Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критическое мышление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Горяна, Л. Г. (к. п. н., президент Міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров'я).
    Посилення процесуальної сторони формування у студентської молоді екологічної культури та здоров'я / Л. Г. Горяна // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 15
УДК
ББК 20.18
Рубрики: Екологія
   Екологічні основи життєдіяльності населення

   Экология

   Экологические основы жизнедеятельности населения
, 2005 р.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- навчально-виховний процес -- формування екологічної культури -- формування навичок критичного мислення -- власна поведінка -- молодіжні екологічні служби -- круглі столи -- екологічна культура -- критичне мислення -- высшая школа -- учебно-воспитательный процесс -- формирование экологической культуры -- формирование навыков критического мышления -- собственное поведение -- молодежные экологические службы -- круглые столы -- экологическая культура -- критическое мышление
Анотація: Огляд засідання круглого столу з питань консолідації зусиль викладачів ВНЗ щодо формування екологічної культури у студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Посилення процесуальної сторони формування екологічної культури у студентської молоді, круглий стіл
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Романко, І. (аспірантка кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка; старший викладач кафедри іноземних мов, латинської мови та медичної термінології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія").
    Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 65-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
освіта за кордоном -- загальноосвітні навчальні заклади -- взаємодія вчителя та учнів -- діалог вчителя та учнів -- діалогічні взаємодії -- британські школи -- запитання- відповідь -- навички критичного мислення -- критичне мислення -- дослідження Е.Кінг -- навчальний діалог -- образование за рубежом -- ощеобразовательные учебные заведения -- взаимодействие учителя и учеников -- диалог учителя и учеников -- диалоговые взаимодействия -- британские школы -- вопросы-ответы -- навыки критического мышления -- критическое мышление -- исследования Е. Кинг -- образовательный диалог
Анотація: Розглянуто наукові підходи, механізми діалогічної взаємодії, структуру діалогу у формі "запитання-відповідь" у загальноосвітніх школах Великої Британії, а також подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі.


Дод.точки доступу:
Кінг, Е. \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Земцов, Ігор (кандидат філософських наук; завідувач кафедри історії та правознавства РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" м. Ялта).
    Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- критичне мислення -- національна школа -- учителя історії -- способи мислення -- майбутні педагогі -- подготовка учителей -- критическое мышление -- национальная школа -- учителя истории -- способы мышления -- будущие педагоги
Анотація: Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їхньої фахової підготовки, що дає змогу поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення.


Дод.точки доступу:
Скрябіна, Тетяна (кандидат педагогічних наук; в.о. доцента РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" (м. Ялта))
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Скоморовська, Наталія (пошуковець; Івано-Франківськ).
    Розвиток критичного мовлення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка / Наталія Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліографія : С. 7 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателя -- критическое мышление -- критичне мислення -- лирика пейзажная -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- пейзажна лірика -- природа в литературе -- природа в літературі -- развитие критического мышления -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток критичного мислення -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української літератури під час вивчення творів Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне та творче мислення, активізувати пізнавал ьну діяльність учнів на уроці. Для аналізу обрано тему природи та пейзажну лірику поета.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \про нього\

Знайти схожі

5.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 32-35. - Література : С.35 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- старшеклассники -- старшокласники -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор пропонує стратегії, що дають змогу ефективно доносити до учнів навчальний матеріал, сприяють розвитку асоціативного творчого мислення.


Знайти схожі

6.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання технології критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.


