Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корпоративні цінності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кожухова, Н. Р.
    Технические библиотеки дороги - проводники корпоративной культуры, связующее звено между поколениями. Опыт работы технических библиотек Донецкой железной дороги / Н. Р. Кожухова // Вагонный парк. - 2013. - № 1. - С. 60-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотеки железных дорог
   Бібліотеки залізниць

Кл.слова (ненормовані):
библиотеки железных дорог -- бібліотеки залізниць -- технические библиотеки -- технічні бібліотеки -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- корпоративные ценности -- корпоративні цінності
Анотація: Рассматриваются возможности технических библиотек железных дорог Украины быть центрами корпоративной культуры.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   М 48


    Мельник, Т. С.
    Запровадження аналізу задоволеності споживачів для досягнення стратегічних цілей пасажирського сектору залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Т. С. Мельник // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40816/37133. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- організація виробництва -- организация производства -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- очікування споживачів -- ожидания потребителей -- система управління якістю -- система управления качеством -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Горбенко, Н. В.
    Теоретико-методологчні підходи до дослідження корпоративної культури університету [Текст] / Н. В. Горбенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 11. - С. 101-107. - Література : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.78
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- корпоративна культура -- корпоративна культура університету -- корпоративная культура -- корпоративная культура университета -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности -- университеты -- університети
Анотація: Виходячи з припущення про наявність певних особливостей корпоративної культури сучасного університету, що вирізняють його з-поміж інших організацій, проаналізовано соціально-філософське підгрунтя теорії його корпоративної культури. Зокрема, наведено різні підходи до визначення терміна «корпорація», «корпоративна культура», виявлено певні полемічні міркування стосовно використання феномена корпоративної культури в структурі управління сучасних організацій. Подано визначення категорії «корпоративна культура університету». Розкрито сутність соціокультурного, синергетичного та праксиологічного підходів до дослідження корпоративної культури університету.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)