDr.; CSc.; доцент кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія)

Знайти схожі

17.


    Лавріненко, Ольга (аспірант Інституту соціальних інвестицій факультету соціальних наук університету м.Даугавпілс; Латвія).
    Вплив інтеграції господарської діяльності підприємств в ІНТЕРНЕТ-середовище на економіку [Текст] / О. Лавріненко, А. Охотіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 436-446 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г + 65.39(4)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Экономика информатики, 2010-2013 гг.

   Економіка інформатики, 2010-2013 рр.

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
ВВП -- валовий внутрішній продукт -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные технологии в экономике -- інформаційні технології в економіці -- онлайн-коммуникации -- онлайн-комунікації -- системная интеграция -- системна інтеграція -- хозяйственная деятельность -- господарська діяльність
Анотація: Уточнено ступінь впливу інтеграції господарської діяльності підприємств Євросоюзу в ІНТЕРНЕТ-середовище, виражену показниками частки підприємств, що мають доступ до мережі ІНТЕРНЕТ (у %) і частки продукції підприємств, що мають сторінку онлайн (у %), в економіці країн ЄС, виражену показником ВВП (у чинних ринкових цінах на душу населення, у євро).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Охотіна, Аліна (аспірант Інституту соціальних інвестицій факультету соціальних наук університету м.Даугавпілс; Латвія); Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

18.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В.В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 61-65 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- маркетинговые коммуникации предприятий -- маркетингові комунікації підприємств -- интернет-маркетинговые коммуникации предприятий -- інтернет-маркетингові комунікації підприємств -- интегрированные коммуникационные технологии -- інтегровані коммунікаційні технології -- кросс-функциональность -- крос-функціональність -- терминология -- термінологія -- управленческие системы -- управлінські системи -- цифровая информация -- цифрова інформація
Анотація: Наведено аналіз проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням розвитку цифрових технопопй, визначено поняття інтегрованих ІНТЕРНЕТ-маркетингових комунікацій, обґрунтовані основні принципи та елементи побудови системи управління ІНТЕРНЕТ-маркетинговими комунікаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

19.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; викладач Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз органзаційної, морфологічної структури та функцій нових технологічних просторових форм виробництва у прикордонні [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 124-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(45) + 65.39(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информатизация -- інформатизація -- інформація як товар -- информация как товар -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- інформаційний ринок -- инфраструктура производства -- інфраструктура виробництва -- кластеры -- кластери -- национальные экономики -- національні економіки -- новые пространственные формы производства -- нові просторові форми виробництва -- организационные формы -- організаційні форми -- покупатели -- покупці -- продуценты -- продуценти -- регионы -- регіони -- специализация регионов -- спеціалізація регіонів -- технопарки -- трансграничное пространство -- транскордонний простір -- украинское приграничье -- українське прикордоння -- прикордонні території -- приграничные территории -- трансграничное сотрудничество -- транскордонне співробітництво -- факторы производства -- фактори виробництва -- экономическое пространство -- економічний простір -- інтернет
Анотація: Окреслено особливості морфологічної та організаційної структури нових просторових форм виробництва у прикордонні. Проаналізовано їхні функції. Показана їх роль як продуцентів інформаційних ресурсів і покупців інформації як товару. На цій основі виявлено шляхи прискорення побудови інформаційного суспільства в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

20.


    Мальцева, Ганна Андріївна (кандидат економічних наук; доцент; директор Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного університету; м.Твер; Росія).
    Дослідження іміджевого капіталу державних наукових центрів Російської Федерації з використанням інструментарію вебометрії [Текст] / Г. А. Мальцева, І. С. Веселов, Н. Є. Барсукова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 444-451 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(2РОС)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
вебометрия -- вебометрія -- веб-сайты -- веб-сайти -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет -- інтернет -- государственные научные центры -- державні наукові центри -- имиджевый капитал научных центров -- іміджевий капітал наукових центрів -- технопарки -- інноваційна політика -- инновационная политика -- математические исследования -- математичні дослідження -- отраслевые прикладные науки -- галузеві прикладні науки -- оценочный инструментарий -- оціночний інструментарій -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- репутация научных центров -- репутація наукових центрів -- электронные ресурсы -- електронні ресурси -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: З метою дослідження іміджевого капіталу державних наукових центрів Російської Федерації як ключових організацій прикладної науки було застосовано інструментарій вебометрїї. З використанням методики Інституту прикладних матемапичних досліджень КарНЦ РАН побудовано їхній рейтинг, встановлено взаємозв'язок між рівнем розвитку ІНТЕРНЕТ-ресурсів організацій та їх результативністю.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Веселов, Ігор Миколайович (кандидат хімічних наук; провідний викладач Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного унверситету; м.Твер; Росія); Барсукова, Наталія Євгеніївна (провідний викладач Наукового та Методологічного центру інноваційно активної вищої освіти (ТверІнноЦентр) Тверського державного унверситету; м.Твер; Росія); Институт прикладных математических исследований КарНЦ РАН \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)