Знайти схожі

7.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського ОІППО).
    Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Наталія Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Література : С.39 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
женские образы в литературе -- жіночі образи в літературі -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в школе -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок-конференция -- урок-конференція
Анотація: Йдеться про розвиток критичного мислення школярів на уроках-конференціях. Урок-конференція - це діалог з обміном інформацією. Розглянуто можливості застосування уроків-конференцій при вивченнні жіночих образів у творчості Т.Г. Шевченка.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814 - 1861) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Формування навичок критичного мислення на уроках літератури [Текст] / Н. Скоморовська // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 2-5 : табл. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- стратегії -- стратегии -- компетентності -- компетентности -- розвиток критичного мислення учнів -- развитие критического мышления учеников -- інноваційні педагогічні технології -- инновационные педагогические технологии -- викладання літератури -- преподавание литературы -- етапи уроку -- этапы урока -- усвідомлення змісту -- осознание содержания -- рефлексія -- рефлексия -- технологія "Мікрофон" -- технология "Микрофон" -- гронування -- гроздевание -- щоденник подвійних нотаток -- дневники двойных записей -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- критерії оцінки навичок критичного мислення -- критерии оценки навыков критического мышления
Анотація: Розглянуто технології розвитку критичного мислення учнів на прикладі аналізу повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.04.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Коломієць, О. Г. (кандидат філософських наук; доцент Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова).
    Упередження агресивності засобами міжкультурної комунікації: соціально-філософський аспект / О. Г. Коломієць // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 7-11. - Література : С.11 : 17 назв
УДК
ББК 60.00
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агрессивность -- засоби масових комунікацій -- коммуникации -- комунікації -- критическое мышление -- критичне мислення -- манипуляционное влияние -- маніпулятивний вплив -- медиакомпетентность -- медиакультура -- медиаобразование -- медіакомпетентність -- медіакультура -- медіаосвіта -- межкультурный диалог -- міжкультурний діалог -- свобода -- средства массовой коммуникации -- туризм -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність
Анотація: Аналізується значення міжкультурної комунікації у сучасній управлінській діяльності в умовах глобалізації . Висвітлено роль туризму в формуванні цілісного власного світу особистості за рахунок збагачення етнічними знаннями й комунікативними уміннями. Розкрито роль засобів масової інформації одночасно як системи маніпулювання свідомістю та як вагомого вихо вного потенціалу. Досліджується роль медіаосвіти як умови подолання маніпулятивного впливу засобів масової комунікації, потенційні можливості медіапедагогіки щодо формування критичного мислення особистості.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Симониченко, Тетяна (старший учитель; учитель початкових класів).
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-78
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- технологія формування критичного мислення -- технология формирования критического мышления -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- методика інтерв'ювання -- методика интервьюирования
Анотація: Про використання інноваційних технологій у початковій школі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

11.


    Богдановська, Людмила (кандидат педагогічних наук; вчитель історії; вчитель-методист).
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-освітні технології -- информационно-образовательные технологии -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- методика навчання історії -- методика обучения истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история
Анотація: Розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного і творчого мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

12.


    Ландо, Оле (доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
    Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кейс-метод -- критическое мышление -- критичне мислення -- лекционные курсы -- лекційні курси -- общий стержень правовых систем -- спільний стрижень правових систем -- правовой реализм -- правовий реалізм -- методика преподавания -- методика викладання -- прецедентное право -- прецедентне право -- сборники прецедентов -- збірники прецедентів -- скрытые техники -- приховані техніки -- собственные мнения преподователей -- власні думки викладачів -- сократический метод -- сократичний метод -- судейский активизм -- суддівський активізм -- судебная практика -- судова практика -- учебная литература -- учбова література -- підручники -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные методики -- учбові методики -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Шеремет, Микола (начальник відділу освіти Дніпропетровської райдержадміністрації).
    Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- критичне мислення -- старшокласники -- информационная компетентность -- критическое мышление -- старшеклассники -- засоби критичного мишлення -- средства критического мышления
Анотація: Розглянуто процес формування інформаційної компетентності старшокласників засобами критичного мислення.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

14.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Література : С.54-55 : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді -- воспитание молодёжи -- информационная грамотность -- інформаційна грамотність -- критическое мышление -- критичне мислення -- культура личности -- культура особистості -- медиаграмотность -- медиаобразование -- медиапедагогика -- медіаграмотність -- медіаосвіта -- медіапедагогіка -- образование в Украине -- освіта в Україні -- тенденции воспитания -- тенденції виховання
Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдвння, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.

