Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=клієнтська лояльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Сорабі Сафа, Нодер
(аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Иран
Іран
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
ИТ
--
ІТ
--
клиентская лояльность
--
клієнтська
лояльність
--
статистический анализ
--
статистичний аналіз
--
электронная стоимость
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
электронная удовлетворенность
--
електронна задоволеність
--
электронное доверие
--
електронна довіра
--
электронные покупатели
--
електронні покупці
Анотація:
Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і
лояльність
електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну
лояльність
". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)