Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индустрия гостеприимства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


   
    Научно-методологические основы формирования региональной системы индустрии туризма и гостеприимства / Д. Кыдырбек-улы [и др.] // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 344-356 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(5КАЗ)в7 + 65.433(5КАЗ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- кадровый потенциал -- кадровий потенціал -- логистика -- логістика -- индустрия туризиа -- індустрія туризму -- налогообложение -- оподаткування -- обеспечивающие подсистемы -- забезпечуючі підсистеми -- организационные структуры -- організаційні структури -- охрана культурного наследия -- охорона культурної спадщини -- рациональное природопользование -- раціональне природокористування -- региональные туристические информационные центры -- регіональні туристичні інформаційні центри -- регионы -- регіони -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- функциональные подсистемы -- функціональні підсистеми
Анотація: Рассматриваются методологические вопросы формирования региональной системы индустрии туризма и гостеприимства в Республике Казахстан. Предложена более совершенная их организационно-функциональная структура, состоящая из функциональной и обеспечивающей подсистем.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кыдырбек-улы, Дарменияр (докторант PhD Евразийского национального университета им. Л.Гумилева; г.Астана; Казахстан); Сыздыкбаева, Бакит (и.о. профессора кафедры туризма Евразийского национального университета им. Л.Гумилева; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент); Раимбеков, Жанарс (заведующий кафедрой экономики Евразийского национального университета им. Л.Гумилева; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; профессор); Купалова, Галина Ивановна (заведующий кафедрой экологического менеджмента Киевского национального университета им. Тараса Шевченко; г.Киев; Украина; доктор экономических наук; профессор); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

2.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Абдулхаіров, Абжемиль Закерьянович (кандидат педагогічних наук).
    Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

    Крим

    Крым

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- Интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристична індустрія -- туритстическая индустрия -- туристичні послуги -- туристические услуги -- індустрія гостинності -- индустрия гостеприимства -- готельно-ресторанні послуги -- гостинично-ресторанный бизнес -- SWOT-аналіз -- каналы продвижения услуг -- канали просування послуг
Анотація: Присвячено використанню соціальних мереж у туризмі, готельному та ресторанному бізнесі Криму, також дано оцінку позитивного і негативного впливу цього каналу просування комерційного продукту в індустрії гостинності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Петриченко, Павло (кандидат економічних наук).
    Клієнтоорієнтований підхід у діяльності підприємств індустрії гостинності / П. Петриченко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 79-82 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства, 2001-2010 рр.

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства, 2001-2010 гг.

   Україна
    Украина

    Одеська область

    Одесская область

Кл.слова (ненормовані):
індустрія гостинності -- туристичний бізнес -- клієнтоорієнтованість -- тлумачення термінів -- маркетинг туризму -- конкурентні переваги -- индустрия гостеприимства -- туристический бизнес -- клиентоориентированость -- толкование терминов -- маркетинг туризма -- конкурентные преимущества
Анотація: Розкрито особливості створення конкурентних переваг на підприємствах індустрії гостинності в останні десятиліття, досліджено причини суттєвих змін у бізнесі, які потребують впровадження клієнтоорієнтованого підходу в маркетингову діяльність підприємств. Проаналізовано думки відомих дослідників щодо визначення поняття клієнтоорієнтованість. Визначено трансформацію конкурентного простору підприємств індустрії гостинності. запропоновано систему заходів щодо визначення стратегічних цілей та ключових завдань реалізації клієнтоорієнтованого сервісу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_1\20.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Морозова, Ірина Анатоліївна (доктор економічних наук; професор кафедри світової економітки та економічної теорії Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія).
    Тренд розвитку російської індустрії туризму та гостинності / І. А. Морозова, С. К. Волков, О. О. Авдеюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 127-132 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2006-2011 гг.

   Економіка туризму, 2006-2011 рр.

