Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг в страховании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Заколодяжний, В. О. (аспірант).
    Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інновації в страхуванні -- інноваційні продукти страхування -- страховий маркетинг -- маркетинг в страхуванні -- маркетингові інновації -- нетрадиційний маркетинг -- інтернет-маркетинг -- брендування сайтів -- вірусний маркетинг -- банерна реклама -- спливаюча банерна реклама -- спонсорські пакети -- відеоконтент у мережі wi-fi -- инновации в страховании -- инновационные продукты страхования -- страховой маркетинг -- маркетинг в страховании -- маркетинговые инновации -- нетрадиционный маркетинг -- интернет-маркетинг -- брендирование сайтов -- вирусный маркетинг -- банерная реклама -- всплывающая баннерная реклама -- спонсорские пакеты -- видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)