Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=клієнтська лояльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)