   Маркетинг

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія готинності -- линии трендов -- лінії трендів -- отраслевая динамика -- галузева динаміка -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- виїздний туризм -- в'їздний туризм -- прибутки туристичної галузі -- доходы туристической отрасли
Анотація: Проведено аналіз тенденцій розвитку російської індустрії туризму. У ході дослідження було проаналізовано наступні показники: кількість російських туристів, що виїхали за кордон; кількість іноземців, що відвідали Росію; прибутки, що їх отримала Росія від іноземних туристів. Запропоновано конкретні заходи з подальшого розвитку індустрії туризму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Волков, Сергій Костягтинович (кандидат економічних наук; доцент кафедри світової економітки та економічної теорії Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія); Авдеюк, Оксана Олексіївна (кандидат технічних наук; доцент; завідуючий кафедрою комп'ютерних технологій Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гринько, Тетяна Валеріївна (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки та бізнес-менеджменту Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
    Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Кпупський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 145-154 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(47США)в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма, 2003-2013 гг.

   Фінанси туризму, 2003-2013 рр.

   США
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- организационная культура туристических предприятий -- організаційна культура туристичних підприємств -- франчайзеры -- франчайзери -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзинг -- туристические предприятия -- туристичні підприємства
Анотація: Розглянуто франчайзинг як інструмент виходу й присутності на ринку; наведено основні його переваги, в тому числі, в галузі туризму й гостинності; проаналізовано роль франчайзингу для туристичних підприємств у сучасній економічній системі; на прикладі компанії "TUI GROUP" розглянуто формування організаційної культури в індустрії подорожей; на основі опитування працівників сектору виявлено проблеми щодо ігнорування важливості формування організаційної культури та розроблено рекомендації з їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крупський, Олександр Петрович (кандидат філософських наук; доцент кафедри економіки туризму Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеTUI GROUP, американская компания-туроператор \о ней\

Знайти схожі

7.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

8.


    Дишкантюк, Оксана (кандидат економічних наук).
    Формування інфраструктурного забезпечення сфери гостинності [Текст] / О. Дишкантюк // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 7. - С. 25-28 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
сфера гостинності -- індустрія гостинності -- інфраструктура сфери гостинності -- рекреаційно-туристичний комплекс -- готельно-ресторанні підприємства -- теоретичне дослідження -- сфера гостеприимства -- индустрия гостеприимства -- индустрия сферы гостеприимства -- рекреационно-ресторанные предприятия -- теоретические исследования
Анотація: Визначено інфраструктурне забезпечення гостинності як сфері третинного сектору національної економіки; обгрунтовано сутність комплексного розвитку та напрямів удосконалення інфраструктури гостинності; розроблено п'ятирівневу структуру інфраструктури гостинності, що включає: виробництва та підприємства, які забезпечують її розвиток; виробничу та природно-екологічну інфраструктуру; підприємства та організації, які надають послуги місцевому населенню, приїжджим, у тому числі туристам, а також досліджено зв'язки між визначеними рівнями.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(0)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- гостиничные сети -- готельні мережі -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость -- клієнтоорієнтованість -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- контракты на управление -- контракти на управління -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- независимые гостиницы -- незалежні готелі -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сетевой гостиничный бизнес -- мережевий готельний бізнес -- управленческая формализация -- управлінська формалізація -- франчайзинг -- экономическая эффективность отельных сетей -- економічна ефективність готельних мереж
Анотація: Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\

Знайти схожі

10.


    Шикіна, Ольга Володимирівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри туризму, готельного та ресторанного бізнесу Одеського національного економічного університету; м.Одеса).
    Динаміка розвитку малих готелів м.Одеси [Текст] / О. В. Шикіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 313-325 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(4УКР-2ОДЕ)в-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2005-2015 гг.

   Економіка готельного господарства, 2005-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Одесса

    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги -- готельні послуги -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость гостиничного хозяйства -- клієнтоорієнтованість готельного господарства -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- курортные города -- курортні міста -- малые гостиницы -- малі готелі -- номерной фонд -- номерний фонд -- эффективность малых гостиниц -- ефективність малих готелів -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- регионы Украины -- регіони України -- средства размещения -- засоби розміщення -- статистичесткий анализ -- статистичний аналіз -- туристический бизнес -- туристичний бізнес -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку малих готелів м. Одеси на основі офіційних статистичних даних з метою виявлення загальних тенденцій 2005–2015 років. Виявлено, що протягом вказаного періоду кількість малих готелів збільшилася в 2,8 раза, а їх номерний фонд – в 2,2 раза, що значно більше, ніж в інших готелях м. Одеси. Доведено, що позитивні тенденції розвитку малих готелів свідчать про вищу ефективність їх роботи в порівнянні з великими засобами розміщення.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)