Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=капитал бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мальцева, Анна Андреевна (кандидат экономических наук; доцент; директор по науке Методического центра прикладного изучения инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия).
    Развитие теоретических представлений об интеллектуальном капитале в условиях динамической трансформации экономики / А. А. Мальцева, И. А. Монахов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 16-33 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Факторы общественного воспроизводства

   Фактори суспільного відтворення

Кл.слова (ненормовані):
динамические трансформации -- динамічні трансформації -- имиджевый капитал -- іміджевий капітал -- инвестиционная избирательность -- інвестиційна вибірковість -- интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- инфраструктурный капитал -- інфраструктурний капітал -- капитал бренда -- капітал бренду -- капитал интеллектуальной собственности -- капітал інтелектуальної власності -- клиентский капитал -- клієнтський капітал -- репутационный капитал -- репутаційний капітал -- системное классифицирование -- системне класифікування -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- управленческая методология -- управлінська методологія -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономика знаний -- економіка знань -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Представлен критический анализ современных теоретических представлений об интеллектуальном капитале как базисе экономики знаний. Предлагаемые структурная основа и классификация капитала разработаны в результате теоретического контент-анализа обширной источниковой базы и позволяют в случае приложения новых знаний к объекту исследования получить принципиально новые формы и методы управления интеллектуальным капиталом, обосновать избирательность инвестиций в его формирование и развитие.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Монахов, Игорь Анатолиевич (кандидат исторических наук; исполнительный директор Методического центра прикладлного изучени инновационной активности им. Е.А.Лурия (Тверь ИнноЦентр) Тверского государственного университета; г.Тверь; Россия); Лин, К. (тайваньский экономист; сотрудник Национального университета Чанши) \о нем\; Сент-Онж Х., Хьюберт (теоретик управленческой деятельности) \о нем\; Эдвинссон, Л. (шведский бизнесмен; сотрудник шведской страховой компании "Скандия") \о нем\

Знайти схожі

2.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)