Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=информационные технологии в медицине<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ін Цзе Лю
(старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность
--
сприймана корисність
--
інформаційні системи охорони здоров'я
--
информационные
системы охраны здоровья
--
глобальные
информационные
сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
здравоохранение
--
охорона здоров'я
--
ИНТЕРНЕТ-ресурсы
--
ІРТЕРНЕТ-ресурси
--
медицина
--
медицина
--
медицинские сайты
--
медичні сайти
--
постоянство
--
постійність
--
потребительские ожидания
--
споживацькі очікування
--
практические рекомендации
--
практичні рекомендації
--
теория подтверждения ожиданий
--
теорія підтвердження очікувань
--
сайты медицинских консультаций
--
сайти медичних консультацій
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
інформаційні технології в медицині
--
информационные
технологии
в
медицине
Анотація:
Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Йованович Міленковіч, Марина
(викладач факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія; PhD).
Зв'язок через ІНТЕРНЕТ і SMS в системі охорони здоров'я Республіки Сербія / Йованович Міленковіч М., Д. Міленкович, М. Доброта> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 364-369 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(4ЮГС)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
врачи
--
лікарі
--
техническое обеспечение
--
технічне забезпечення
--
глобальные
информационные
сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
здравоохранение
--
охорона здоров'я
--
ИНТЕРНЕТ-услуги
--
ІНТЕРНЕТ-послуги
--
информационные
технологии
в
медицине
--
інформаційні технології в медицині
--
качество медицинских услуг
--
якість медичних послуг
--
медичні послуги
--
медицинские услуги
--
коммуникационные
технологии
в
медицине
--
комунікаційні технології в медицині
--
мобильная связь
--
мобільний зв'язок
--
пациенты
--
пацієнти
--
SMS-услуги
--
SMS-послуги
Анотація:
Визначено, що однією з основних проблем охорони здоров'я і сучасної медицини в цілому є збір, обробка і використання даних, які збираються щодня у вигляді паперової документації в медичних установах. Впровадження інформаційних і комунікативних технологій підвищує ефективність, продуктивність і якість роботи організацій охорони здоров'я, а також надає можливість покращити спілкування між пацієнтами і лікарями. Можливими каналами зв'язку є Інтернет і SMS. Досліджуються можливості використання ІНТЕРНЕТ і SMS для спілкування між лікарями і пацієнтами в Республіці Сербія.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Міленкович, Деян (співробітник Генерального штабу Збройних Сил Сербії); Доброта, Марина (асистент кафедри статистики Університету Белграду; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)