Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=европейское образовательное пространство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.


    Бабин, І. І.
    Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти / І. І. Бабин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 61-71. - Бібліографія : С.70-71 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- наіональна рамка кваліфікацій -- национальная рамка квалификаций -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- трехступенчатая система образования -- триступенева система освіти
Анотація: Розглянуто етапи розвитку Болонського процесу, Сорбонську декларацію 1998 р. та ін. Дається визначення таким поняттям, як трицклова структура (бакалавр - магістр - доктор), європейська кредитно-трансферна система, національна рамка кваліфікацій. Вивча ються проблеми залучення вищої системи України до європейського освітнього простору.


Дод.точки доступу:
Сорбонська декларація \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Глузман, О. В.
    Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 51-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- жизненный успех -- життєвий успіх -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\; Организация европейского сотрудничества и развития, международная организация \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Степко, М. Ф.
    Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Сухарніков, Ю. В.
    Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- деятельностная теория учения -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- Лиссабонская стратегия в образовании -- Лісабонська стратегія в освіті -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- стандартизация образования -- стандартизація освіти
Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

7.


    Скочиляс-Павлів, Ольга (аспірантка кафедри адміністратиного права та адміністративного процесу Львівського державного університету внутрішніх справ).
    Чи вирішить впровадження Болонського процесу проблему корупції у сфері вищої освіти / О. Скочиляс-Павлів // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 1. - С. 29-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право в цілому

   Право

   Административное право в целом

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- корупційні діяння -- корупція -- Болонський процес -- болонська система -- реформування вищої освіти -- кредитно-модульна система -- європейський освітній простір -- высшее образование -- коррупционные деяния -- коррупция -- Болонский процесс -- болонская система -- реформирование высшего образования -- кредитно-модульная система -- европейское образовательное пространство
Анотація: Аналізується стан впровадження в Україні Болонського процесу за пріоритетними напрямами інтеграції до Європейського простору вищої освіти, визначені ключові проблеми загального характеру, що постали перед національною системою вищої освіти на цьому шляху.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Пальчук, М. І.
    Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интеграция образования -- интернационализация образования -- інтеграція освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Европейском Союзе -- образование и глобализация -- образование и рынок труда -- образовательное пространство -- освіта в Європейському Союзі -- освіта і глобалізація -- освіта і ринок праці -- освітній простір -- професійна освіта -- профессиональное образование -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток
Анотація: Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

9.


    Зіньковський, Ю. Ф.
    Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.


Знайти схожі

10.


    Луговий, Володимир (віце-президент Національної академії педагогічних наук України; директор Інституту вищої освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій / В. Луговий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 9. - С. 15-24. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
національні рамки кваліфікацій -- проблеми розробки -- вища освіта -- європейський освітній простір -- национальные рамки квалификаций -- проблемы разработки -- высшее образование -- европейское образовательное пространство
Анотація: Проаналізовано стан створення в Україні рамки кваліфікацій, сумісні з європейськими кваліфікаційними метарамками, труднощі та їх причини. Сформульовано концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Мадзігон, Василь (директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Реформа освіти в руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- система освіти -- система образования -- інтегрування освіти -- интеграция образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- фінансування освіти -- финансирование образования -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інтелектуалізація праці -- интеллектуализация труда -- освітній процес -- образовательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование
Анотація: Висвітлені теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення в руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: Реформа освіти в руслі Болонського процесу та

Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон (професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; академік Академії наук вищої освіти; доктор педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

13.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

14.


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліографія : С.69-70 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- качество высшего образования -- качество образования -- навчання -- образование Украины -- образовательное пространство -- обучение -- освіта України -- освітній простір -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентам великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Знайти схожі

15.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; ректор Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Проблема входження української університетської освіти в європейський освітній простір / В. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- міжнародна співпраця -- международное сотрудничество -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- інформаційні технології -- информационные технологии -- освітня інформаційна інфраструктура -- образовательная информационная инфраструктура -- мовна підготовка -- языковая подготовка -- мовна освіта -- языковое образование -- соціокультурні процеси -- социркультурные процессы -- українські ВНЗ -- украинские ВУЗы -- зарубіжні ВНЗ -- зарубежные ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розглянуто питання щодо шляхів розвитку вищої школи, застосування європейського інноваційного досвіду та налагодження ефективної міжнародної академічної співпраці. Особливу увагу приділено впровадженню інформаційних технологій та створенню єдиного освітнього інформаційного простору. Наголошено на потребі вдосконалення мовної підготовки студентів, що є передумовою успішної інтеграції України в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Гамерська, Ірина (аспірант Дрогобицького педагогічного університету імені І. Я. Франка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Човган, І. В. (аспірантка відділу гуманітарної політики Національного інституту стратегічних досліджень; м.Київ).
    Європейська інтеграція - стратегічний напрям модернізації державної політики в галузі вищої освіти України / І. В. Човган // Грані. - 2011. - № 6. - С. 159-162. - Література : С.162 : 12 назв
УДК
ББК 66.3(0), 4
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вузи -- вузы -- высшее образование -- высшее образование Украины -- государственная образовательная политика -- государственная политика -- державна освітня політика -- державна політика -- европейская интеграция -- европейское образовательное пространство -- единое образовательное пространство -- елітна освіта -- європейська інтеграція -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- модернизация государственной политики -- модернизация образования -- модернізація державної політики -- модернізація освіти -- политические стратегии -- політичні стратегії -- элитное образование
Анотація: Розглядається питання місії європейської інтеграції вищої освіти України з іншими європейськими країнами, умови утворення єдиного європейського простору вищої освіти, які виникли через внутрішні та зовнішні виклики для вітчизняної політики та зумовили орієнтацію в європейському напрямі нашої держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Клименко, О. В.
    Формування та розвиток європейського освітнього простору / О. В. Клименко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2012. - № 1. - С. 53-60
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- Болонская декларация -- Болонский процесс -- Европейское образовательное пространство -- Європейський освітній простір -- нормативно-правовая база -- нормативно-правова база -- учебный процесс -- навчальний процес -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

18.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН України; дійсний член НАПН України; ректор НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна матриця -- педагогическая матрица -- освітні процеси -- образовательные процессы -- національна матриця освіти -- национальная матрица образования -- українська освіта -- украинское образование -- українська національна освіта -- украинское национальное образование -- інноваційна освіта -- инновационное образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні системи -- образовательные системы -- видатні українські педагоги -- выдающиеся украинские педагоги
Анотація: Аналізується внесок українськиї педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Євпропі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Нужненко, Катерина (директор Центру міжнародних зв'язків; асистент кафедри європейської інтеграції Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / К. Нужненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- освітні парадигми суспільства -- образовательные парадигмы общества -- освічена людина -- образованный человек -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- інтеграція української освіти -- интеграция украинского образования -- принципи європейської освіти -- принципы европейского образования -- гуманізація освіти -- гуманизация образования
Анотація: Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи до вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які грунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні реформаційні процеси -- образовательные реформационные процессы -- інтеграція вищої освіти -- интеграция высшего образования
Анотація: Розглядаються перспективи інтеграції України до європейської освітньої системи з позицій узгодження національних особливостей вищої освіти з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти.


Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)