Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=самомаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія).
    Рекрутинг талантів через соціальні мережі [Текст] / М. Міцик, Л. Єгер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 266-274 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4ЧЕШ)с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- самомаркетинг -- самомаркетинг -- рекрутинг талантов -- рекрутинг талантів -- социальные сети -- соціальні мережі -- терминология -- термінологія
Анотація: Показано важливість управління талантами підприємства для конкурентоспроможності та утримання ринкових позицій. Постійний розвиток інформаційних технологій відкриває все нові можливості для кадрового менеджменту. Коротко надано результати опитування, проведеного у Чеській Республіці щодо пошуку та управління талантами, а також представлено авторський аналіз кадрового ІНТЕРНЕТ-маркетингу трьох чеських підприємств. Крім того, уточнено визначення поняття «менеджмент талантів» та описано перспективи подальших досліджень у даній сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Єгер, Людвік (doc/ PaeDr.; CSc.; доцент кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)