Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=клієнтські мотивації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Шень Чунь Ло
(викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань).
Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Шень Чунь Ло> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 9
. - С. 373-380 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
имидж корпоративных брендов
--
імідж корпоративного бренду
--
имиджевая политика
--
клиентские мотивации
--
клієнтські
мотивації
--
клиентура
--
клієнтура
--
лояльность
--
лояльність
--
номерения сменить бренд
--
намір змінити бренд
--
предприятия
--
підприємства
--
реакции первого знакомства с брендамами
--
реакції першого знайомства з брендом
--
фирмы
--
фірми
--
характеристики брендов
--
характерні риси бренду
Анотація:
Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Apple, компьюретная фирма-производитель \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)