Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лінгводидактика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.


Знайти схожі

2.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

4.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

5.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

6.


    Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Вправи і завдання в лінгводидактиці / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- завдання -- задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- упражнения
Анотація: Вивчається значення та використання лінгводидактичних термінів "вправи" та "завдання".


Знайти схожі

7.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови).
    Цикл уроків з лінгвістики тексту / Світлана Цінько, Світлана Ковальова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- складне синтаксичне ціле -- сложное синтаксическое целое -- урок украинского языка -- урок української мови -- цикл уроків -- цикл уроков
Анотація: Пропонуються розробки уроків з вивчення складного синтаксичного цілого та урок систематизації вивченого з лінгвістики тексту взагалі.


Дод.точки доступу:
Ковальова, Світлана

Знайти схожі

8.


    Луценко, Валентина (старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические принципы -- методичні принципи -- навчання стилістиці -- наступність у навчанні -- обучение стилистике -- перспективность в обучении -- последовательность в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- стилистика -- стилистические понятия -- стилистические упражнения -- стилістика -- стилістичні вправи -- стилістичні поняття
Анотація: Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).


Знайти схожі

9.


    Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.


Знайти схожі

10.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

11.


    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.


Знайти схожі

12.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Національного педагогічного університету ім. Михайла Драгоманова).
    Мистецтво жити: пам'яті видатного українського вченого-лінгводидакта О.М. Біляєва / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 63-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- ученые-методисты -- юбилеи ученых -- ювілеї науковців
Анотація: Стаття присвячена ювілею видатного лінгводидакта, члена-кореспондента АПН України, доктора філологічних наук, професора О.М. Біляєва.


Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович \о нем\

Знайти схожі

13.


    Палій, Наталія (старший викладач Чернівецького педагогічного коледжу при Чернівецькому національному університеті).
    Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов / Наталія Палій // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
алфавит -- алфавіт -- графическая система языка -- графічна ситема мови -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- навчання каліграфії -- навчання письму -- обучение каллиграфии -- обучение письму -- порівняння графічних систем -- румунська мова -- румынский язык -- сравнение графических систем -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин
Анотація: Висвітлюються результати зіставлення графічних систем української і румунської мов для визначення можливості здійснення позитивного переносу знань і вмінь учнів з рідної мови (навчання української мови учнів в школах з румунською мовою навчання).


Знайти схожі

14.


    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.


Знайти схожі

15.


    Солодюк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- работа в группах -- работа в парах -- робота в групах -- робота в парах -- старшие классы -- старші класи
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу, робота в групах, робота в парах тощо.


Знайти схожі

16.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи).
    Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О.М. Біляєва / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- структура уроків -- структура уроков -- типология уроков -- типологія уроків -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученые-методисты
Анотація: Проаналізовано внесок О.М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять з розвитку мовлення.


Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович (27.02.1925 - 27.03.2006) \о нем\

Знайти схожі

17.


    Яременко, Людмила (учитель української мови і літератури; Криворізька гімназія № 127; Кривий Ріг).
    До Дня української мови та писемності : сценарій свята / Людмила Яременко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 51-52. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внеклассная работа по украинскому языку -- День украинского языка и письменности -- День української мови та писемності -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- позакласна робота з української мови -- сценарии праздников -- сценарії свят
Анотація: Автор статті пропонує сценарій позакласного заходу до Дня української мови та писемності.


Знайти схожі

18.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.


Знайти схожі

19.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліографія : С.32 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный практикум -- комунікативний практикум -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- создание учебников -- старшие классы -- старші класи -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- языковая личность
Анотація: Визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстративний матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, Марія

Знайти схожі

20.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- крос-культурний дискурс -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- кросс-культурный дискурс -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві акти -- речевые акты -- російсько-український білінгвізм -- русско-украинский билингвизм -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)