Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые функции<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Язвінська, Н. (кандидат економічних наук).
    Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти"залучення зовнішніх підрядників / Н. Язвінська, А. Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 46-49 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- маркетингові функції -- ризики -- прийняття рішень -- зовнішні підрядники -- маркетингові послуги -- маркетинговые функции -- риски -- принятие решений -- внешние подрядчики -- маркетинговые услуги
Анотація: Розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу.


Дод.точки доступу:
Овчиннікова, А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)