Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=доверие потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Белялов, Т. Е. (Київський національний університет технологій та дизайну; Україна).
    Підвищення довіри споживачів як основа стабільного розвитку ринку фінансових послуг / Т. Е. Белялов // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 267-274 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.410
Рубрики: Право
   Гражданский процесс

   Цивільний процесс

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- финансовые омбудсмены -- фінансові омбудсмени -- решение споров -- розв'язання суперечок -- финансовые услуги -- фінансові послуги -- довіра споживачів -- доверие потребителей
Анотація: В статті на основі зарубіжного досвіду досліджено ключові характеристики функціонування фінансового омбудсмена як альтернативного судам механізму захисту прав споживачів фінансових послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Козарезенко, Людмила Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства та економічної теорії ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький" Державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди).
    Розвиток інвестиційної діяльності громадян через механізм колективного інвестування [Текст] / Л. В. Козарезенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 3. - С. 42-50 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг, 2008-2015 гг.

   Ринок цінних паперів, 2008-2015 рр.

   Украина
    Україна

    США

    Европа

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование -- державне регулювання -- долгосрочные инвестиционные ресурсы -- довгострокові інвестиційні ресурси -- домохозяйства -- домогосподарства -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- институты совместного инвестирования -- інститути спільного інвестування -- капиталовложения -- капіталовкладення -- коллективое инвестирование -- колективне інвестування -- компании по управлению активами -- компанії з управління активами -- негосударственное пенсионное страхование -- недержавне пенсійне страхування -- пенсионные активы -- пенсійні активи -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- рыночные трансформации -- ринкові трансформації -- сбережения населения -- заощадження населення -- свободные финансовые ресурсы -- вільні фінансові ресурси -- социальная ответственность -- соціальна відповідальність -- страховые резервы -- страхові резерви -- трасты -- трасти -- украинские граждане -- українські громадяни -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- финансовые механизмы -- фінансові механізми -- фондовый рынок -- фондовий ринок
Анотація: Розглянуто можливості розвитку інвестиційної діяльності громадян через механізм колективного інвестування. На основі аналізу діяльності інститутів спільного інвестування в Україні доведено, що значимість процесу трансформації вільних фінансових ресурсів (заощаджень населення) зумовлює необхідність збереження і примноження пенсійних заощаджень, що вимагає забезпечення ефективного управління пенсійними активами та страховими резервами. Ефективна державна політика розвитку системи недержавного пенсійного страхування здатна забезпечити формування довгострокових інвестиційних ресурсів за рахунок внутрішніх джерел, зокрема пенсійних заощаджень. У свою чергу ефективне державне регулювання та удосконалення нормативно-правової бази у бік забезпечення соціальної відповідальності та захисту прав споживачів інвестиційних послуг підвищуватимуть довіру до інститутів спільного інвестування та забезпечуватимуть залучення широкого кола населення до схем спільного інвестування. Сформульовано висновки, що державне регулювання інвестиційних процесів має забезпечувати постійний розвиток нормативно-правової бази, яка впорядковує відносини та визначає межі відповідальності між державою, інституційними інвесторами та домогосподарствами стосовно механізмів мобілізації та трансформації заощаджень населення в інвестиції, зокрема через механізм ринку пенсійних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Об институтах совместного инвестирования (паевых и корпоративных инвестиционных фондах), Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)