Знайти схожі

15.


    Коструба, Микола (вчитель історії комунального закладу "Луганський обласний ліцей"; відмінник освіти України).
    Формуваня критичного мислення учнів на уроках історії [Текст] / М. Коструба // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 9. - С. 20-22. - Библиогр.: с. 22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- критичне мислення -- руйнування розумових здібностей дітей -- інформатизація суспільства -- Чортківська наступальна операція -- технології навчання -- преподавание истоии -- критическое мышление -- разрушение умственных способностей детей -- информатизация общества -- Чертковская наступательная операция -- технологии обучения
Анотація: Методика формування критичного мислення учнів, яка запропонована в проекті "Розвиток критичного мислення через читання і письмо".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Розвиток критичного мислення через читання і письмо, проект \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-франківського ОІППО).
    Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 24-27. - Література : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации на уроке -- работа с текстом -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- робота з текстом -- розвиток мислення учнів -- украинская литература -- українська література
Анотація: Йдеться про необхідність розвитку критичного мислення в учнів старших класів. Висвітлюються методи і прийоми, спрямовані на вдосконалення вмінь учнів працювати з текстом, виконувати логічні операції, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.8.pdf

Знайти схожі

17.


    Кузменко, О. (методист обласного методичного кабінету НМЦ та БЖД Рівненської області).
    Критичне мислення як інструмент для набуття знань / О. Кузменко // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 9. - С. 29-30 : фотогр. - (Таємниці виховання)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Сімейне виховання
   Семейное воспитание

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
родини -- семьи -- діти -- дети -- трудові колективи -- трудовые коллективы -- вирішення конфліктних ситуацій -- разрешение конфликтных ситуаций -- виховання дітей -- воспитание детей -- критичне мислення -- критическое мышление -- розвиваючі ігри -- развивающие игры -- обговорення книжок -- обсуждение книг -- обговорення фільмів -- обсуждение фильмов -- планування своєї діяльності -- планирование своей деятельности -- уміння слухати -- умение слушать
Анотація: Про сімейне виховання дітей, необхідність навчання їх критичному мисленню.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Мартинюк, Ю. (викладач НМЦ ЦЗ та БЖД Хмельницької області).
    Технологія особистісно-орієнтованого підходу до підготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців у сфері цивільного захисту / Ю. Мартинюк // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 11. - С. 14-16 : схеми. - (Функціональне навчання)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Гражданская оборона
   Цивільна оборона

   Цивільний захист

   Гражданская защита

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтовані технології -- особистісно-орієнтоване навчання -- критичне мислення -- навчальний процес -- личностно-ориентированные технологии -- личностно-ориентированное обучение -- критическое мышление -- учебный процесс -- гражданская оборона -- цивільна оборона -- цивільний захист -- гражданская защита
Анотація: Розглянуто освітня технологія, головною метою якої є взаємний і плідний розвиток особистості педагога та його слухачів, а також створення умов для розвитку пізнавальної діяльності слухачів .

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Берегова, Ірина (вчитель-методист; вчитель світової літератури).
    Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- мультимедійні уроки -- мультимедийные уроки -- медіакультура -- медиакультура -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- світова література -- мировая литература -- презентації -- презентации -- засоби розвитку критичного мислення -- средства развития критического мышления
Анотація: Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

20.


    Голяс, С. Є. (учитель світової літератури; Тернопільська область).
    Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури / С. Є. Голяс // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- кластери -- кластерные модели -- кластерный подход -- кластеры -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- матеріали учасників семінарів -- материалы участников семинаров -- семінари учителів року зі світової літератури -- материалы учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)."У статті викладено досвід використання методу кластерів на уроках світової літератури. Кластер - виділення смислових одиниць тексту та їх графічне оформлення у формі пучка. Кластер включає ключові слова, ідеї, подані у логічній послідовності текстових суб'єктів, котрі створюють цілісну і наочну картину.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\3.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\

Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)