Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспособность организации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Субіна, Оксана (методист сектору академічної політики навчального відділу Київського національного торгівельно-економічного універститету).
    Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- система освіти -- система образования -- імідж навчального закладу -- имидж учебного заведения -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринки послуг -- рынки услуг -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗа -- конкурентоспроможність організації -- конкурентоспособность организации -- позитивний імідж організації -- позитивный имидж организации -- зовнішній імідж -- внешний имидж -- внутрішній імідж -- внутренний имидж -- позицирование учебного заведения -- позиціюнування навчального закладу
Анотація: Окреслені основні чинники, що визначають конкурентоспроможність вищого навчального закладу, та показано важливість його іміджу та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг.

Перейти к внешнему ресурсу: Імідж вищого навчального закладу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чайка, Галина (кандидат історичних наук; викладач).
    Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації [Текст] / Г. Чайка // Банківська справа. - 2017. - N 3. - С. 44-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
Рубрики: Економіка
   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

   Экономика

   Внутрифирменное управление. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативность -- креативне суспільство -- креативное общество -- креативна економіка -- креативная экономика -- креативні організації -- креативные организации -- креативний менеджмент -- креативный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- конкурентоспроможність організації -- конкурентоспособность организации -- сутність креативності -- сущност креативности -- структура креативності -- структура креативности -- управління організацією -- управление организацией -- система управління організацією -- система правления организацией -- інноваційні організації -- инновационные организации -- успішні організації -- успешные организации -- креативне мислення -- креативное мышление
Анотація: Розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Раскрывается креативность как механизм управления организацией и формирования ее конкурентоспособности.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)