Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=капитал бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мальцева, Анна Андреевна
(кандидат экономических наук; доцент; директор по науке Методического центра прикладного изучения инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия).
Развитие теоретических представлений об интеллектуальном
капитал
е в условиях динамической трансформации экономики / А. А. Мальцева, И. А. Монахов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 16-33 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.011в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Факторы общественного воспроизводства
Фактори суспільного відтворення
Кл.слова (ненормовані):
динамические трансформации
--
динамічні трансформації
--
имиджевый
капитал
--
іміджевий капітал
--
инвестиционная избирательность
--
інвестиційна вибірковість
--
интеллектуальный
капитал
--
інтелектуальний капітал
--
инфраструктурный
капитал
--
інфраструктурний капітал
--
капитал
бренда
--
капітал бренду
--
капитал
интеллектуальной собственности
--
капітал інтелектуальної власності
--
клиентский
капитал
--
клієнтський капітал
--
репутационный
капитал
--
репутаційний капітал
--
системное классифицирование
--
системне класифікування
--
теоретические концепции
--
теоретичні концепції
--
управленческая методология
--
управлінська методологія
--
человеческий
капитал
--
людський капітал
--
экономика знаний
--
економіка знань
--
экономическая динамика
--
економічна динаміка
Анотація:
Представлен критический анализ современных теоретических представлений об интеллектуальном
капитал
е как базисе экономики знаний. Предлагаемые структурная основа и классификация
капитал
а разработаны в результате теоретического контент-анализа обширной источниковой базы и позволяют в случае приложения новых знаний к объекту исследования получить принципиально новые формы и методы управления интеллектуальным
капитал
ом, обосновать избирательность инвестиций в его формирование и развитие.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Монахов, Игорь Анатолиевич (кандидат исторических наук; исполнительный директор Методического центра прикладлного изучени инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия); Лин, К. (тайваньский экономист; сотрудник Национального университета Чанши) \о нем\; Сент-Онж Х., Хьюберт (теоретик управленческой деятельности) \о нем\; Эдвинссон, Л. (шведский бизнесмен; сотрудник шведской страховой компании "Скандия") \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Мок Кім Ман Менді
(провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель
--
брендинг
--
брендінг
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
бренды стран
--
бренди країн
--
имена брендоа
--
імена брендів
--
капитал
бренда
--
капітал бренду
--
концептуальные подходы
--
концептуальні підходи
--
логотипы
--
логотипи
--
миссия брендов
--
місія брендів
--
модель Аакера
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивный имидж
--
позитивний імідж
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
слоганы
--
слогани
--
узнаваемые бренды
--
впізнавані бренди
Анотація:
Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)