Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Міцик, Михаль@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія).
    Рекрутинг талантів через соціальні мережі [Текст] / М. Міцик, Л. Єгер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 266-274 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4ЧЕШ)с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- самомаркетинг -- самомаркетинг -- рекрутинг талантов -- рекрутинг талантів -- социальные сети -- соціальні мережі -- терминология -- термінологія
Анотація: Показано важливість управління талантами підприємства для конкурентоспроможності та утримання ринкових позицій. Постійний розвиток інформаційних технологій відкриває все нові можливості для кадрового менеджменту. Коротко надано результати опитування, проведеного у Чеській Республіці щодо пошуку та управління талантами, а також представлено авторський аналіз кадрового ІНТЕРНЕТ-маркетингу трьох чеських підприємств. Крім того, уточнено визначення поняття «менеджмент талантів» та описано перспективи подальших досліджень у даній сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Єгер, Людвік (doc/ PaeDr.; CSc.; доцент кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія)

Знайти схожі

2.


    Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)